Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

treesje
huwelijksreis
hallo, ik weet dat sommige touroperators kortingen geven als huwelijksreis maar ik kan niet direct iets vinden op internet. Alle tips zijn welkom waar ik wel terecht kan! groetjes
Huwelijksreis Reacties: 5 22-4-2012 10:17:24

Marijke
Gisteren proef make up gehad en wauw supergoed gewoonweg!!!
Hallo, Ik wil gewoon even laten weten dat ik gisteren mocht ik gaan voor m'n proefmake up, en ik was echt supertevreden, ik heb hele grote ogen en ze heeft ze echt perfect laten uitkomen, ik had echt een 'wauw effect'!! Ik heb gekozen voor het bruid...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 22-4-2012 10:04:04

tash
kleed van leijten besteld bij lecoq!!!!!!!!!woehoe!!!!!!!!
Omdat we pas trouwen volgend jaar,maar omdat ik van het zeer ongeduldige type ben , ben ik al eventjes aan het googlen naar een trouwkleed.  Ik wou het eigenlijk niet te duur maken, vooral omdat ik voor de 2e keer trouw.   Wel 200 klee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 22-4-2012 8:46:49

treesje
geen bedankjes
Hallo, zijn er ook koppeltjes die geen bedankjes geven bij het feest, of is dit raar?? dank je
Voorbereiding Reacties: 27 22-4-2012 8:10:29

Karen
Goede dj's in het gentse...
Iemand ervaring met een goede DJ uit het gentse? Onze feestzaal is vastgelegd (Heusden), dus nu is de dj d volgende stap.. Wij zoeken iemand die vooral voor een jong publiek kan draaien. De meeste mensen op ons feest zijn tussen de 25 en de 55 jaar...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 22-4-2012 1:52:21

ilse
Superorigineel idee om getuigen te vragen?Hoe deden jullie het?
Beste, Wij hebben net beslist om na 6 jaar eindelijk de stap te gaan zetten,ik ben al volop aan de voorbereidingen begonnen,mijn getuige gaat mijn beste vriendin worden en mijn toekomstige kiest ook voor zijn beste kameraad,maar nu zou ik zo graag o...
Ideeën Reacties: 18 21-4-2012 23:58:23

Ilse
welke schoenen bruidsjongen?
hallo, onze bruidsjongen (4 jaar) gaat een korte broek met een hemd+das+gilet dragen. Welke soort van schoenen zou ik daarvoor nemen? Zouden zo'n schoenen à la All Stars (Converse) misstaan? Of eerder toch velcroschoenen? En lichter of donkerde...
Voorbereiding Reacties: 6 21-4-2012 23:34:20

Ilse
bloemenwinkel Oase te OLV Waver?
hallo, de titelt zegt het al: wie heeft hun bruidswerk (boeket en bloemstukken) bij bloemenloods Oase te OLV Waver laten maken? Wat waren jullie ervaringen? groetjes
Bruidsboeket Reacties: 0 21-4-2012 23:29:34

Nathalie
Uitnodigingen kunnen eindelijk verstuurd worden :)))
Hey Bruidjes en Gommetjes... Eindelijk, na veel vertraging, kunnen onze uitnodigingen de deur uit... Ik had daarstraks openhuizendag en een geluk bij een geluk, zijn er op 3u tijd maar 2 koppels geweest... Ik had een bureauke gemaakt in m'n auto (de ...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-4-2012 23:13:39

Karen
voorbeelden alternatieve huwelijksceremonie?
Hey Ik ben opzoek naar voorbeelden van alternatieve, vrijzinnige huwelijksceremonies die mij een beetje kunnen helpen om de onze structuur te geven. Ik heb al enkele teksten en liedjes en symbolische handelingen in gedachten, maar kan toch nog wat ...
Ceremonie Reacties: 3 21-4-2012 22:34:18

Karen
Kosten huwelijk
Hey toekomstige bruidjes (en bruidegommetjes), Sinds enkele maanden zijn wij rustig aan onze trouw aan het plannen. En nu  moet ik toegeven dat ik echt geschrokken ben van hoeveel bepaalde dingen kosten. Wij houden een avondfeest voor ongeveer...
Voorbereiding Reacties: 9 21-4-2012 22:29:31

Kelly
Trouwfuif met receptie en frietkraam.
Hey, is er hier iemand die ervaring heeft met een trouwfuif? Hoe hebben jullie het aangepakt? We denken eraan om een zaaltje te huren, traiteur of dergelijk met hapjes voor receptie. En daarna een frietkraam laten komen. Wat zijn jullie ervaringen?...
Voorbereiding Reacties: 4 21-4-2012 22:04:31

Ann
Probleem met haarkammetje aan voile
Dag iedereen, ik zal op mijn grote dag een voile dragen die vastzit aan een kammetje. Nu komt mijn kapper niet aan huis en kreeg ik als tip van de bruidswinkel om dit door de kapper te laten vaststeken met extra schuifspeldjes. (Wel niet simpel om b...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 21-4-2012 20:25:12

Ann
Probleem met actief voorlopertje...
Dag iedereen, wij hebben 2 kindjes die voorlopen op ons huwelijk. Maar het jongentje is nogal een actief baasje en zal ook niet veel tegen zijn zin doen. Ik hou er al rekening mee dat alleen maar het meisje echt zal voorlopen. Ik ga zeker met hen g...
Ceremonie Reacties: 6 21-4-2012 20:17:39

Ine
Jurk bestellen via internet. Doen?
Hallo allemaal, Ik ben net voor de eerste maal jurken gaan passen. Ik heb hele mooie jurken gepast, die via het internet toch aan een opmerkelijk lagere prijs te kopen zijn.   Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van een trouwju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 21-4-2012 20:16:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...