Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cynthia
thema!?
hallo , bruidjes ik lees hier  dat sommige bruidjes en thema hebben. is dat nodig?en hoe hebben jullie deze gekozen ? kunnen jullie mij helpen al vast bedankt groetjes cynthia
Voorbereiding Reacties: 12 3-2-2013 16:23:47

smili
prijs kapsel en make-up
bruidjes,  hoeveel betalen jullie voor jullie kapsel en make-up, + een voorproefje ?  
Verzorging - Kapsel Reacties: 14 3-2-2013 16:03:23

Christine
Wanneer vindt de ceremonie plaats?
Dag medebruidjes, ik heb een praktisch vraagje naar dagindeling toe. Mijn vriend en ik zouden graag een ceremonie organiseren aangezien wij enkel voor de wet trouwen. Hierbij zouden we wat muziek draaien en tekstjes laten voorlezen. We zijn er nog n...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 3-2-2013 16:01:44

debora
Bruidjes 2014
Hallo, Graag had ik geweten hoever de bruidjes van 2014 staan. Vraag mij toch af of ik nu al voor alles in actie moet schieten  Groetjes
Voorbereiding Reacties: 51 3-2-2013 15:47:21

Dorien
Weeral enkele puntjes afgewerkt :-)
Hoi Allemaal, Zoals de titel het zegt, ik ben terug volop bezig met dingen van mn lijstje af te werken. Ik heb gisteren "naamkaartjes" gemaakt voor het middagdiner, ik heb kleine confituurpotjes gekocht, deze heb ik gevuld met een mengeling van choc...
Voorbereiding Reacties: 3 3-2-2013 15:17:00

Véronique
Ringen gekozen
Weer een belangrijke stap gezet en weer iets dat we van ons lijstje kunnen schrappen.  Gisteren zijn we eens gaan snuisteren bij ons in Antwerpen, op zoek naar DE ringen. Eerst bij 'Slaets' geweest, omdat we wisten dat die heel gekend en normaa...
Voorbereiding Reacties: 1 3-2-2013 15:14:52

ameye
tafelthema liefde is .... de spreuken
hallo bruidjes wij zouden graag als tafelthema liefde is nemen , maar de vraag is of er iemand dat hier al gebruikt heeft en hoe je dat kan uitwerken iemand ideeen schrijf ze gerust door of iemand die voorbeelden heeft ook alle hulp en inspiratie is ...
Ideeën Reacties: 41 3-2-2013 15:03:07

Keshia
Kan ik ergens de shoeclips van Elsa Coloured Shoes online kopen?
... of bestaat dit niet? ;) Gr Keshia
Kledij - Accessoires Reacties: 2 3-2-2013 15:02:27

delphine
huwelijklocatie te oost-vlaanderen omgeving kruishoutem
hallo Ik zoek een fotolocatie voor mijn huwelijk met dieren, ik hou imens veel van dieren en zou graag een locatie weten in omstreek waregem, kruishoutem. Kunnen jullie me helpen groetjes delphine en jonathan
Locaties - Fotografie Reacties: 0 3-2-2013 14:59:40

Eline
Versiering over te nemen
Na zelf vorige zomer een prachtig trouwfeest beleefd te hebben, zou ik hier graag wat decoratiemateriaal aanbieden: - Een drietal zeer grote witte zitzakken, zeer leuk voor een loungehoekje. Wij hebben een picknickhoek in de tuin van onze zaal gemaa...
Voorbereiding Reacties: 6 3-2-2013 13:56:43

smili
tekst op uitnodiging, goed ?
bruidjes,  dit is de tekst op onze uitnodigingen. Wat vinden jullie hiervan? moet ik nog iets toevoegen of veranderen?  ik wil eerst een paar opinies eer ik ze doorstuur om te laten drukken.  Bij deze kondig ik aan, dat mama en pa...
Uitnodigingen Reacties: 6 3-2-2013 13:40:57

Kristel
Gelnagels of andere..
Hallo, Ik draag bijna nooit nagellak, maar voor de trouw wil ik wel graag iets speciaals. Nu vroeg ik aan iemand info over gelnagels en hoorde ik dat dit niet zo goed is voor de nagels en eens je er mee begint dat je er best mee verder doet. Wat d...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 3-2-2013 13:14:58

Veva
Honeymoon: check!
We hebben gisteren de huwelijkreis geboekt. Mede door dit forum hebben we uiteindelijk de keuze gemaakt voor een 7-daagse cruise op de Nijl met aansluitend nog strandvakantie van 5 dagen in Hurghada (Egypte). We hebben geboekt via Jetair: http://ww...
Huwelijksreis Reacties: 7 3-2-2013 13:10:29

ineke
weer al iets van mijn to-do lijstje weg
gisteren hebben we de kleedjes gevonden voor de vrouwelijke suitop 2 maart gaan we de kledij voor de mannen huren wat er al reeds gedaan is : -trouwkleed en schoenen -gemeentehuis -fotograaf -feestzaal (menu kennen we ook al) -juwelen (woensdag) -kos...
Voorbereiding Reacties: 0 3-2-2013 13:03:45

Charlotte
Trouwringen gekozen!
Gisteren zijn wij onze trouwringen gaan kiezen! Het zijn er van 'Aurodesign' geworden. We zijn heel tevreden, hebben een zeer goede service gekregen bij de 'Kortrijkse Goudcentrale'. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 3-2-2013 11:23:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...