Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
binnenkomen avondfeest
hallo! vraagje: wij gaan voor de mensen te laten binnekomen op het avondfeest werken met een lied per tafel, maar onze dj komt normaal pas tegen 21u... Zijn er nog bruidjes met dit concept? en zo ja laten jullie de muziek afspelen door de zaal dan? o...
Ideeën Reacties: 5 22-3-2012 11:16:38

Sara
huwelijk website
ik ben volop bezig met mijn huwelijks website te maken ( beetje veel vertraging opgelopen ;-)) Wie van jullie maakt/heeft er ook een website en wat staat er bij jullie op? Bij mij staat er op dit moment niet echt veel op maar wat ik er op zou willen...
Ideeën Reacties: 11 22-3-2012 11:10:22

Syrie
emotioneel
Hallo iedereen, Ik voel me elke dag gevoeliger en emotioneler worden? Zou dat normaal zijn? Moesten het vandaag mijn trouw zijn, loop ik een hele dag te .. Ik ben nochtans niet iemand die rap weent, integendeel. Ik heb ook schrik dat ik teveel verw...
Voorbereiding Reacties: 6 22-3-2012 9:43:54

Vicky
Bruidsboeket
Voor mijn bruidsboeket twijfel ik nog tussen calla's en aronskelken. Kleur weet ik ook nog niet echt, want heb nog geen kleed :p Iemand die mij een prijsindicatie voor zo'n boeket kan geven? Denk dat ik er ongeveer vijf zou nemen, of is dit te wein...
Bruidsboeket Reacties: 7 22-3-2012 9:36:34

Charlotte
feestzaal A'pen met kamers
Dag bruidjes Mijn verloofde en ik zoeken een locatie in regio Antwerpen. Het moet een chique locatie zijn met een mooie tuin, want we houden een typische Amerikaanse garden wedding met witte houte stoeltjes, bloemenpergola en al :). Idea...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-3-2012 9:26:36

Sarah
Misboekje
Hallo, Ben hier nieuw en ben eigenlijk op zoek naar wat voorbeelden van misboekjes......als het kan ook van mensen die al kindje shadden toen ze trouwden .....kan er mij iemand helpen...vind het nogal moeilijk!
Voorbereiding Reacties: 1 22-3-2012 9:20:12

Vicky
Openingsdans: check!
Wij weten al sinds het begin van onze relatie wat onze openingsdans zou worden! Seal - Kiss from a rose <3 Groetjes, Kiki*
Openingsdans Reacties: 0 22-3-2012 9:19:45

Vicky
Op bruidskleed-jacht!
Ik heb volgende winkels in gedachten om deze zomer achter mijn trouwjurk te gaan zoeken: • La Sposa in Roeselare • Couture Robel in Roeselare • La Tiara in A'pen • Bruidsparadijs in A'pen Kan iemand mij zeggen hoeveel tijd ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 22-3-2012 8:57:48

Vicky
Feestzaal ' Keysershof
Bruidjes, onze feestzaal ligt bijna vast voor het eerste feest! We zijn naar het Keysershof in Sinaai geweest, en vonden het daar echt heel mooi. Ook de menu en aankleding stonden ons enorm aan. En je kan daar met een boot toekomen, en er ook foto'...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 22-3-2012 8:55:23

Vicky
DatumS vastgelegd
Hallo bruidjes! Met nog 442 dagen op de teller ligt sinds kort onze datumS vast! 08.06.2013 trouwen we voor de wet en geven we een intiem feest voor familie en dichtste vrienden. 15.06.2013 geven we een grooooot feest voor iedereen (klanten van de...
Voorbereiding Reacties: 1 22-3-2012 8:53:17

Jessica
hulp gevraagd aan creatieve bruidjes:-)
Hey dames,  Ik had volgende vraag voor onze vrijzinnige ceremonie hebben wij een zaaltje gehuurt waar gewone (redelijk moderne) houten stoelen (soort van acht vorm met gat in is rug) staan die we gaan gebruiken. Nu wil ik deze stoelen graag wat...
Ceremonie Reacties: 3 22-3-2012 7:29:18

Kristien
Tafelkaartjes
Hallo iedereen, Ik heb nog eens een vraagje. We willen voor het feest graag naamkaartjes op een bord hangen, per tafel. De mensen kiezen dan zelf welke plaats ze aan die tafel nemen. We zoeken dus een soort prikbord op een staander, een kurkbor...
Ideeën Reacties: 3 22-3-2012 0:20:25

Elke
Vader je laten weggeven in gemeentehuis?
Hallo bride's-to-be, Ik vroeg me af of er nog bruidjes zijn die zich laten weggeven door hun vader in het gemeentehuis? We trouwen namelijk alleen voor de wet en niet voor de kerk. Maar ik hoorde vandaag van mijn mama dat mijn papa me toch graag zou ...
Ceremonie Reacties: 17 21-3-2012 21:52:15

tessa
mss een domme vraag, maar... een misboekje?
mss een domme vraag, maar wat is een misboekje eigenlijk? en wat staat er dan allemaal in? groetjes Tessa ( en hoopt dat dit geen al te domme vraag is )
Voorbereiding Reacties: 11 21-3-2012 21:39:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...