Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Natasja
Voor wie zich aangesproken voelt...
...ik ben op zoek naar een orkestje, band of weet ik hoe ze zichzelf willen noemen die de de tijd van de Golden Oldies, de Rock’n’Roll, de Soul, de 70’s en 80’s en ook liedjes van eigen bodem, smartlappen en Hollandse hits kun...
Muziek - Live Reacties: 1 11-2-2013 16:05:15

Kimberly
DJ-aanrader = studio happy music
Studio Happy Music is een dikke aanrader. Dierk en zijn team hebben van ons huwelijksfeest iets onvergetelijks gemaakt! Wij zijn méér dan tevreden!Alle gasten hadden het enorm naar hun zin op onze Wedding Party in Ten Dauwe! Ambiance van de...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 11-2-2013 15:35:51

Kim
afspraken met gemeentehuis
Hallo allemaal, Wij trouwen de dag voor onze kerkelijke trouw voor de wet. We hebben per e-mail een aanvraag ingediend (met onze handtekeningen op) en hebben een e-mail teruggekregen dat onze dag en uur vaststaan. Nu lees ik hier soms dat...
Voorbereiding Reacties: 5 11-2-2013 15:20:00

Romy
wie kan ons helpen voor een leuk kerkboekje?
Dag bruidjes, hopelijk gaat het met jullie beter dan het weer hier. Wij moeten ons kerkboekje opstellen, we zouden er graag iets leuks van maken. niet een saaie boel. Kan er iemand wat voorbeelden van teksten geven? of jullie boekje doorsturen naar d...
Ceremonie Reacties: 5 11-2-2013 15:11:17

Elen
Tafelversiering
Hi Bruidjes, Ik breek nu al enkele dagen mijn hoofd over onze tafeldecoratie. Hoe doen jullie dit? Sowieso zorg ik voor 3 verschillende bijpassende kleuren van tafellakens. (oudroze - bruinbrons - champagne inspiratie: http://www.weddingbells.ca/pl...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-2-2013 15:05:34

Frederik
2 wit/ivoor paraplu's te koop
http://nl.kapaza.be/vi/71137266.htm?ca=2_s nieuw, nog in verpakking... wij hadden ze gelukkig niet nodig vorig jaar :)
Voorbereiding Reacties: 7 11-2-2013 15:02:01

Frederik
2 wit/ivoor paraplu's te koop
http://nl.kapaza.be/vi/71137266.htm?ca=2_s nieuw, nog in verpakking... wij hadden ze gelukkig niet nodig vorig jaar :)
Kledij - Accessoires Reacties: 2 11-2-2013 15:01:11

caroline
feestzaal de pier in blankenberge
hallo iemand ervaring hier met feestzaal de pier in blankenberge??
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-2-2013 14:53:23

Rebecca
Groene tafelkristallen
Dag iedereen (om dan toch eens niet met dag allemaal te beginnen) We gaan op onze tafels doorzichtige potjes met een led-lampje en groene tafelkristallen in plaatsen. Potje en LED-lampje worden voorzien door de zaal. Weten jullie waar ik groene tafel...
Ideeën Reacties: 12 11-2-2013 14:37:31

Nathalie
Schoenen appelblauwzeegroen
Dag dames, wij zouden graag als thema appelblauwzeegroen gebruiken, sommige zeggen daar turquoise tegen maar soms is het meer groen dan blauw. Graag zou ik in die kleur schoenen (pumps) vinden kan iemand mij helpen of heeft er iemand gezien die...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 11-2-2013 14:25:02

Nathalie
fotoshoot voor of na de kerk
Dag bruidjes, wij trouwen op 20 september voor de wet en de week erna voor de kerk. Wij hadden in gedachten om rond 14u voor de kerk te trouwen, dan om 15u30 fotoshoot tot ongeveer 17u30 en dan om 18u de eerste receptie en 19u aankomst avondgasten...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 11-2-2013 14:14:21

Nathalie
vrijgezellenfuif
Ben op zoek naar tekstje om op uitnodiging vrijgezellenfuif te zetten.. Alle hulp welkom! Wij geven samen een vrijgezellenfuif en willen absoluut zelf de uitnodiging maken .
Voorbereiding Reacties: 0 11-2-2013 13:49:41

Marieke
Advies voor mijn avondfeest?
Hoi bruidjes (en gommetjes) Zoals de titel het al zegt, ben ik nog op zoek naar advies voor mijn avondfeest. Hiermee bedoel ik onderandere: Hoeveel dessertjes moet ik per persoon voorzien op mijn dessertenbuffet? Ik had gedacht de gasten voor het av...
Ideeën Reacties: 1 11-2-2013 12:52:09

Anne-Sophie
Bedankjes
Hoi! Ik vroeg me af: welk budget voorzien jullie voor bedankjes voor de gasten? Het probleem is dat we een 150-tal genodigden verwachten en dat de prijs dan nogal snel oploopt... Groetjes en alvast bedankt voor de reacties!
Voorbereiding Reacties: 16 11-2-2013 12:51:40

Sarah
Binnen -en buitenlocatie regio Zwevezele - Wingene - Roeselare
Hallo, Wij trouwen volgend jaar in april en zijn nog op zoek naar een leuke locatie (zowel binnen als buiten) voor onze foto's... Iemand tips voor de regio Zwevezele - Wingene (eventueel ook Roeselare) Bedankt!! 
Locaties - Fotografie Reacties: 4 11-2-2013 12:43:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...