Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Peggy
Boekje viering
Initieel waren wij niet van plan om een viering te doen in Belgie.  Wij zouden normaal gezien enkel voor het gemeentehuis huwen en dan kiezen voor een fotoshoot. Maar, wij trouwen ook in het buitenland voor de wet en blijkbaar moet je dan n...
Ceremonie Reacties: 0 9-2-2013 15:06:48

Peggy
Welke lingerie
Bruidjes ...  Kunnen jullie mij wat tips geven .. Stilaan begint de zoektocht naar lingerie. Moet de eerste keer gaan passen midden april. Nu, ik heb TOTAAL geen idee welke richting ik uit wil. Zelf draag ik het liefst zo basis mogelij...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 9-2-2013 15:04:23

Charlotte
fotograaf (fotoshoot) + make-up artiste (workshop) voor vrijgezellen
Hallo Mijn mama zit een beetje in de knoop met mijn vrijgezellen en ik heb haar voorgesteld een bericht te plaatsen op dit forum. Ik heb haar gezegd wat ik graag wil doen op mijn vrijgezellen, dus weet ik ook dat ze naar die activiteiten op zoek is....
Ideeën Reacties: 7 9-2-2013 12:26:05

Lies
Ervaringen met dj
Welke ervaringen hebben jullie met één van volgende dj's:  - Dj Sensation caigny Franky - JMC productions Jan Samaey - Discovideo - Disco Noah Iemand die ons ééntje kan aanraden?  Tis zo moeilijk om een dj te kiezen, ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 9-2-2013 11:37:57

Kim
GEZOCHT Binnen -en/of buitenlocatie regio Sint-Amands/Lippelo/Opdorp/Buggenhout/Baasrode
Dag bruidjes, Wij trouwen 13-07-13 (volle zomer dus, hopelijk wat geluk met het weer). We zouden graag onze foto's nemen in een iets oudere setting (kasteel, park, fort, ...). Ik heb via de toeristische dienst van Sint-Amands de gegevens doorgekre...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 9-2-2013 10:55:29

Rebecca
volgwagens voor de ceremonie
Aangezien wij met een lange suite zitten, zien we het niet echt haalbaar om deze wagens te huren. Daarom zijn wij opzoek naar volgwagens ( zwarte BMW's). Zijn er mensen regio Ronse die hun wagen ( natuurlijk rijden jullie zelf) ter beschikking willen...
Ceremonie Reacties: 2 9-2-2013 10:36:06

valerie
fotograaf gezocht
Hallo, na lang twijfelen over het al dan niet nemen van een beroepsfotograaf is de knoop doorgehakt: dus nu volop zoeken naar een fotograaf die spontane en originele foto's neemt. Na wat speuren op het net kwam ik veel pakketten tegen van 's morgens ...
Fotografie Reacties: 16 9-2-2013 10:02:47

jolma
tips fotolocatie
Hallo, Wij zijn op zoek naar een kleurrijke fotolocatie (regio kortrijk). We hadden graag een locatie gehad die veel muren in verschillende kleuren heeft (bv. een hele muur geel, een hele muur blauw, ...). Mag bij iemand thuis, B&B, appartements...
Fotografie Reacties: 5 9-2-2013 8:41:18

Lien
Ceremoniemeester
Hallo, Wij zijn momenteel nog op zoek naar een ceremoniemeester. Iemand ervaring met Johan Lefever uit poperinge? Alvast bedankt !
Ceremonie Reacties: 4 9-2-2013 8:34:48

katrien
Huwelijks eucharistie viering of huwelijksgebedsviering?
Hallo! Ik wil heel grazg voor de kerk trouwen mqar mijn vriend is wel gedoopt maar voor de rest noet echt met het katholieke geloof opgevoed. Nu wil hij wel in de kerk trouwen voor mij maar alleen als het niet te lang duurt. Nu las ik dat je kan kie...
Religie Reacties: 4 9-2-2013 0:12:14

tinne
originele trouwbelofte
Hallo allemaal, bij een kerkelijke misviering heb je de trouwbelofte met 3 vragen waarop je ja moet antwoorden. Nu was ik aan het denken om onze gasten deze vragen luidop te laten stellen aan ons tijdens onze ceremonie. Weet alleen niet zo goed welke...
Ceremonie Reacties: 2 8-2-2013 22:14:18

liesbet
Juwelen bij trouwjurk
Hallo lieve bruidjes, Ik heb een vraagje bij het dragen van juwelen bij mijn kleed. Opteer ik voor een halsketting en oorringen? Of alleen oorringen? Hier heb je de link van mijn kleed http://www.sinceritybridal.com/wedding_dress/3703 Alvast bedan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 8-2-2013 21:56:09

Annelyn
Ervaring Café Costume
Goedenavond iedereen, Gisteren liet ik weten dat mijn verloofde vandaag een bezoek zou brengen aan Café Costume. Enkelen onder jullie vroegen om te laten weten hoe het geweest was.. Hij is enorm enthousiast thuisgekomen van zijn bezoek en hee...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 8-2-2013 21:24:32

bella
Bieden op de kousenband
Hoi bruidjes, Ik vroeg me af of dit nog wordt gedaan? Langs de ene kant vind ik dit wel een leuke traditie, en het zorgt ook wel voor wat entertainment op het feest. Anderzijds lijkt het alsof je de mensen geld wil aftroggelen terwijl ze toch al een...
Ideeën Reacties: 6 8-2-2013 19:26:40

Leila
2op3 : ervaringen ?
Hallo allemaal,  heeft iemand ervaring met de fotografen van 2op3 ? Dank je wel voor eventuele info ! 
Fotografie Reacties: 0 8-2-2013 18:11:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...