Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Michèle
Spijt van de schoenen...
Hoi Bruidjes, ik heb toen ikmijn kleed kocht dadelijk de schoenen mee beslist maar heb er nu spijt van... Heb een kort wit kleed met een turquoisebloem ( themakleur) ik heb nu juwelen laten maken met wit en turquoise... Nu zit ik met parelmoerwitte ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 5-2-2013 21:31:13

Ann
Bruidslingerie
Hallo bruidjes! Ik heb 1 maart de eerste pas van mijn jurk! Nu weet ik alleen niet zo goed wat ik met de lingerie moet doen.. Ik wil wel graag een mooi setje, niet gewoon een simpele strapless witte bh bv. Nu moet ik de lingerie voor mijn eerste p...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 5-2-2013 20:29:19

Fien
Light in the box
Dag allemaal! Hebben jullie al besteld van deze site?? Goed idee of niet? Ik vind dat het precies wel heel goedkoop is voor wat het is? Of zijn deze twijfels ongegrond?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 5-2-2013 20:23:16

Kathy
Kapster aan huis ... Help
Hoi bruidjes, ik wou jullie aandacht eens vragen of dat er iemand hier al eens van "de beautiful bride company" heeft gehoord zij verzorgen je kapsel  en je make up  aan huis + proefsessie. Ik ben geneigd om deze mensen te boeke...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 5-2-2013 20:20:48

Katrien
Diaken
Hallo mede-bruidjes, Ik heb net onze diaken aan de lijn gehad en we mogen vrijdag langs gaan voor onze "ondertrouw". Ik ben precies toch wat zenuwachtig voor dit gesprek. Wat houdt dit juist in en kan ik iets voorbereiden?
Ceremonie Reacties: 7 5-2-2013 20:19:38

Kathy
Make up aan huis... Help
Hoi bruidjes, ik wou jullie aandacht eens vragen of dat er iemand hier al eens van "de beautiful bride company" heeft gehoord zij verzorgen de make up en het kapsel ook aan huis + proefsessie. Ik ben geneigd om deze mensen te boeken voor mijn trouw&n...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 5-2-2013 20:18:20

Sofie
regio Brugge
Wij zijn nog op zoek naar een gezellige feestzaal voor een wintertrouw regio Brugge.   Wij trouwen op 14 december en houden van de kerstsfeer.  Dus het mag een warme zaal zijn...  maar ook niet ouderwets!!! Onze regio is groot...  ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 5-2-2013 19:41:10

sanne
Leinidaspralines als bedankje!
Dames, Wat denken jullie van een mooi doosje waarin 3 leonidaspralinetjes passen? Wat is er belgischer dan chocolade?! Mooie rode of witte doosjes, afgebiesd met een goud lijntje (geef je e-mail door als je er foto's van wilt). Mengeling van b...
Ideeën Reacties: 10 5-2-2013 17:46:39

evy
Huwelijksfotografen
Mijn zoektocht naar een fotograaf voor ons huwelijk (dat welliswaar pas over anderhalf jaar plaatsvindt  ) begint goed. Blijkbaar direct op de duurste gevallen, want prijs voor één dag kwam op 1.700 EUR (met foto's op DVD, dus zonder a...
Fotografie Reacties: 20 5-2-2013 16:30:20

Stéphanie
Muziek Avondfeest: Inspiratie
Vanavond komt onze DJ langs om het één en ander te bespreken. Hebben jullie inspiratie voor: een liedje om onze ouders op te laten binnenkomen in de zaal, een liedje voor mijn ventje en ik om binnen te komen en dan nog een liedje om na de o...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 5-2-2013 16:24:32

Marjan
zilvermeeuw Mol
Hey,  Ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met de zaal de zilvermeeuw in Mol. Wat is hun capaciteit en hun prijs ongeveer?  Nu ik heb gehoord dat de samenwerking met Groep Eyck is stopgezet. Weet iemand wie deze heeft overgenomen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-2-2013 15:53:08

hanne
gogogus.nl kleedjes site: update
Beste bruidjes,  een tijdje geleden stuurde ik of iemand ervaring had met de nogal onbetrouwbare site gogogus.nl.Er werd me heel sterk afgeraden om via die weg een jurk te bestellen, maar ik zou ik niet zijn als ik het toch eens niet zou probere...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-2-2013 15:47:39

dietert
Huwelijksaanzoek met Urbanus
Voor de mensen die hun toekomstige nog willen ten huwelijk vragen (of gewoon voor geïnteresseerden). Op onderstaand filmpje staat ons huwelijksaanzoek. Ik heb een filmpje laten afspelen in een bioscoop, met de samenwerking van Urbanus. http://w...
Ideeën Reacties: 6 5-2-2013 15:17:42

Carmen
Schoenen avondfeest
Voorzien jullie lage(re) schoenen voor 's avonds of is het toch beter tandenbijten en de hele dag op hakken te staan? Lagere schoenen zijn niet zo mooi onder een trouwkleed, maar who cares eens de openingsdans gepasseerd is denk ik dan...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 5-2-2013 13:54:33

virginia
al 1 maand getrouwd!!!
wauw, wat gaat het overdreven snel! het lijkt gisteren dat ik de deur opendeed voor mannetjelief. Ik herinner me elk klein detail van de hele dag, zo prachtig was hij. het leuke aan deze periode is dat ik mondjesmaat de foto's krijg toegestuurd, in a...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 5-2-2013 13:11:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...