Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
bruidsboeketten+bloemen
Waar kan je mooie (en schappelijk van prijs) bloemen vinden in regio Mechelen? groetjes
Bruidsboeket Reacties: 4 6-4-2012 14:57:43

Ilse
mooie gastenboeken?
hallo, Waar hebben jullie (online) je gastenboek gekocht? Welke sites zijn betrouwbaar? In Ava ben ik al gaan kijken, maar niet echt mijn goesting gevonden. groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 6-4-2012 14:55:48

Kelly
Eerste pas :-)
Vandaag eerste pas gehad. Nog altijd even gelukkig met mijn keuze. Vandaag niet alleen met mama, maar ook met schoonmama gegaan. Schoonmama was toch tevreden dat ze meemocht. Kon ze mijn kleed ineens een keertje zien. Superblij! Nog 7 weken en het is...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 6-4-2012 14:44:51

sarah
bedankingen
hallo, ik werk in een winkel waar ik verantwoordelijke ben van het speelgoed en in zomer ook ng de tuinmeubelen...voor de bedankingen had ik graag iets in die genre maar het ontbreekt me aan alle inspiratie!! iemand ideeen??
Ideeën Reacties: 5 6-4-2012 13:51:01

Debbie
grrr
Hey bruidjes, toch even mijn ongenoegen uiten! Onze trouw komt dicher en dichter en de bevestigen van de mensen die komen lopen ook stilaan binnen. Nu krijg ik van mijn eigen nicht de reactie dat ze niet komt omdat ze het niet de moeite vind om ve...
Voorbereiding Reacties: 15 6-4-2012 12:28:57

Karla
Waar mandjes kopen?? (bruidkindjes)
Dag bruidjes!! ik ben op zoek naar drie kleine mandjes, voor kleine kindjes om paaseieren in te kunnen leggen. Weet iemand een winkel in Antwerpen  of in de buurt van Antwerpen waar ik dit kan halen? of mischien on line kopen?
Ideeën Reacties: 7 6-4-2012 12:11:43

Jontje
Even mijn vreugde delen!
Hey bruidjes, Wil hier even mijn vreugde weer neerpennen. Al onze enveloppen liggen klaar, nu enkel wachten tot de uitnodigingen allemaal gedrukt zijn. Onze gepersonaliseerde postzegels zijn ook toegekomen en wat zijn ze goed gelukt! En dan hadden ...
Voorbereiding Reacties: 15 6-4-2012 11:37:23

nancy
Iemand ervaring met zalando?
Hoi bruidjes, Heb net zeer leuke schoenen gezien op zalando.nl,iemand al enige ervaring mee?
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-4-2012 11:36:47

Laura
kostuupje bruidsjongens
Hallo, Morgen gaan we met onze bruidsjongen naar Antwerpen om een kostuumpje voor hen te kopen. We gaan kijken in de offerande straat. Heeft er nog iemand andere tips waar we zeker eens een kijkje kunnen gaan nemen? Heb ook gehoord over Unif-antwerp...
Kledij - Suite Reacties: 2 6-4-2012 11:23:23

Ann
Joepiiiii!!!! Mijn vriend heeft een kostuum gekozen!!!!
Ik ben zo blij! Nie te doen.Mijn vriend heeft in zijn leven 1 keer een kostuum aangedaan en dat was voor het huwelijk van zijn zus. Dus eigenlijk had ik wel iets casuals van hem verwacht (wat voor mij ook goed was geweest omdat hij zich ook goed moet...
Kledij - Bruidegom Reacties: 9 6-4-2012 11:19:03

Eef
Wijn-dilemma...
Hallo ! Bij onze feestzaal hebben we 3 opties ivm de wijnen tijdens het eten (dus niet erna) :- 14 euro per fles huiswijn- 6,5 euro per persoon, ook huiswijn- 2,5 euro forfait per persoon én dan zelf voorzien in flessen wijn (naar keuze)Ik neig ...
Voorbereiding Reacties: 10 6-4-2012 10:23:00

Wendy
Help binnen locatie omgeving lanaken.
Hallo We moeten nog een plan B zoeken voor als het regent. Weet iemand goede tips voor een binnen locatie voor als het die dag zou regenen. alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 1 6-4-2012 8:38:33

lotte
kostprijs notaris
Hallo allemaal, we gingen eens vragen bij de notaris voor een afspraak ivm een huwelijkscontract. Nu blijkt dat dit €500 kost is dit altijd zo ik dacht aan een €200 à €300 toch een heel verschil:s
Voorbereiding Reacties: 29 6-4-2012 8:00:32

lotte
inspiratie tekst op uitnodiging
Hallo, we willen binnenkort onze uitnodiging laten drukken maar zitten nog te zoeken achter een mooi tekstje enige ideeën? lotte
Voorbereiding Reacties: 0 6-4-2012 7:41:33

Lotte
Nog meer goed nieuws!
Zonet super goed nieuws gekregen... We kunnen toch trouwen in de kerk van mijn geboortedorp ! Tegen pinksteren zullen de stellingen voor de kerk verdwenen zijn en de rommel opgeruimd, alleen zullen er een paar ramen afgedekt zijn, maar dat kan voor m...
Ceremonie Reacties: 4 6-4-2012 7:40:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...