Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
Bruidslingerie...
Hoe gaan we dat hier aanpakken??? Ben men bruidslingerie gaan ophalen. Zeer schoon, den "Theo" uit de bruidscollectie van Marie-Jo L' Aventure. Heb gekozen voor de corrigerende slip. (mijn allereerste...) 'k dacht eerst dak er ni in paste, maar d...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 26-3-2012 11:25:43

Annelies
Bruidsboeket waar bestellen?
Hallo, Ik vraag mij af waar je het bruidsboeket moet bestellen, kan dit gewoon in een bloemenwinkel? ik ben van regio ieper-poperinge. groetjes,
Bruidsboeket Reacties: 3 26-3-2012 10:24:11

Rebecca
Prijs huur suitekostuums
Goedemorgen. Ik ben wat aan het verder sleutelen aan ons budget voor onze trouw. Kunnen jullie mij helpen met het budget voor de huur van een suitekostuum (en eventueel das)? Bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 14 26-3-2012 9:58:48

marie
huwelijksreis met kindjes
Dag bruidjes,Zijn er nog moeders / bruidjes die hun kindjes niet kunnen missen tijdens hun huwelijksreis?We zouden graag op reis gaan met onze 2 kindjes (3j en 1j), liefst naar een exclusief land zoals Cabo Verde, Mauritius, .. Is dit doenbaar met 2 ...
Huwelijksreis Reacties: 7 26-3-2012 9:42:29

marie
zaal / restaurant gezocht regio Roeselare
Dag bruidjes !Voor ons trouwfeest in 2013 zijn we op zoek naar een geschikte zaal / restaurant regio Roeselare (West-Vlaanderen).Hierbij moet de mogelijkheid zijn om een grote receptie te geven voor 100 personen, met daarna intiem diner voor 30 perso...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 26-3-2012 9:39:22

Sarah
Leuke week achter de rug
Hey iedereen, vorige week stonden er een paar leuke dingen ivm de trouw op het programma. Woensdag ben ik met mijn mama en mijn zus naar Deinze gegaan voor de 1ste pas van mijn kleedje. Schoenen en lingerie waren al gekocht en gaan prima onder het ...
Voorbereiding Reacties: 1 26-3-2012 8:58:35

Kelly
Huur decoratie?
Is er iemand die zijn decoratie huurt? Ik heb een website (  http://www.instylestyling.com/catalogus/ ) gevonden, maar wordt dat wel gedaan? Ik wil graag een beetje de prijs drukken. Misschien op deze manier.
Voorbereiding Reacties: 4 26-3-2012 8:12:53

jamina
Op zoek naar: live zangeres of band
Hoi allemaal Zoals de titel al zegt ben ik zoek naar een live zangeres, band of duo die op onze viering wil/willen komen zingen, dit zijn 3 à 5 liedjes op minder dan een uurtje tijd. Belangrijk: liefst een beetje bij prijs, geen 400 euro /uur ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 13 26-3-2012 7:59:19

Joke
Lijstjes benodigheden
Hallo! Met nog 5 dagen op de teller begint het heel erg te kriebelen! Ik kan het bijna niet geloven dat we onze laatste dagen als ongetrouwd koppel meemaken ;)! Nu ben ik druk bezig met lijstje te maken. Alle dingen die ik niet mag vergeten schrij...
Voorbereiding Reacties: 5 25-3-2012 23:24:03

Debbie
te koop
Dames, Zoals de titel het al zegt wil ik graag mijn schoenen verkopen. Ik heb deze namelijk gekocht per internet een aantal maanden geleden, nu heeft mijn ventje zijn kostuum met schoenen gekozen. Wat blijkt?? ik ben groter dan mijn verloofde en d...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 25-3-2012 22:03:14

lesley
Hof ter velden
Zijn er mensen die hun foto's van de feest willen delen in hof ter velden, wij hebben onze feest in zaal 1 en 2, zou graag eens zien hoe de zaal er ongeveer uitziet bij een feest, mag gerust privé naar emailleren gestuurd worden...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-3-2012 22:00:37

eline
Praatpaal
Hallo bruidjes, Vraagje, heeft er al iemand gewerkt met een praatpaal op jullie huwelijk? Groetjes
Ideeën Reacties: 2 25-3-2012 21:52:10

tima
schoenen
iem al besteld op deze site ?http://www.girlsofelegance.co.uk zij kleuren ook schoenen in  voor +-€25 (wel  de daar aangekochte schoenen natuurlijk )toevallig op deze site de schoenen gevonden die al heel lang in mijn ideen mapje...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 25-3-2012 19:03:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...