Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
Tekst in de ringen
Ik ben wat nieuwsgierig en ook nog opzoek naar een originele tekst voor IN de ringen. Wat zetten jullie erin ?? Groetjes Ilse
Kledij - Accessoires Reacties: 15 12-2-2013 12:35:52

iris
dilemma ;-)
piep iedereen , Zit met een vraagje ,ik heb geen wit trouwkleed. Ik heb een kleed met twee kleuren (ecru en chocoladebruin) Nu wij hebben ne zaal die wij zelf versieren ,en nu wilt mijn ventje zwart/rood gebruiken. Nu is dat niet raar om dan in mijn...
Voorbereiding Reacties: 14 12-2-2013 12:20:54

Jennifer
Persoonlijke huwelijksbeloften, in kerk en/of in gemeentehuis?
Hey meiden en heren, Ik heb jullie raad nodig.We twijfelen voor de huwelijksbeloften. Ons misboekje is bijna af en ook al goedgekeurd door de pastoor. Maar ik twijfel omdat ik de huwelijksbeloften er niet in had gedrukt en gewoon had staat "boekje t...
Ceremonie Reacties: 6 12-2-2013 11:37:57

Katrien
Kapsel gezocht
Dag bruidjes, ik weet het niet meer.  Ik ben al zo lang op zoek naar een leuk kapsel, dat ik het noorden kwijt ben. Ik heb al honderden sites bezocht, denk ik, maar nog niiet hét kapsel tegengekomen. Wat zoek ik? Half opgestoken, wat volum...
Verzorging - Kapsel Reacties: 30 12-2-2013 10:19:45

Melanie
vrijblijvende afspraak fotograaf
Halootjes! Wij hebben aanstaande vrijdag een afspraak met een fotograaf. Nou is mijn vraag, waar moet ik op letten? Zijn er dingen die je al kan/moet vragen? Ik snap dat je moet letten of er een klik is en of de foto's die hij maakt ons aan staan ma...
Fotografie Reacties: 9 12-2-2013 10:09:40

Eline
Op zoek naar vervoer
Hoi, Wij zijn op zoek naar vervoer voor ons huwelijk op 12-04-2014. Daar wij met 18 mensen in de suite zijn, moeten wij toch op zoek gaan naar iets gepast.  Een bus is voor ons niet van toepassing.  We gingen normaal trouwen met paard en k...
Ideeën Reacties: 3 12-2-2013 9:17:43

Vanessa
Iemand ervaring met www.bruidssalon.com
Hey! Ik trouw op 9 maart 2013 en zoals het er nu uitziet zal ik kou hebben, dus heb ik een stola of sjaal,... nodig. Heeft er iemand positieve ervaringen met bepaalde sites vb. www.bruidssalon.com of andere sites? Dankjewel!!!
Kledij - Accessoires Reacties: 2 12-2-2013 9:06:38

joris
HELP !!!! openingsdans
hallo, Wij hebben een brief gekregen van onze dj voor onze openingsdans door te geven maar wij hebben er nog altijd geen  . we hadden eerst gedacht aan november rain van guns n roses maar we hebben geen zin om een openingsdans te doen van 9 min ...
Openingsdans Reacties: 10 12-2-2013 8:11:53

Karen
Kosten avondfeest per persoon?
Piep Om efkes een curieuze-neuze-mosterpot uit te hangen:  Hoeveel betalen jullie voor jullie avondfeest per persoon? Wij moeten morgenavond de knoop doorhakken en de menu (= prijs) kiezen bij de feestzaal. En nu zijn we beginnen rekenen en tw...
Voorbereiding Reacties: 20 12-2-2013 0:25:32

daisy
Binnenlocatie trouwfoto's buurt bergen op zoom
Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar een mooie binnenlocatie voor de trouwfoto's. Mocht het dan slecht weer zijn kunnen we altijd die locatie nemen. Graag hoor ik jullie suggesties Groetjes daisy
Locaties - Fotografie Reacties: 0 12-2-2013 0:22:04

Stéphanie
Geld uitgespaard aan de droogkuis ^-^
Beste bruidjes wij zijn ondertussen al 24 dagen getrouwd!!! Nog steeds aan het nagenieten van de foto's en filmpjes. Nu kwam ik natuurlijk ook op dat punt dat ik graag mijn jurk terug proper had gezien. Hier en daar gaan horen voor prijzen bij droogk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 11-2-2013 23:56:15

Tine
zonnebank
Dag bruidjes. Bij mij staan er nu nog 60 dagen op de teller dus het komt zeer dicht bij. graag had ik wat onder de zonnebank geweest voor de trouw. Ik bruin heel makkelijk en heb die dus nog nooit nodig gehad maar voor de touw wil ik dit toch we...
Voorbereiding Reacties: 7 11-2-2013 23:52:38

caroline
capabel reisbureau gezocht
Wij zouden graag als huwelijksreis  Rome-Venetië- strandvakantie in Italië doen. Hiervoor zijn we bij Jetair/Thomascook en Neckermann geweest. Zij konden ons hier niet mee helpen. Het enige dat ze daar voor ons konden regelen, was het ...
Huwelijksreis Reacties: 9 11-2-2013 23:29:56

Lieve
Heeft jullie trouwkleed het trouwfeest goed doorstaan?
Nu ben ik wel eens nieuwsgierig hog je trouwkleed er voor komt na de grote dag.  De hele dag op wandel en als je dan een sleep hebt,...  Is dat trouwkleed nagenoeg naar de vaantjes na de grote dag, vraag ik me af. Ik had een kleedje gepast...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 11-2-2013 21:41:16

Sofie
Traiteur regio Brugge
Wij zijn nog op zoek naar een goeie traiteur die ons feest kan verzorgen. We hebben reeds gedacht aan Deldycke, Taverlani & Ma kwizien. We willen het graag een beetje fijn.  We verkiezen kwaliteit boven kwantiteit laat ons zeggen.  Heef...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 11-2-2013 21:26:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...