Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leslie
op zoek naar gastenboek
Hey bruidjes in spe Waar kopen jullie je gastenboek? Ik heb al wat rondgesnuffeld op internet maar de meeste gastenboeken lijken me zo klein: ca 22cm x 19cm. Kopen jullie het via internet of in een winkel?
Voorbereiding Reacties: 7 21-4-2012 20:14:23

Ann
Pretparkbruidjes...
Dag iedereen, misschien een beetje een rare titel maar ik ben op zoek naar bruidjes die ook van pretparken houden. Hier en daar lees ik eens iets van Disney... Mijn verloofde en ik gaan heel graag naar pretparken en ons thema voor ons huwelijk ...
Voorbereiding Reacties: 2 21-4-2012 20:11:08

stephanie
Waar bedankjes leggen?
Hallo ! Waar gaan jullie de bedankjes leggen? Mijn mama stelde voor om ze gewoon al bij het bord te leggen (zo worden ze niet vergeten) Wat denken jullie?
Voorbereiding Reacties: 8 21-4-2012 20:01:35

Leen
oproep bruiden regio kempen
wat is jullie fotolocatie
Fotografie Reacties: 13 21-4-2012 19:07:57

Ellen
Lingerie voor een maatje meer
Hallo iedereen, Ik was vandaag in de inno aan het shoppen voor een nieuwe bh en ik dacht laat ik eens kijken naar iets dat ik zonder bandjes kan dragen voor bij het passen van de bruidsjurken. Nu kwam ik tot de conclusie dat dit gewoon helemaal nie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 21-4-2012 18:58:33

Ellen
Kapper om 7u smorgens (regio Gent)
Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar een kapper die op vrijdag open is om 7u en niet te duur is, wij trouwen vrijdag 25 mei voor de wet in het stadhuis van Gent. Helaas op het belachelijk vroege uur 8u45 waardoor ik ervoor mijn haar en make-up niet me...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 21-4-2012 18:47:37

Caroline
Whoehoe mijn kleed!
Joepie, even vreugde delen. Ben zonet terug van de winkel, heb vandaag mijn trouwkleed mogen ophalen. Het zat perfect en ben het veilig gaan hangen bij mijn oma. Dan erna de bloemen gaan regelen alsook de corsages voor mij en mijn verloofde als de 2 ...
Voorbereiding Reacties: 4 21-4-2012 17:51:55

Nele
halsketting
halsketting ? ik ga namelijk een jurk heb met een rechte bustier (dus geen vhals) maar wel met halter sluiting , als jullie begrijpen wat ik bedoel. Nu ben ik namelijk op zoek naar een ketting wat er bij past maar heb geen enkel idee ! kunnen jullie ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 21-4-2012 17:16:36

Sylvie
Bedankjes (bruids)kindjes
Hey ben nog op zoek naar een bedankje voor de kindjes. Het is voor 2 meisjes en 3 jongens. Ik had eerst gedacht aan snoepjes, maar nu denk ik aan iets waar ze zich mee kunnen bezig houden maar mijn inspiratie is op. Iemand een idee?
Ideeën Reacties: 6 21-4-2012 16:39:09

Ellen
Vreugdedansje!
Even mijn vreugde delen:  Woe-hoe-w... Mijn uitnodigingen zijn klaar.... :-) Bedankt aan allen die ze 'keurden'... ik vind ze fantastisch!Hoeraa!Voor de rest is ook mijn kleed binnen bij de winkel en mag ik het de eerste keer gaan passen... ...
Uitnodigingen Reacties: 1 21-4-2012 14:46:41

Lilabluestar
Haar (en make-up) in centrum Gent
Hey allemaal, op maandag 30 april heb ik in een B&B in Gent een boudoirshoot geregeld. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de twee dames van Weddings by Lily als fotografen, ze leken me heel enthousiast. Ik zou voor die shoot mijn haren wi...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 21-4-2012 14:30:04

Tamara
email versus uitnodiging
Ons feest gaat rond het thema disney draaien en wij hadden in eerste instantie gedacht om een filmtrailer à la disneyfilm te maken als uitnodiging. Maar omdat het praktisch wat moeilijk is om iedere genodigde een dvd te bezorgen zouden eerder to...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-4-2012 14:02:11

Tamara
email versuzuitnodiging
Ons trouwfeest gaat als thema disney worden. We hadden gedacht voor uitnodiging om een filmpje te maken dat uitziet als een filmtrailer van disney. Maar het was praktisch wat moeilijk om alle genodigden een dvd te sturen. Maar we vonden het idee zo l...
Uitnodigingen Reacties: 1 21-4-2012 13:57:50

Tamara
Kleed= Check!!!!
Zojuist terug van mijn zoektocht naar een kleed! Met mijn verstand op nul en totaal geen idee wat ik wel of niet zou willen dragen Dit heeft dan blijkbaar tot gevolg dat ik bij het 3de kleedje mijn goesting gevonden had!!! En ook nog een hele mooie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-4-2012 13:45:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...