Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
to do lijstje - begin mei trouwen
heej bruidjes en bruidegommen hoe ver staan anderen al die rond begin mei trouwen? er zijn vast zaken die we dringend moeten regelen ... maar zou niet zo goed weten wat?
Voorbereiding Reacties: 11 19-3-2012 16:08:55

Emy
trouwkostuum bruidegom regio Mechelen (of Antwerpen-Leuven-Brussel)
Hoi allemaal Met nog maar 102 dagen op de teller, wordt het ondertussen toch wel tijd om voor mijn ventje zijn kostuum te gaan kijken. Hebben jullie een idee waar we best kunneng aan kijken? We zijn van Mechelen. Het plan is om zowieso langs ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 13 19-3-2012 16:07:00

Heidi
Ophalen Bruid...
Hallo allemaal! Hoeveel tijd voorzien jullie voor het vertrek naar gemeentehuis/kerk? wij trouwen enkel voor de wet. Ik ga savonds bij mama en papa gaan slapen, en mijn verloofde zal mij smorgens komen halen... het huis van mij en mijn verloofde i...
Voorbereiding Reacties: 4 19-3-2012 15:53:44

Ann
Videogastenboek
Wij hebben deze gereserveerd. Nu zou ik graag zelf kaartjes maken om op tafel te leggen om onze gasten uit te nodigen iets te gaan inspreken. Wat zet ik daar op? Liefst iets dat aanspreekt om zeker iets te gaan inspreken. (mag grappig zijn)
Ideeën Reacties: 0 19-3-2012 15:36:08

Katrien
Fotograaf aan het kiezen
Hoi, we zijn aan het kijken voor onze fotograaf. Ik heb een goed gevoel bij een fotografe in Knokke-Heist. Ik vind dat ze hele mooie foto's maakt. Je moet eigenlijk wel bijna een album bestellen bij haar. Dan krijg je je foto's op dvd erbij. Je kan ...
Fotografie Reacties: 9 19-3-2012 14:54:10

stephanie & bart
bruidsschoenen maat 42-43
Hey bruidjes, weten jullie waar ik bruidsschoenen kan vinden maat 42-43 in west vlaanderen? Dat is niet makkelijk te vinden hoor!
Kledij - Accessoires Reacties: 6 19-3-2012 14:18:19

Inge
suitekledij linea raffaelli huren
Hallo,  iemand een idee waar je suitkledij van linea raffaelli kan huren?? groetjes, 
Kledij - Suite Reacties: 1 19-3-2012 14:14:03

Ann
Uitnodiging met foto en tekst van de kids
Hallo iedereen We hebben 2 kindjes een jongen van 6 jaar een een meisje van 4.  We willen graag een foto van hen op de uitnodiging zodat zij onze trouw aankondigen. Heeft iemand dit al gedaan?  Of heeft iemand ideeën om dit aan te p...
Uitnodigingen Reacties: 10 19-3-2012 13:54:16

Thalia
Fotograaf regio Antwerpen
Hey bruidjes, Wij zijn ook van regio Antwerpen en op zoek naar een fotograaf voor op onze trouwdag. Iemand die me kan helpen? Groetjes
Fotografie Reacties: 10 19-3-2012 13:39:25

Brenda
Fotograaf verlovingsreportage gezocht
Hey allemaal, Heeft iemand goede ervaringen met een fotograaf voor een verlovingsreportage? (in Noord -Antwerpen) Indien ja, kan je ons ook een idee geven wat zo'n fotoshoot kost? Bedankt!
Fotografie Reacties: 7 19-3-2012 13:13:08

Ann
Weeral wat gedaan!
Zaal ligt vast, de mange-tot in Wijnegem. Ik heb er een heel goed gevoel bij. De gastheer doet echt zijn best om er een schitterend feest van te maken. Ik ben naar de creativabeurs in Brussel geweest en heb daar al een gedeelte bedankjes gekocht. I...
Voorbereiding Reacties: 1 19-3-2012 11:46:24

Monica
adres
Hallokes! Een vraagske...Zet je het adres waar de kerk is ook op de uitnodiging?Vind dit een beetje raar omdat toch iedereen weet dat een kerk alt op de markt is?Thx! 
Uitnodigingen Reacties: 15 19-3-2012 11:38:57

nathaly
Triestig!
Hey iedereen, ik en mijn partner hebben een zeer nare ervaring van de flinckheuvel in 'S Gravenwezel, nog iemand?  Misschien best voor ons huwelijk dan tijdens...?
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 19-3-2012 10:55:06

Evelien
En we blijven aftellen ... (nog een en ander te regelen)
Liefste bruidjes en bruidegommen, Eerst en vooral wil ik mijn vreugde delen. Dit weekend heb ik eindelijk schoenen gevonden. Ben ook onze trouwringen gaan afhalen (en wat zijn die toch mooi). Met nog 45 dagen op de teller begint het in te korten. A...
Voorbereiding Reacties: 2 19-3-2012 10:54:08

Joeri
Uitnodigingen drukken
Hey iedereen, Heeft er iemand een idee hoelang het normaal duurt voor voor de uitnodigingen gedrukt zijn. Nu woensdag zijn we een maand aan het wachten en ik vind dit toch wel lang. Niet dat we in tijdsnood zitten ofzo maar begin nu toch een beetje ...
Voorbereiding Reacties: 5 19-3-2012 10:23:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...