Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stefanie
Eerste pas achter de rug!! :-) + korte "suite"jurk te koop
Hoi allemaal, Eindelijk even tijd om uit te blazen en te genieten van wat we de voorbije dagen allemaal hebben meegemaakt :-) Gisteren ben ik voor de eerste keer mijn trouwkleed gaan passen :-) Na een jaar wachten (had het vorig jaar in februari bes...
Kledij - Suite Reacties: 12 24-3-2012 20:07:45

stephanie
viering
wij zouden graag meer informatie hebben over een viering in onze tuin. een kerkelijk huwelijk zien we nie zitten dus we zoeken een alternatief. wie kan ons helpen? groetjes
Locaties - Viering Reacties: 3 24-3-2012 19:35:44

caroline
Op zoek naar een trouwkoppel uit Genk of omstreken!
Hallo! Wij trouwen op za 7 juli 2012.We zijn op zoek naar een koppel uit Genk of omstreken dat ons enkele uren met klusjes wilt helpen op onze trouwdag zoals kerk versieren voor de mis, tafels klaarzetten tijdens de mis, rondgaan met drank op de rece...
Ideeën Reacties: 6 24-3-2012 17:12:02

Kelly
Een extra videograaf gezocht!
Een tijdje geleden heb ik onze videograaf vastgelegd. Hier ben ik tevreden over, maar ik had graag iemand gehad die een prewedding filmpje maakt. Een filmpje om af te spelen voor dat we de zaal binnenkomen. Onze videograaf doet dat niet. Zou ik ...
Video Reacties: 2 24-3-2012 16:42:35

Lies
Prachtig rood exclusief trouwkleed te koop
Jurk gemaakt naar eigen ontwerp (dus uniek) bij Pierre Yves.De jurk lijkt uit 1 geheel, maar bestaat uit een bustier (word achteraan met lint toegeknoopt dus er is speling voor de maat) en een rok. Deze kan volledig los gedragen worden, of ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-3-2012 16:30:38

lieselot
Origineel tafelthema
Hallo, wij zijn nog op zoek naar een originele manier om de gasten aan tafel te zetten . We trouwen in de zomer (7sept), en ben momenteel nog inspiratieloos. Wie ideeën heeft, mag zeker tips geven. groetjes en alvast bedankt!!!
Ideeën Reacties: 7 24-3-2012 16:05:57

Bruidje
Versiering kerk : vinden jullie dit een leuk ideetje?
Hoi lieve bruidjes, Aangezien ons huwelijk al volgende maand (!) plaats heeft, ben ik gisteren eens ideetje gaan opdoen bij de bloemist. Om de kerk aan te kleden werken wij sowieso met een altaarstuk, 2 olijfboompjes aan de ingang, versiering a/d ee...
Locatie Reacties: 3 24-3-2012 15:10:50

Lieselot
Verslagje 10 maart 2012
Ik wou jullie graag mijn verslagje, en al enkele fotootjes delen over onze trouwdag op 10 maart 2012.. Het begon eigenlijk al de dag ervoor, we zijn met onze getuigen 'n hapje gaan eten, en nog iets gaan drinken om alle zenuwen wat te vergeten. ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 12 24-3-2012 13:26:19

Elle
huwelijksmoeilijkheden
Zijn er nog dames die moeilijkheden ondervinden met lastige familieleden? De ene wil komen om bepaalde reden, de ander wil ni naast die persoon zitten. De volgende willen niet vermenigvuldigen Is het niet de bedoeling dat die dag om mij en men partn...
Voorbereiding Reacties: 28 24-3-2012 12:10:48

liselot
oude volkswagen busjes??
Hallo bruidjes en bruidegommen, ik heb een vraagje: voor het vervoer op mijn huwelijk heb ik reeds een oud volkswagenbusje voorzien (van een collega). Doch is dit busje te klein om iedereen te vervoeren. Kent er toevallig iemand met nog zo een busje...
Ceremonie Reacties: 8 24-3-2012 10:33:08

Valerie
Live-muziek West-Vlaanderen
Ik ben op zoek naar een koppel die live wil zingen op de achtergrond van onze receptie op ons huwelijk en deze mooi laten overvloeien tot aan de maaltijd waar dan ofwel met achtergrond muziek zal worden gewerkt door de zaal of als dit een gunstige pr...
Muziek - Live Reacties: 9 24-3-2012 9:31:11

kelly
Videograaf Freddy van de Cauter
Hey iedereen, Wij zijn reeds getrouwd en we hadden er een videograaf bij. Freddy van de Cauter. Het was geweldig. We zijn onlangs onze film gaan afhalen en wat een prachtige herinnering. Hij was ook met alles heel duidelijk en met alles optijd. Heel...
Video Reacties: 6 24-3-2012 8:00:38

Ilse
uren avondfeest en dessertenbuffet
Hallo, Wij gaan met de formule werken van een groep voor het avondfeest en dan een groep avondgasten vanaf het dessert. We hadden gedacht om de mensen om 17.30u uit te nodigen. Ik neem aan dat je dan pas ten vroegste om 18.30u aan tafel gaat? Volg...
Voorbereiding Reacties: 11 23-3-2012 22:47:27

sofie
geen dagen meer maar uren
morgen is het zo ver. Als we de weerberichten mogen geloven zullen we alvast prachtig weer hebben. Van stress is hier echt geen sprake ,zelfs nog tijd over gehad om naar de finish van de E3 prijs te gaan  zalig!!!!!!!!!!!!!! hopelijk b...
Voorbereiding Reacties: 10 23-3-2012 21:38:26

Aprilbruid
te koop haarspeld met bloem + haarstekertjes strass
prachtige haarspeld/kam met bloem en parels, nooit gedragen ticket hangt er nog aan, origineelprijs was 50 euro ook te koop zijn haartstekertjes van strass met bloemetjes, 1 keer gedragen op de trouw wie wil mag mailen voor foto naar elkeriske@hotm...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 23-3-2012 21:04:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...