Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
d' Oude Tallonfabriek Zwevezele
Heeft iemand hier ervaring mee?  Kan iemand me zeggen waar ik foto's of een website kan vinden??? Thanks
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-2-2013 20:29:37

Carolien
Suit supply: in antwerpen, of in wijnegem?
Hello! Vrijdag gaan we eens kijken voor een kostuum in suit supply. Ik vraag me af welke vestiging het beste is, in Anwerpen of in Wijnegem? iemand een voorkeur?:) Groetjes en alvast bedankt!
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 6-2-2013 20:24:11

Marieke
Bijbelteksten eerste lezing en evangelie
Dag mede-bruidjes Zoals de titel het al zegt, ben ik op zoek naar nog een mooie en leuke bijbeltekst voor de eerste lezing en het evangelie. Van onze pastoor moeten ze letterlijk uit de bijbel komen. Moesten jullie dus nog een leuke tekst weten...
Religie Reacties: 9 6-2-2013 19:42:54

Katrien
Fushia roze dassen
Hey hey,   Ik ben op zoek naar fushia roze dassen, weet er iemand waar ik deze kan kopen/ bestellen? Groetjes :)
Kledij - Suite Reacties: 23 6-2-2013 19:30:44

L & E
Getuigen
Hallo! Ik heb een vervelend probleem... Ik heb mijn beste vriendin gevraagd om getuige te zijn, maar ze vraagt nooit naar de voorbereidingen, wat haar taak zal zijn, ... Ik moet er ook altijd zelf over beginnen en dat vind ik zo jammer. Op den duu...
Voorbereiding Reacties: 12 6-2-2013 19:10:31

Elien
Eerste lezing
Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar mooie teksten, verhalen, parabels, ... voor de eerste lezing. Hebben jullie suggesties? Zo ja, zou ik wat voorbeelden kunnen krijgen? Alvast bedankt! Groetjes Elien
Ceremonie Reacties: 1 6-2-2013 18:46:39

katrien
Drankenforfait
Hallo allemaal, de zaal die onze voorkeur heeft werkt niet met een drankenforfait maar rekent de flessen en consumpties. Dat maakt het voor ons moeilijk om in te schatten hoeveel het gaat kosten. Zijn er nog meer mensen die zo een zaal hebben? En wa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 6-2-2013 18:15:37

rob
winkel met decoratie en andere leuke trouwspulletjes
weet iemand waar er een winkel is met allerlei leuke dingen voor de trouw? ik heb heel veel sites bezocht maar  we vinden het leuker om eens te shoppen voor deze dingen
Voorbereiding Reacties: 1 6-2-2013 17:35:28

Dominique
versiering kerk
Hey allemaal, Laten jullie allemaal een bloemist de kerk versieren (dus bloemstuk altaar, lector, bloempjes aan stoelen,...) of doen jullie zelf iets? Ik had gedacht aan ballonnen :-)
Ceremonie Reacties: 7 6-2-2013 16:16:28

Tessa
Uitnodigingen
Hey iedereen, Op 24/08/2013 stappen wij in het huwelijksbootje, maar ik vroeg me af wanneer we best de uitnodigingen versturen :-s Bedankt
Uitnodigingen Reacties: 12 6-2-2013 15:48:43

roos
'light in the box 'site
hallo medebruidjes, ik las dat er nog bruidjes waren die een kleed wouden kopen van de site' light in the box'. nu is mijn vraag,weet er soms iemand hoe de kwaliteit van die kleren daar is? wij trouwen zelf in juli,maar ik zit in de familie met ...
Voorbereiding Reacties: 1 6-2-2013 15:18:03

Cassandra
RSVP - Ceremonie - Aantal misboekjes
Meestal moeten gasten doorgeven of ze al dan niet naar de receptie / het feest komen. Maar wordt dit ook voor de ceremonie in de kerk gedaan bvb? Hoe kun je anders weten hoeveel misboekjes je moet maken?
Ceremonie Reacties: 9 6-2-2013 13:46:19

Karin
Binnenlocatie Den Haag
Goedemiddag bruidsparen. Wij zijn nog op zoek naar een fotolocatie maar dan voor binnen. Je zou denken dat is toch niet zo lastig. Maar wij trouwen op 8 april en dat is op een maandag. Helaas zijn veel locaties op maandag gesloten. Heeft iemand idee...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 6-2-2013 12:25:11

els
uittredelied huwelijksmis
Beste collega-bruidjes Alle voorbereidingen zijn bijna achter de rug. Enkel nog het uittredelied... De neef van mijn man (reeds getrouwd vorig jaar voor de wet) zingt live met gitaar in onze huwelijksmis. Wij hebben geen alledaagse liedjes gekozen ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 6-2-2013 12:14:51

Bruidje2013
De huwelijksnacht
Ik zoek nog iets leuks om te dragen voor de huwelijksnacht. Waar kopen jullie zoiets?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 6-2-2013 11:29:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...