Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tania
strijboshof
hey iedereen! wij zijn op zoek naar een feestzaal in de kempen en hebben het strijboshof gevonden in kalmthout heeft er iemand hier ervaring mee ? en weet je miss ook of er een viering van het huis van de mens kan gebeuren ter plaatste ? groetjes ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-2-2013 19:23:11

Delphine
Photobooth props
Hoi iedereen! Ik ben beginnen knutselen aan mijn photobooth props, neemt wel wat tijd in beslag :) we waren van plan om die te verdelen over de tafels en dan tussendoor konden er leuke foto's genomen worden. Maar we denken dat er eigenlijk te weinig ...
Ideeën Reacties: 6 10-2-2013 18:38:47

Liesbeth
ijskar regio Aalst-Wetteren
Om onze gasten op iets kleins te kunnen trakteren aan de kerk, zijn we op zoek naar een ijskar. Stijl: liefst retro (bv oud volkswagen minibusje, retro trapfiets, oude ijskar,...) Kan iemand ons tips geven? Alvast bedankt! Koen en Liesbeth
Voorbereiding Reacties: 5 10-2-2013 17:21:33

bella
Trouw"spelletjes"
Wij zijn nog op zoek naar wat entertainment voor tijdens het feest, en daarmee bedoel ik niet een goochelaar of cartoonist ofzo, maar eerder een soort van "spelletjes" die je kan doen. Eerder had ik al iets gepost rond het bieden op de kousenband. Ik...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-2-2013 17:14:30

Aileen
Muziek op orgel
Hey allemaal! Bij ons mogen wij maximum 2 liedjes van een CD gebruiken, de rest moet verplicht op orgel gespeeld worden. Voor ons was dit in eerste instantie wel een teleurstelling, maar bon, we hebben ons daar snel bij neergelegd. Nu zijn we enkele ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 10-2-2013 16:49:58

Christine
'U' of 'jullie' op tekst uitnodiging?
Vraagje over de tekst van de uitnodiging: zetten jullie hier 'wij nodigen JULLIE graag uit' of zou het beter zijn om 'wij nodigen U graag uit' te vermelden? Aangezien wij meestal koppels of gezinnen uitnodigingen, zouden wij gaan voor 'jullie.' Maar ...
Uitnodigingen Reacties: 8 10-2-2013 16:32:45

Kim
8 februari 2013
De eerste foto's zijn er! http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4446220998922.2148417.1391322595&type=1
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 10-2-2013 16:04:40

Eva
tekst uitnodigingen
hallo mede bruidjes van 2013 ik ben volop bezig met onze uitnodigingen en ik wilde even bij jullie polsen , wat jullie ervan vinden! na bijna 10 jaar samenwonen gaan we onze liefde met een huwelijk bekronen op 31 mei 2013 om 11u in het gemeentehuis...
Uitnodigingen Reacties: 0 10-2-2013 15:13:37

Joke
Op zoek naar 'pons' in hartjesvorm
Heey bruidjes, ik ben al een tijdje op zoek naar een hartvormige pons (soort van stempel waar je vormpjes uit papier kunt klikken). Ik zou het graag willen gebruik als naamkaartjes voor de tafel. Ik vind alleen geen pons die groot genoeg is... Mijn v...
Ideeën Reacties: 14 10-2-2013 14:12:45

Katrien
Ondertekening van huwelijksregister tijdens gebedsviering
Hey mede-bruidjes, Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb ons misboekje doorgestuurd naar de diaken en hij wilt dat de ondertekening van het huwelijksregister op het einde van de misviering gebeurd. Ik had dit geintegreerd na zegening van ringen, ...
Religie Reacties: 2 10-2-2013 14:11:17

Elke
Locatie vrijzinnige viering?
Hallo iedereen! Gezien mijn vriend niet gelovig is maar we het allebei wel belangrijk vinden om 'stil te staan' en te bezinnen bij zoiets belangrijk als een huwelijk, gaan we kiezen voor een vrijzinnige viering. Nu is mijn vraag: wat is een gesc...
Locaties - Viering Reacties: 4 10-2-2013 12:51:05

Tiny
Ervaringen met Wolkie Talkie, iemand ?
Zoals de Titel , iemand ervaringen met Wolkie Talkie ?? Wij zouden dit overwegen om op de receptie te doen , 2 pakketjes dan wel! Zelf merken wij dan het op een receptie soms wel vervelend kan zijn dat de bruid en bruidegom enkel maar kunnen mensen o...
Ideeën Reacties: 4 10-2-2013 10:01:57

Joke
Assepoester Feestkleding
Hoi bruidjes, Via internet kwam ik terecht op de website van Assepoester feestkleding. Zij beloven enkel hippe trouwjurken die dan ook nog eens voordelig zijn. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Alvast bedankt Groetjes Joke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 10-2-2013 9:32:31

Sabrina
Waar doen jullie de bedankjes voor de kindjes in?
Hallo, Zoals de titel aangeeft, vraag ik mij af waar ik de bedankjes voor de kindjes moet indoen. Het zijn grote lollies geworden en ik weet niet waar ik die moet in doen. Alles samen is het toch een hele hoop en met die stokjes niet heel handi...
Ideeën Reacties: 4 10-2-2013 9:29:50

Saar
Suitekledij maatje 34
Mijn zus heeft een minimaatje en de zoektocht naar een suitekleedje verloopt niet zo vlot. Welke winkels kunnen jullie aanraden die kleine maten hebben? Liefst niet te duur. Anne-Sophie smartshopping had alvast niets in haar maat. Het eerstvolgende w...
Kledij - Suite Reacties: 3 10-2-2013 9:09:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...