Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Aatimed
Bruidsjurk te breeed!!
Hii iedereeen, Kheb vandaag mijn bruidsjurk ontvangen van light in the box.. Het is een super mooie jurk maar het is breed voor mij, er moet zeker 4cm af bij de buste... Ik trouw binnen 2maand... Nu is mijn vraag kent er iemand die bruidsjurken ver...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-4-2012 16:17:00

Ilse
Lijstjes...
Ik zit in mijn "lijstjes"fase. Kmaak precies voor alles een lijstje om zeker te zijn dat ik niets zal vergeten. Ik heb dus mijn to-do-lijstje, mijn draaiboek en mijn boodschappenlijstje (dat uiteraard nog verder aangevuld zal worden). Heeft iemand z...
Voorbereiding Reacties: 6 3-4-2012 15:58:24

Karla
bruidslingerie in Antwerpen?
Dag bruidjes!! Ik kan niet vinden waar de lingerie te kopen :'( Heeft iemand een idee, suggesties? kan iemand adviseren mij een plaats naast antwerpen? merci!!
Kledij - Accessoires Reacties: 9 3-4-2012 14:51:39

benita
Zoektocht ceremoniemeester!
Hoi iedereen!Wie weet er een goede ceremoniemeester regio Gent zijn?Wij waren eerst niet van plan om er ene te nemen, maar zijn dan toch beginnen twijfelen, en hebben dan toch besloten om te werken met een ceremoniemeester (wel zonder ...
Ceremonie Reacties: 7 3-4-2012 14:06:06

An
daar gaat mijn idee
Hoi hoi, Vandaag een knutseldagje met mijn mama :-) dus al weer wat voor de trouw doen. De wegwijzers waren al afgedrukt en door mn mama geplastificieerd, maar nu hebben ze een mooi strikje erbij van organza stof om het toch net iets feestelijker t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-4-2012 14:02:37

Eline
Vraagje aan mama's
Op ons trouwfeest zullen niet veel grotere kindjes zijn, geen kleurhoekjes voor ons dus, maar wel véél (jonge) baby's. Ik heb zelf geen kinderen, dus ik weet niet zo goed wat ik voor de mama's kan doen. Ik dacht eraan een zo'n verzorgingsku...
Voorbereiding Reacties: 6 3-4-2012 13:56:59

Dorine
feestkledij te koop
Twee jurkjes, een tailleur (zijde) en een cache coeur (zijde) omgeving Eeklo http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/avondjurken-feestkledij/zijden-cache-coeur-118445392.html?qq=118445392&pcpl=&pc_id=&afd=http://www.2dehan...
Kledij - Suite Reacties: 0 3-4-2012 13:53:52

Tina
thema tafels
Hallo Wij zijn nog steeds op zoek naar een thema om onze tafels in te delen. Ik zou graag iets anders doen dan gewoon tafelnummers, maar wil het ook wat praktisch houden. Onze gasten hebben aan de feestzaal eerst nog ceremonie en receptie, dus als w...
Ideeën Reacties: 6 3-4-2012 13:36:18

Sofie
kostuum Villa Verdi
Voor de toekomstige bruidegommen die nog een kostuum zoeken een goede tip: Villa Verdi in Gent is echt een aanrader! Vorig weekend het kostuum voor mijn toekomstige gaan afhalen en het is echt prachtig!! Je kiest eerst de stof en dan het model en da...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 3-4-2012 12:56:29

Fleur
Huwelijksreis Bali
Wij denken er over na om op huwelijksreis te gaan naar Bali. Weten jullie of er veel regen valt in de maand December? Aangezien we maar 1 keer een huwelijksreis doen, willen we toch zeker goed weer hebben die periode. Hebben jullie iedeetjes voor Hot...
Huwelijksreis Reacties: 8 3-4-2012 12:37:49

Imke
Onze dag - eerste foto's
Vanop huwelijksreis in Jamaica vind ik de tijd om met jullie al de eerste foto's van onze trouw op 31/3 te delen. Het was een geweldige dag en onze fotografe (Noortje Palmers) heeft het fantastisch gedaan. Ik krijg spontaan een debiele glimlach op...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 24 3-4-2012 12:31:09

Ilse
Haar...
Mijn haar is halflang, zonder froe of bles.  Ik had aanvankelijk gedacht om het bovenaan strak te houden maar het geheel los te laten, omdat men vriend heel graag lang haar ziet. Alleen vind ik niet precies een mooie foto van wat ik in...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 3-4-2012 12:20:40

Ellen
Uitnodigingen
Hallo iedereen! Gisteren heb ik in Photo-shop de uitnodigingen 'ontworpen', omdat ik iets niet- alledaags wou. Nu zit ik met de twijfel of ze niet te 'kinderlijk' en 'eenvoudig' zijn. Is er iemand die graag deze eens wil nakijken en haar ongezouten ...
Uitnodigingen Reacties: 32 3-4-2012 12:07:08

Elke
Kapster & visagiste aan huis
Vandaag nog 100 dagen op de teller! We hebben al veel geregeld, behalve de bloemen en voor mij een kapster en visagiste aan huis. Ik had al eens bij Xantippe in Brugge geïnformeerd, maar zij komen blijkbaar enkel aan huis voor een groepje mens...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 3-4-2012 12:02:33

An
Teleurgesteld in proefmake-up
Ik ben net terug van mijn proefmake-up en ik ben echt niet tevreden. Ik zag er echt bruin/oranje uit, helemaal niet naturel. Ik zag het pas echt voor de volle 100% toen ik buiten stond, maar binnen was ik ook niet echt helemaal tevreden. Heb het er n...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 3-4-2012 11:48:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...