Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
Bye Bye Droomjurk
Gisteren voor het eerst naar een bruidswinkel geweest (Scarpellini in Oostende)! Mijn favoriete jurk op foto (Belle van Alfred Angelo) is alvast niet dé jurk, was eventjes een teleurstelling. Nog wat andere jurken gepast, zaten er zeker een aan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 21-4-2012 13:13:42

Ine
filmflyer tekst
hey binnen een 2tal weken gaan we foto's laten nemen voor op onze uitnodiging. Een nonkel gaat dit doen voor ons! We zouden dan zo een kaart willen maken in de stijl van een filmflyer (ideetje van carta rosa). Nu vroeg ik mij af of iemand een leuk ...
Uitnodigingen Reacties: 7 21-4-2012 13:00:02

janet
locatie foto's
Ik zoek een originele en leuke plaats voor foto's te trekken zowel binnen en buiten regio Gent-Deinze
Locaties - Fotografie Reacties: 0 21-4-2012 12:44:32

Nikki
binnen komen in de zaal
wat mij wat raar lijkt is als het koppel binnen komt. wij geven een receptie om 16u30 gevolgd door warm buffet enzo. dit is alleen voor de familie. Nu vertelde onze dj dat als iedereen aan tafel geroepen word het koppel binnen komt, wat mij leuk leek...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 21-4-2012 12:38:26

Mieke
Super mooi liedje!
Hello, Gisteren wat zitten zoeken naar een mooi instrumentaal liedje om eventueel te gebruiken op het burgerlijk huwelijk. En dit is het geworden : Yiruma : River flows in you. (http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k) Vind het gewoon super mooi ...
Voorbereiding Reacties: 7 21-4-2012 12:29:13

Debbie
Jurk!!!!!
Na mijn post van gisteren... Heb ik de jurk deze morgen gekocht! En ja ik weet dat onze trouw nog veraf is maar ik kon de jurk maar niet uit mn hoofd zetten :)!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 21-4-2012 12:14:58

Eline
Ouders 30 & 40jarig jubeleum in bloemetjes zetten
Mijn ouders zijn dit jaar in september 30jaar getrouwd. Mijn schoonouders zijn in juli 40jaar getrouwd! Graag had ik dit op originele wijze gevierd of in de bloemetjes gezet op ons avondfeest. Eerst wou ik hen hun openingsdans terug willen dansen,...
Ideeën Reacties: 0 21-4-2012 12:14:06

Sara
zorgen weg
gisteren was het dan zover, het trouwfeest van mijn nicht. ik heb verschillende keren schrik gehad om dingen hetzelfde te doen en dat het contrast super groot ging zijn etc etc. dus gisteren toch best wel redelijk wat stress gehad maar het viel rezue...
Voorbereiding Reacties: 4 21-4-2012 12:11:03

Eline
Dilemma planning avondfeest!
Nu we het avondfeest aan het bespreken zijn hebben we enkele twijfels over het verloop van het avondfeest. Van 17-20u is er een diner voor de familie (42pers). Tussen 20-21u is er een aperitief voor zien voor de avondgasten van het dessertenbuffet (8...
Ideeën Reacties: 5 21-4-2012 12:05:00

Cynthia
Bedank-ideetjes voor de ouders?
Hallo bruidjes, wij zijn nog op zoek naar een gepast cadeautje om aan onze ouders te geven op ons huwelijksfeest. Het meeste wordt een foto-kader gebruikt maar we willen graag iets anders... Alle leuke ideetjes zijn welkom! Bedankt!
Ideeën Reacties: 2 21-4-2012 11:44:31

Patrizia
20 april 2012=> wettelijk huwelijk!!!
Hallo lieve dames en heren Hier ben ik dan weer en deze keer als 'wettelijk-gehuwde'!! Gisteren hebben we onze eerste grote dag gehad en het was geweldig!! 'smorgens ben ik samen met ons dochtertje naar de kapper vertrokken om ons mooie te maken dat...
Voorbereiding Reacties: 5 21-4-2012 11:10:29

Sandra
1ste pas
Dadelijk vertrekken voor mijn eerste pas... ben zoooo zenuwachtig!!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 21-4-2012 10:59:52

Hanne
bordeaux strikje bruidsjongentje
Waar zou ik een bordeaux strikje kunnen vinden voor een jongentje van drie jaar? Ik probeerde al bij humpie dumpie maar dat was geen effen bordeaux. Nog iemand suggesties?
Kledij - Suite Reacties: 0 21-4-2012 10:57:46

Hanne
Nog 69 dagen
Wat is er nog te doen? Dit is al geregeld: - bruidsjurk, lingerie, schoenen, juwelen - kledij en schoenen bruidegom - kledij suite - kledij bruidskindjes - zaal - dj - fotograaf - videograaf - praatpaal - gastenboek en enveloppendoos - kerk - stadhu...
Voorbereiding Reacties: 3 21-4-2012 10:37:24

Nikki
wit of zilvere ketting
nemen jullie een witte of echt een zilvere ketting? Mijn trouwkleed gaat met een bandje in mijn nek, ik denk dat een lange ketting mooier is dan een korte, eentje waar een stukje bij aan hangt, moeilijk om uit te leggen :)
Kledij - Accessoires Reacties: 2 21-4-2012 10:17:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...