Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

treesje
stadhuis ninove
dag bruidjes, iemand ervaring met het stadhuis van ninove?? Heb de indruk dat er daar maar weinig kan en mag. wil graag wat muziek bij het binnenkomen en ondertekenen enzo maar dat kan precies niet!! groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 13-4-2012 17:28:28

Nicky
Wettelijk huwelijk - geen kerkelijk huwelijk
Wij trouwen enkel voor de wet en niet voor de kerk. Daarom willen we van het wettelijk huwelijk toch iets speciaals maken. Hoe verloopt zoiets meestal? Zijn er nog onder jullie die enkel voor de wet trouwen? Maken jullie er dan iets persoonlijks van?...
Ceremonie Reacties: 7 13-4-2012 16:33:26

Els
kaartjes tafelnamen
Hey mede-bruidjes,  ik zit met een vraagje... en ik hoop dat iemand mij alvast op de goeie weg kan zetten :-) Bij het binnenkomen op de receptie van het avondfeest, krijgt iedereen (per koppel) een klein kaartje met een tekstje op, zodat ze we...
Uitnodigingen Reacties: 2 13-4-2012 16:00:50

Marijke
Bruidsboeket Gent
Hallo, Heeft iemand soms ideetjes voor een toffe bloemenzaak in het Gentse voor m'n bruidsboeket? Ik wil graag iets met witte en rode rozen. Mijn schoonmoeder staat erop dat zij dit kiest samen met m'n ventje (heb er al nachtmerries van gehad), ik ...
Bruidsboeket Reacties: 8 13-4-2012 14:10:55

tineke
kapster gezocht
hoihoiaangezien ik zelf kapser ben vind ik het heel moeilijk om een kapster te vinden iemand tips?
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 13-4-2012 13:53:47

nancy
Kapsel
Heb de knoop doorgehakt!! Vandaag is de kapper geweest en mijn haar is terug helemaal opgeknipt vanachter  Was het aan het laten groeien maar kreeg er zelf geen zicht op dus vandaag terug de schaar erin..Heb wel het voordeel dat mijn beste vrie...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 13-4-2012 13:06:11

Charlotte
Mosschien een goede site voor bruidjes die hun misboekje nog moeten maken!
http://sint-paulusparochie.be/scharniermomenten/huwen_voorbereiding
Voorbereiding Reacties: 3 13-4-2012 13:00:47

Emy
bruidsjurk op vliegtuig
Hey allemaal naar aanleiding van een ander topic mailde ik mijn reisagent ivm het meenemen van mijn kleed op het vliegtuig en een eventuele upgrade nara 1ste klasse. 1ste klasse moet ze aanvragen en kan geweigerd worden. Bruidsjurk kan normaal wel,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 13-4-2012 12:51:33

Vanessa
Stel ik mij nou echt zo aan?
Gisteren een woordenwisseling gehad met mijn moeder ivm de trouw. Mijn zus is zwanger en zal uitgeteld zijn tegen de trouw. Dus die zal zeer waarschijnlijk niet komen. Nou zei mijn moeder gisteren dat zij en mijn stiefvader waarschijnlijk wel h...
Voorbereiding Reacties: 20 13-4-2012 12:38:35

dorien
helse bruiden
als je naar dat programma kijkt dan voel ik mij toch goed. ik heb stress en dacht dat ik al erg was maar ... met helse bruide vergeleken toch altijd een zeer groot verschil!!!
Voorbereiding Reacties: 12 13-4-2012 12:35:33

Veerle
Muziek stijldansen
Hallo iedereen, nog 2 weken en mijn trouwfeest is een feit! Om iedereen een spetterend feest te geven, zowel ons als de gasten, ben ik op zoek naar muziek waarop je stijldansen kan dansen, zoals discoswing, quickstep, rumba, paso doble, slowfox, tc...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 13-4-2012 10:55:36

Linda
STRESS STRESS
Hallo bruidjes Met nog 28 dagen op de teller begin ik toch al wat nerveus te worden! Ik heb het gevoel dat ik nog 1001 dingen moet regelen, hebben jullie dit ook? Ik denk dat ik na onze trouw 10 kg zal afvallen van de stress die wegvalt. Ik wil alle...
Voorbereiding Reacties: 4 13-4-2012 10:51:08

Nathalie
Toch een nieuwe bruidsjurk
Dag lieve bruidjes, Vorig weekend had ik mijn issue met m'n trouwkleedje neergeschreven. Uiteindelijk ben ik gisteren samen met mijn schoonmoeder naar JPC collections geweest in Antwerpen en ze hebben mij daar echt heel goed geholpen. Ik heb uite...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-4-2012 10:32:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...