Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ruth
Overdag sluier, 's avonds??
Dag bruidjes, Overdag heb ik een sluier aan en vroeg me af of ik die 's avonds ook zou ophouden, want lijkt me lastig om te dansen... Ik dacht om 's avonds nog een schuifspeld met steentjes in te doen, maar mama papa en de verkoopster in de winkel z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-2-2013 17:43:09

jolma
tijd per bruidswinkel?
Hallo, Er is hier al eens zo'n topic gepasseerd, maar vind het niet direct terug. Hoeveel tijd reken je ongeveer per bruidswinkel? Volgende woensdag ga ik op tocht woehoe! Ga vandaag en morgen afspraken plannen vandaar... Dank je!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 14-2-2013 16:49:28

diny
Budgetvriendelijke videograaf west vlaanderen
Hoi Zoals de titel het zegt ben ik op zoek naar een budgetvriendelijke videograaf. Maar de meeste die ik vind op het net zijn toch wel heel duur. Heeft er iemand ervaring met iemand die dit doet voor een betaalbare prijs?
Fotografie Reacties: 5 14-2-2013 16:48:49

kathleen
voorbeelden bruidskapsels......
Hallo bruidjes, Met nog minder dan 100 dagen op de teller ben ik bezig met het verzamelen van afbeeldingen van bruidskapsels...Nu valt het mij op dat het steeds dezelfde kapsels zijn die weerkeren op internet...Ik vroeg me dus af,hoe doen jullie je ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 14-2-2013 15:40:39

Ann
grijs zilveren sjaal gezocht
Hallo mede bruidjes, Mijn beste vreindin rouwt nu in april en ik heb een geweldig mmoi zwart broekpak met open rug gekocht, zwarte schoenen afgezet met strass en een zilveren hand-handtasje Maar ik vrees dat t nogal fris kan worden... eerst wou ik e...
Kledij - Suite Reacties: 3 14-2-2013 15:37:23

Peggy
smokey eyes
Hallo, Gaan jullie voor een zachte make-up of voor een hardere à la smokey eyes. Mijn vriend ziet dit heel graag maar ik vrees dat het too much is...
Verzorging - Make-Up Reacties: 12 14-2-2013 15:16:49

Tiffany
Het is bijna zo ver = D
Zaterdag is het zo ver voor ons - ik hoop dat het weer goed meevalt!!! Spannend!!!!
Voorbereiding Reacties: 10 14-2-2013 15:09:10

Evy
Iemand ervaring met de volgende hotels?
Hey dames, We zijn aan het kijken voor onze huwelijkreis en twijfelen nog tussen 3 hotels. Iemand enige ervaring hiermee, zowel positief als negatief. Timanfaya Palace in Lanzarote Blue Lagoon Village in Kos Ela Quality Lakehouse in Belek Groetjes...
Huwelijksreis Reacties: 5 14-2-2013 15:02:15

Romina
kerk-muziek keuze
Beste Bruidjes ! Ons kerkboekske is zo goed als klaar. We twijfel enkel over de muziekkeuze. Normaal gezien als alles doorgaat komt een kennis van mijn zus onze liedjes die we hebben gekozen op de piano spelen in de kerk. Ik vind dit echt prachtig. M...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 14-2-2013 14:48:53

Romina
Kapster en Make-up verzorging in de regio genk gezocht
Beste Bruidjes ! Nog 5 maandjes tot onze Big Day! =D Nu zoek ik wel nog een kapster aan huis en liefst ook iemand die de make-up dan doet. Maar ik vind dit zo moeilijk , dus zijn er hier bruidjes die me verder kunnen helpen met mijn zoektocht ? Ikzel...
Verzorging - Kapsel Reacties: 13 14-2-2013 14:42:57

Peggy
haarbloem
Waar kan ik mooie haarbloemen kopen ?
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 14-2-2013 14:36:04

Marie
Binnen- en buitenlocatie gezocht Langdorp
Dag bruidjes! Wij trouwen in Hof Ter Venne in Langdorp. We zijn voor de foto's nog op zoek naar zowel binnen- als buitenlocaties in die regio. Iemand suggesties? Alvast bedankt!!!
Fotografie Reacties: 3 14-2-2013 14:19:53

Charlotte
alternatief voor misboekje
Hallo iedereen Wij denken eraan om geen misboekjes te voorzien in de kerk. Wij moeten zeker zo'n 150 à 200 stuks laten drukken en is een hoge kost waar je andere dingen mee kan doen. Sommigen houden het achteraf bij, maar de meesten gooien het ...
Ceremonie Reacties: 7 14-2-2013 14:08:21

sharon
wat te zetten op kaartje ?
hoihoi bruidjes, ik heb ondertussen mn uitnodigingen ontvangen, maar hierop staat enkel de receptie vermeld, graag had ik voor de avondgasten en suite gasten nog een appart briefje hierbij gestoken? kan iemand mij helpen hiermee? alvast bedankt! gr...
Uitnodigingen Reacties: 1 14-2-2013 13:55:48

Vanessa
oude brandweerwagen versieren
Hey bruiden Aangezien mijn man brandweerman is, is ons trouwvervoer een oude brandweerwagen met zo'n bolle motorkap vooraan en uiteraard in het rood. Hoe zouden jullie die versieren want laat creativiteit nu niet mijn sterkste punt zijn
Ideeën Reacties: 2 14-2-2013 13:26:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...