Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kristof
Iemand ervaring met zangeres yvette Keijzers?
Dag allemaal, Wij zijn op zoek naar een zangeres voor ons kerkelijk huwelijk. Nu kwam ik op internet de zangeres Yvette Keijzers tegen ook bekend van The Voice. Heeft iemand hier ervaring mee? Groetjes
Muziek - Live Reacties: 3 5-2-2013 12:29:15

Elien
Op zoek naar een DJ (Oost-Vlaanderen)
Ik ben nog op zoek naar een DJ voor ons trouwfeest op 13-07-2013. We hadden iemand van in het begin gevonden, maar deze heeft laten weten dat hij het niet meer zag zitten (was iemand van de familie) Daarom graag tips voor een goede (betaalbare) DJ. ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 5-2-2013 12:28:26

Kristof
Live muziek gezocht
Dag allemaal, Wij zoeken voor ons kerkelijk huwelijk een live zangeres. Kan iemand ons hierbij helpen? Heeft iemand ervaring met Yvette Keijzers? Groetjes
Muziek - Live Reacties: 5 5-2-2013 12:28:09

Marijke
boeketstress voor all-over bloemenprintjurk...
Hallo, wij trouwen op 10 mei in italië. Voor de bruidsmeisjes heb ik zelf boeketjes en bloemenmandjes gemaakt (naargelang de leeftijd) met zelfgemaakte bloemen in verschillende stoffen en tinten groen. (Beetje zoals de zijden bloemen die je koo...
Bruidsboeket Reacties: 5 5-2-2013 11:19:33

Karen
Vistaprint vraagjes!
Voor de bruidjes met ervaring bij Vistaprint: Wij hebben hier onze uitnodigingen ontworpen, en alles ziet er super uit (zéker de prijs :D), maar nu is mijn vraag: is de kwaliteit van deze kaarten sowieso al erg goed? Of is het de moeite van de ...
Uitnodigingen Reacties: 10 5-2-2013 11:04:47

Nathalie
Bruidsschoenen Brandos.be
Hallo iedereen, vorige week donderdag heb ik mijn schoentjes besteld via Brandos.be en heb ze zonet ontvangen! Zo blij ben ik! Ze zitten zeer goed en mooi aan mijn voeten en ze zijn prachtig!! Ik ben normaal nogal een heel moeilijke voor schoenen.. ...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 5-2-2013 10:50:29

Nadia
2 korte vraagjes!
Ik heb de indruk dat mijn vorige post te lang was, maar ik zit toch nog met twee (heeel korte!) vraagjes waarop iemand zeker wel een antwoord weet :-)  * ik dacht eraan om een gewoon fotoalbum te nemen als gastenboek. We zouden dan vakken voorzi...
Voorbereiding Reacties: 12 5-2-2013 10:41:40

Anne-Sophie
Juli-bruidjes
Hoi, ik ben eens benieuwd hoe ver de bruidjes van juli 2013 staan :-) Bij ons is het volgende al in orde: - zaal - gemeentehuis - fotografe - trouwkleed - trouwkostuum - trouwringen - dj - huwelijksreis - uitnodigingen al gekozen, nu nog tekst bede...
Voorbereiding Reacties: 11 5-2-2013 9:42:00

Veva
Feestviltjes
Hey, wij hebben vorige week ons pakket feestviltjes (http://www.hetfeestviltje.be/) besteld en ze zijn mooi op tijd en keurig verpakt aangekomen. Ik ben eens benieuwd wat de gasten ervan gaan vinden. Aangezien we +/- 130 gasten gaan hebben, hebben ...
Voorbereiding Reacties: 2 5-2-2013 9:22:54

Ann
Dit had ik me toch even anders voorgesteld
Gisteren hadden we onze eerste ontmoeting en meteen ook ondertrouw bij de pastoor. We moesten daar zijn om 19u30 en we waren pas buiten om 23u. Ik had al gehoord van andere bruidjes dat dergelijk gesprek meestal heel goed meeviel. Bij ons was dat dus...
Religie Reacties: 16 5-2-2013 8:57:59

Jessie
Boekje kerkelijke trouw
Dag iedereen, Zoals de titel al doet vermoeden wordt het hier stilaan tijd om aan "het boekje" te beginnen. Nu, van collega's heb ik hier al verschillende voorbeeldjes liggen, dus daar is het mij niet zozeer om te doen, al zijn ideetjes nog steeds h...
Ceremonie Reacties: 3 5-2-2013 8:53:40

anke
staaltjes uitnodigingen
Weet er iemand op welke sites je allemaal staaltjes van de uitnodigingen kan bestellen? Ik weet van cardxl en buromac, maar zijn er ook andere? Groetjes, Anke
Uitnodigingen Reacties: 3 5-2-2013 8:51:24

tinne
hier enkele voorbeelden vrijzinnige ceremonie
Hallo bruidjes, ik kom hier heel dikwijls de vraag tegen naar voorbeelden voor een vrijzinnige ceremonie. Wij hebben beslist om zelf een ceremonie in elkaar te steken en die door een goede kennis van ons te laten leiden. Niet zo evident als ik dacht...
Ceremonie Reacties: 10 5-2-2013 2:11:47

Robby
Ideen nodig voor Lunch met suite
We weten nog niet goed wat we over de middag moeten doen met de 14man van de suite kwa lunch. We trouwen in stadshuis om 10h30 en 's avonds hebben we een avondfeest voor 200man waar er genoeg  te eten zal zijn. Een uitgebreide lunch op restauran...
Ideeën Reacties: 6 4-2-2013 22:42:34

Lies
DJ regio Brugge
Hallo Allemaal,  wij trouwen in het voorjaar van 2014 en zijn op zoek naar een goede dj regio kust.  Ons huwelijk gaat door in Salon Den otter.  Iemand tips?  alvast bedankt!! Lies en steven
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 4-2-2013 22:02:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...