Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
heliumflesje gezocht
Hoi iedereen! Wij zouden graag wat ballonnen hangen in de kerk maar hebben hier natuurlijk helium voor nodig, anders zullen ze niet omhoog blijven... Iemand een idee waar je dit kan vinden? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 5 20-3-2012 17:41:50

Nathalie
mambo in Brugge?
hallo, Heeft iemand van jullie ervaring met privédanslessen bij Ramon of Rose De Leyn? We zouden graag de mambo leren dansen samen
Openingsdans Reacties: 1 20-3-2012 16:51:13

Yentl
Op zoek naar visagiste aan huis (Begijnendijk)
Hallo iedereen, Ik moet op 26 mei dit jaar naar de trouw van m'n schoonbroer en schoonzus. Maar ik zou graag iemand hebben die mij professioneel kan schminken. Maakt niet uit of het iemand zelfstandig of in opleiding is. Zolang ik maar deftig geschm...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 20-3-2012 16:44:13

Annemarie
Juni 2012-bruidjes
  Hoi juni 2012-bruidjes, hoe ver staan jullie al? Wij hebben het volgende al geregeld, we trouwen op 23 juni 2012 - wettelijk huwelijk - huwelijkscontract (afspraak notaris ligt vast) - kerkelijk huwelijk (misboekje wordt nagelezen en hand...
Voorbereiding Reacties: 9 20-3-2012 14:38:39

kelly
Welke kleur schoenen?
Ik heb een bordeau trouwkleed. Nu twijfel ik echt welke schoenen ik hier onder aan zou doen. Zouden jullie voor bordeaux gaan? Ik heb ook al getwijfeld aan zilver, goud, lichtgrijs, donkergrijs,... Graag jullie mening... Groetjes, Kelly
Kledij - Accessoires Reacties: 6 20-3-2012 14:33:27

Sara
smaken
wij zijn van plan om als bedankjes zelfgemaakte confituur te geven. nu vroeg ik mij af hoeveel smaken we zouden nemen en welke smaken en in welke verhouding. Dingen die al op het lijstje staan: -aardbei -kweepeer ( als dat lukt) voorstellen die ik a...
Voorbereiding Reacties: 4 20-3-2012 14:21:59

Sarah
EINDELIJK openingsdans gevonden :D
hello'kes, we hebben eindelijk een originele openingsdans genomen, velen zullen ons gek verklaren, maar ja wie zijn wie hehe :) Willen iets speciaal wat niet veel gedaan word en zo gene plakker van kzal u gaan hebben dus het is Moussier Tombola gewo...
Openingsdans Reacties: 4 20-3-2012 13:41:15

Charlotte
Exotisch huwelijk in België
Hallo iedereen Mijn verloofde en ik hebben er altijd van gedroomgd om in het buitenland op het strand te trouwen. Aangezien er in het gezin een paar zijn die niet willen/durven vliegen en we al onze vrienden en familie op onze trouw willen hebben, h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 20-3-2012 13:24:56

Lucia
Activiteit vrijgezellenfeest: koken/dansen
Hallo allemaal voor een leuke activiteit voor jullie vrijgezellenfeesten: www.fioridaluca.com Italiaanse kookworkshops Of wat dacht je van een zumbales of een dansles ( hip hop of dergelijke?) mail: zumbalucia@yahoo.com groeten Lucia
Voorbereiding Reacties: 0 20-3-2012 13:20:30

Lucia
romantisch trouwkleed te koop maat 36 tot 42
Hallo ik verkoop mijn trouwkleed.  Het is een kleed zonder bandjes.  Zeer romantisch kleed. Strak rond het bovenlichaam, en dan wijde onderkant. Achteraan met linten vast te maken, dus iemand met maat 36 kan er in , maar ook met maat 42. (...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-3-2012 13:10:43

Charlotte
Help!!
Ik lees hier vaak dat jullie snoepjes voorzien voor de kindjes aan de kerk. Nu wij trouwen enkel voor de wet en op een vrijdag , zouden we dit dan ook voorzien? Aangezien het dan school is?? Merci mede bruidjes
Voorbereiding Reacties: 12 20-3-2012 12:31:19

Ellen
Oldtimer regio Waasland
We zijn op zoek naar een toffe oldtimer, maar het vervelende is dat we hem echt niet lang nodig hebben, hoogstens een uurtje of twee. Daarom vinden we het zo stom om de volle pot te betalen, echt goedkoop is het niet natuurlijk. Kennen jullie iemand...
Voorbereiding Reacties: 1 20-3-2012 11:47:53

Lies
ervaring bruid met airbrush tanning????
Ik ben op zoek naar een bruid die ophaar dag een kleurtje had door airbrush tanning,.. Ik heb het nu als probeersel laten doen en ik moet zeggen ik ben er nu wel tevreden van,.. Maar ik vraag me af of het niet zal afgaan op mijn wit kleed als ik trou...
Verzorging - Make-Up Reacties: 17 20-3-2012 11:16:14

Ann
Speech avondfeest
Wij hebben gasten voor buffet + avondfeest en daar komen nog gasten voor dessertbuffet bij.Zouden wij dan speech geven voor buffet of voor dessertbuffet zodat iedereen het kan horen. Wat wordt er meestal gedaan? Wij zouden kids ook graag betrekken bi...
Ideeën Reacties: 0 20-3-2012 10:29:47

Nathalie
Voorbeelden vrijzinnige ceremonie
Hey, Wij trouwen op 6 juli 2012 en hebben een vrijzinnige huwelijksplechtigheid. Heeft er iemand voorbeelden van teksten? ( bedanking voor de ouders, tekst die door kind van 7 jaar wordt voor gelezen?)  Je kan dit altijd mail...
Ceremonie Reacties: 10 20-3-2012 9:20:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...