Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Rebecca
Enveloppes kopen
Dag lieverds De uitnodigingen worden momenteel gedrukt (at last) maar de drukker kan ons geen enveloppes mee verkopen. Dus meteen even op zoek naar witte of limegroene enveloppes, zowel online te koop als in een winkel. Het gaat om de standaard C6 fo...
Uitnodigingen Reacties: 9 13-2-2013 11:40:39

Sarah
vlucht naar Bali
Hallo! Heeft er iemand goede ervaring of juist slechte met een vliegmaatschappij naar Bali? Via welke operator zou je boeken?
Huwelijksreis Reacties: 10 13-2-2013 11:35:46

lore
Op zoek naar grote kapel/kerk voor feest... Help!
Dag Lieve bruidjes, wij zijn op zoek naar een grote kapel (eventueel privé bezit) of kerk om af te huren voor ons huwelijk. Het is de bedoeling dat het feest zelf daar doorgaat. Regio oost-vlaanderen. Anders nog iemand op de hoogte van originele...
Locatie Reacties: 2 13-2-2013 10:32:53

Elke
Hoeveel kost een bruidswagen?
Dag iedereen. Wij twijfelen om een bruidswagen te nemen en hebben niet veel tijd meer om te beslissen. Daarom had ik graag even geweten hoeveel jullie bruidswagen gekost heeft, voor hoelang jullie hem hadden en welke het was. groetjes, Elke
Voorbereiding Reacties: 11 13-2-2013 9:15:36

Kimberley
Thema vlinders en de kleur fushia en zwart
Hallo bruidjes, Ik trouw in augustus! En nu het voor me vakantie is ben ik volop bezig met weer wat voorbereidingen voor de trouw...Mijn uitnodiging heb ik in gedachten en zou iets zijn met twee vlinders waarin onze namen geschreven staan en de uitn...
Ideeën Reacties: 1 13-2-2013 9:06:29

Ann
vervoer
Joepie!!!! Mijn wederhelft vond het eigenlijk niet nodig om met ander vervoer te rijden, onze wagen ( net nieuw) was goed genoeg voor hem... Nu was ik eerder deze week aan het googlen en een beetje nieuwsgierig kwam hij toch s mee kijken... resulta...
Voorbereiding Reacties: 10 13-2-2013 8:33:38

Jozefien
Ceremoniewagen
Hallo, Wij hebben reeds enkele mogelijkheden qua vervoer voor ons, maar we twijfelen. Zijn er mensen die weten waar je een oude Mini Cooper of brandweerwagen kan huren eventueel? Of een bus aan een redelijke prijs?
Ceremonie Reacties: 6 13-2-2013 7:55:50

Eveline
Ervaring met dj Peter dadizele???
Hallo iedereen Heeft er iemand ervaring met dj Peter uit Dadizele? Zijn echte naam is Patrick. Ik kreeg deze naam door van een kennis, maar vroeg me af of hij al op iemand z'n feest gedraaid heeft? En of hij goed is? Alvast heel erg bedankt! Groe...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 12-2-2013 23:02:54

Birgit
Hulp bij uitnodigingen
Dag bruidjes, ik ben deze week begonnen met de uitnodigingen op te stellen, maar zit een beetje met de handen in het haar. Mijn vriend en ik hadden op verschillende sites gekeken om een idee te krijgen hoe we onze uitnodigingen wilden. Er was er 1 d...
Uitnodigingen Reacties: 7 12-2-2013 21:32:35

Liesbet
Kasteel Coninxdonck- Dessertenbuffet en aantal gasten
Hey allemaal! Wij zijn ondertussen al naar een heleboel zalen gaan kijken (Domein Meersdael, Braemhof, Hof ten Bosse, Salons Caipirinha, Hof van Nassau, Kasteel van Saffelaere, Kasteel Sanderling, De Renard, Lozen Boer, ...) en hebben er nog maar tw...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-2-2013 21:14:14

Carrie
Bridemaids : kleedjesdrama opgelost
Hallo, Even ventileren :-) Ik had gehoopt om mijn 3 bridesmaids in een grasgroen jurkje te steken, met een wit-groen boeketje en zwarte pumps en juwelen. (onze kleuren zijn namelijk wit-zwart-groen). We (lees: ik) vonden nergens mooie kleedjes ! We...
Kledij - Suite Reacties: 14 12-2-2013 21:00:59

Katrien
Mandje??
Hallo, hallo :) Zetten jullie een mandje (soort van ehbo kitje)  in de wc's? en wat steken jullie daar allemaal zo al in?
Voorbereiding Reacties: 10 12-2-2013 20:49:58

Tamara
Javier Arnaiz
kent iemand de prijs van deze kostuums? Mijne toekomstige heeft zijn oog laten vallen op een heel mooi pak van deze ontwerper maar ik zou graag weten hoeveel ze kosten.
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 12-2-2013 20:19:42

melissa
vilten bruidsboeket
beste mede bruidjes en gommen..... zag hier onlangs op het forum foto's van een bruidje met een vilten bruidsboeket en vond dit wel super mooi.... heb 1site gevonden "viltenbruid" maar vroeg mij af of er nog zijngroetjes Melissa en John
Bruidsboeket Reacties: 13 12-2-2013 18:51:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...