Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

edith
Ik kan er niet meer tegen
Ik heb zaterdag de save the date kaartjes gaan rond dragen. En deze voor mijn moeder heb ik persoonlijk gegeven. Ik had op de envelop enkel haar naam en die van mijn halfzus opgeschreven. Niet die van mijn stiefvader. (Even kort uitleggen: dit klikt ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-2-2013 22:44:22

Nika
chachacha muziek
dag bruidjes, aanvankelijk dachten we aan from this moment on van shania twain als openingsdans, maar ondertussen hebben we ook wel zin in chachacha...kennen jullie nog mooie liedjes hiervoor en anderen dan michael buble zijn everything?dank jewel&nb...
Openingsdans Reacties: 4 3-2-2013 21:43:25

Nadia
vlotte planning! maar toch nog wat vraagjes...
het gaat allemaal zo snel vooruit en ik ben er ZO blij om dat ik het toch even met iemand wil delen (en om niet weeral mijn familie en vrienden ermee lastig te vallen, zoek ik jullie, mijn soortgenootjes, op ;-) ) * dagplanning ligt vast (stadhuis (...
Voorbereiding Reacties: 2 3-2-2013 21:07:04

Sandra
Het is beslist...THAILAND! Maar waar? Tips?
Lieve bruidjes, We hebben vorige week de knoop doorgehakt... na lang twijfelen! We gaan eind september naar Thailand! De vliegtickets tot Bangkok zijn geboekt. Onze planning was 3 dagen Bangkok, en dan door voor 6 dagen Krabi. Maar nu lezen we op ...
Huwelijksreis Reacties: 14 3-2-2013 20:40:58

Machteld
jurk Rembo Styling
Hallo iedereen! Gisteren heb ik mijn eerste bruidsjurken gepast in een bruidswinkel te Lennik. Een zeer vriendelijke madam die direct wist wat bij me paste. Dit was echt een superervaring. Aangezien ik niet de ideale maten heb en redelijke klein ben...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 3-2-2013 20:34:09

Stephanie
Snackstore in Olen
Hey iedereen, Iemand ervaring met Snackstore in Olen? De mobiele wagens ?  x.
Locatie Reacties: 0 3-2-2013 20:26:09

Stephanie
QC Stables Sint Niklaas
Hey iedereen, Iemand ervaring met de QC Stables in St Niklaas ?  x.
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-2-2013 20:25:29

Sara
Nieuwe betaalbare bruidsjurk te koop!
Hey dames Ben je nog zoek naar een betaalbare bruidsjurk alles inbegrepen (hoepelrok, sluier)? Laat dan iets weten. Ik heb nog 3 betaalbare nieuwe bruidsjurken die dringend wegmoeten! Tot gauww
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 3-2-2013 20:24:15

Fien
Zaal versieren
Wij hebben een zaal op het hoog, waarbij we zelf alles doen: eten (catering ;)), tafels en stoelen en bijgevolg ook versiering. Heeft iemand hier originele ideetjes voor? Of leuke sites met versiering? Ben al in AVA geweest, maar zie graag voorbeelde...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-2-2013 20:17:50

bella
Ringenmaagd
Hoi iedereen, Mijn vriend en ik gaan stilaan beginnen uitkijken voor onze ringen. Maar ik heb er totaal geen idee van wat ik eigenlijk wil. We zouden ze zelf willen laten ontwerpen maar ik stel me vooral vragen bij het materiaal. Palladium, titanium,...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 3-2-2013 19:30:30

katrien
De witte meren
Hallo, Heeft er iemand ervaring met feestzaal de witte meren in keerbergen? De locatie geeft ons wel een goed gevoel maar we kunnen zo moeilijk inschatten hoe het echt gaat zijn. Op hun website staan ook bijna geen foto's. Verder is het ook moeilij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 3-2-2013 19:02:46

Stéphanie
Zwanger?!
Hallo allemaal. Binnen minder dan 4 maand is het ook onze beurt. Dit weekend hebben we een brief mogen ontvangen dat we kunnen starten met onze behandelinsprocedure voor onze zwangerschap. Dit houdt voor ons in dat ik me nog deze maand kan laten ins...
Voorbereiding Reacties: 16 3-2-2013 18:11:36

Tine
schildersezels gezocht???
Weet er iemand waar je schildersezels kan kopen waar je ongeveer een A4 formaat op kan plaatsen maar budgetvriendelijk :).
Voorbereiding Reacties: 5 3-2-2013 17:48:04

Charlotte
Te koop!! Alles moet weg Vraag gerust naar info
wij hebben nog enkele spulletjes te koop dat er over is van onze trouw. -Mijn trouwkleed + sjaal = nu 400 ipv 500 euro  -2 kaders A4 formaat zwart wit  -24 tafelnummerhouder ( hoge ) Nieuw! -Goude kader ( wij hebben deze gebruikt bij het t...
Voorbereiding Reacties: 3 3-2-2013 17:37:53

Charlotte
trouwkleed leijten -be the light- 44 - collectie 2012 400 euro!!!
Bij deze wil ik graag mijn trouwkleed verkopen.Wij zijn getrouwd op 27 april 2012.Ik heb mijn kleed bij lilianclaes te Herentals gekocht.Het kleed is niet aangepast in breedte ( taille enz) enkele in de lengte een paar centimeter. ik zelf ben 1....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-2-2013 17:36:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...