Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cheryl
HULP!: Trouwauto
Beste forumleden , Nu gaan wij in augustus trouwen  :applaus: alleen weten wij nog geen trouwvervoer voor onze mooie dag. Alles hebben wij al zowel trouwlocatie , jurk , bruidsmeiden , rozenblaadjes , taart , muziek , feestlocatie en weddingplan...
Voorbereiding Reacties: 4 10-2-2013 0:43:01

Lieve
Wie behoort er eigenlijk tot de suite? Wat wordt er van hen verwacht?
Ik ben nog helemaal 'groen' en vraag me dus af wie er eigenlijk tot de suite behoort. Ligt dat vast of bepaal je dat zelf? Vroeger werd er van de suite per koppen een foto gemaakt aan de kerk; ik denk dat dit ondertussen verleden tijd is. Wat word...
Kledij - Suite Reacties: 4 9-2-2013 23:31:20

tinne
aankomst suite en bruidegom
Hallo dames, hoe lang voor jullie vertrekken laten jullie de suite aankomen? En wanneer komt jullie ventje dan? Wij wonen op een appartement dat echt te klein is om dit te doen. We hebben samen een cafeetje en hebben beslist om daar samen te komen. M...
Ideeën Reacties: 2 9-2-2013 23:02:49

Lieve
Ervaring met outlet-winkels zoals La Sposa Outlet en Pierre-Yves Outlet
Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn m.b.t. bovengenoemde outlet winkels. Ik weet niet wat ik me moet voorstellen van zo'n outlet; zijn dat oude versleten gebouwen met daarin een paar overjaarse (ouderwetse) modellen van trouwkleedjes, ni...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-2-2013 22:51:57

Mieke
bruidsmeisjes kleden
Hallo allemaal,  net zoals bij de meeste onder ons zijn ook hier de voorbereidingen vollop bezig.zelf heb ik bijna alles op mijn schoenen na maar dat is voor volgende week. Ik zit alleen met het gigantische dilemma wanneer ik best de kleedjes va...
Kledij - Suite Reacties: 8 9-2-2013 22:24:44

Evy
Advies gevraagd
Ik blijf twijfelen wat ik zou doen met mijn haar.  Ik twijfel tussen volledig opsteken of gedeeltelijk.  Als je het gedeeltelijk opsteekt, is het waarschijnlijk wel warmer?  Dan twijfel ik nog of ik een tiara of diadeem zou insteken of...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 9-2-2013 21:21:01

tinne
etsy
Hallo dames, zijn er onder jullie die al besteld hebben via etsy? Hoe werkt deze site juist, zie iets staan van een maandelijkse rekening. Alvast bedankt
Kledij - Accessoires Reacties: 4 9-2-2013 20:50:26

Dorien
welk liedje om kerk te verlaten???
Hallo allemaal, Graag had ik jullie gevraagd welk liedje jullie gebruiken om de kerk te verlaten? Dank je wel voor de hulp!!! Groetjes
Ceremonie Reacties: 10 9-2-2013 20:41:44

Lies
Bedankjes bruidssuiker
Hallo, Vraagje, hoeveel gram suikerbonen geven jullie bij de bedankjes vb. in doosjes of zakjes? Iemand enig idee waar je goedkope zilverkleurige doosjes of goedkope suikerbonen kunt kopen? Vandaag naar AVA geweest hiervoor maar ik heb het gevoel d...
Voorbereiding Reacties: 6 9-2-2013 20:14:30

Fien
Voorbeelden zelfgemaakte uitnodigingen
Zoals de titel zegt, zou ik graag wat meer inspiratie krijgen voor uitnodigingen. Ik zou ze graag zelf maken! Hebben jullie een fotootje van jullie uitnodiging? Zou leuk zijn om ideetjes op te doen! Dankjewel alvast!
Uitnodigingen Reacties: 11 9-2-2013 18:46:19

bella
Mobiele broodjesbar
Iemand ervaring met een mobiele broodjesbar? Mag over heel belgie zijn. We zijn nog op zoek naar een snelle hap voor een aantal mensen voor we naar het gemeentehuis gaan.
Ideeën Reacties: 2 9-2-2013 18:11:49

jolma
ervaring outlet scarpelinni
Iemand ervaring met deze winkel? De moeite waard (bij een outlet moet je natuurlijk altijd wel wat geluk hebben)? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-2-2013 17:57:30

Els
Rode of witte loper
Beste mede bruidjes, Ik ben op zoek naar iemand die mij een rode of witte loper kan verkopen. Mist ons beperkt budget liefst 2dehands. Alvast super bedankt !!! Els
Ceremonie Reacties: 3 9-2-2013 17:40:41

Nathalie
bruidsschoenen
Naar aanleiding van mijn vorig bericht, ga ik er toch alleen op uit gaan om schoenen te zoeken. Als mijn moeder niet wil meegaan, moet ze maar thuisblijven :-) Ik weet dat mijn kleed ivoorkleurig is. Zou ik het erop wagen, om zonder staal van de sto...
Voorbereiding Reacties: 5 9-2-2013 17:07:57

Chris
Trouwjurk gevonden!
Ik heb vandaag mijn trouwjurk gevonden! We zijn naar de La Sposa outlet gegaan in Beveren-Leie, en het derde kleed dat ik aanhad was al prijs! Het is een Altezza van Marylise geworden, en dankzij de outletprijzen heb ik maar 450 euro betaald voor de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 9-2-2013 16:11:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...