Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Deborah

Lynn
nachtmerries...
Ik heb precies elke week dat we dichter bij de trouw komen een nachtmerrie... vorige week vrijdagnacht droomde ik dat de muziek en de bloemen niet waren gekomen en dat toen we uit de mis kwamen, mijn schoonouders het feest gecanceled hadden omdat ze...
Voorbereiding Reacties: 8 16-2-2013 10:53:30

Jolien
Huwelijk in West-Vlaanderen. Planning. Tips?
Hallo bruidjes! Wij trouwen op 10 mei 2014. We hebben gekozen voor de zaal Ter Eeste in Roeselare. Dit is het enige wat tot nu toe al vast staat. We zouden één en ander willen beginnen vastleggen. Daarom graag jullie advies en tips en goede...
Voorbereiding Reacties: 4 16-2-2013 10:15:26

Lies
Verlichting avondfeest
Wat is er eigenlijk belangrijk op een avondfeest van verlichting?  Wij hebben daar absoluut geen verstand van...  Heb je voldoende met vier spots dat de dj's als basispakket in hun pakket steken of heb je meer nodig om het echt leuk te heb...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 16-2-2013 7:56:50

candy
bedanktkaartjes
Beste mede bruidjes, Ik heb een vraagje, Wat moet er er eigenlijk op staan op de bedankt kaartjes? ja ik vin 'Bedankt' alleen maar saai. Ik maak de kaartjes dan ook zelf met een achtergrond van de zee en strand waar in geschreven staat 'just marrie...
Voorbereiding Reacties: 1 16-2-2013 1:20:53

Lara
fotolocatie gezocht regio Neerpelt, Peer, Overpelt, Eksel
Dag bruidjes, Onze fotograaf ligt vast, maar nu zijn we nog op zoek naar een leuke locatie om foto's te nemen. De trouw gaat door in Neerpelt, dus liefst in de omgeving daarvan. Zowel binnenlocatie (slecht weer) als buitenlocatie (mooi weer). groetj...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 15-2-2013 22:06:50

Peggy
Tafelversiering : vintage
Hoe in godsnaam begin ik aan tafelversiering "vintage" getint ? 
Voorbereiding Reacties: 2 15-2-2013 21:59:32

Sabrina
kledij man, maar geen kostuum
Hallo allemaal, Wij zouden dringend voor kledij voor mijn ventje moeten gaan kijken, maar we weten niet waar te beginnen. Hij wil niet in kostuum trouwen, wat voor mij geen probleem is, maar we weten nu niet goed waar we dan wel moeten gaan kijken. ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 8 15-2-2013 20:30:43

Kim
Linea Rafaelli Brugge TOP !
Vandaag een suitekleedje gevonden bij LR Brugge! Geweldig goed ontvangen geweest! Heb meteen ook een bruidskleedje gepast om te zien of het me stond :-) hihi!  Ben er niet van overtuigd maar ik ga in de herfstvakantie dit jaar voor echt ;-) Ik g...
Kledij - Suite Reacties: 4 15-2-2013 19:42:17

Nathalie
calamiteitenfonds
Dag iedereen, Ik heb eens een vraag ivm onze huwelijksreis. Wij zouden naar Bali willen gaan en boeken via een Nederlandse reisorganisatie. Nu had ik mij geïnformeerd of zij aangesloten zijn bij SGR (voor als ze failliet zouden gaan) en cala...
Huwelijksreis Reacties: 1 15-2-2013 18:10:54

Valerie
Euforie :-)
Ik kom deze middag binnen bij Ava en er staat een hele tafel vol met gerief rond ons thema "de zee" SUPER!! Ik heb al mijn tafeldecoratie + menukaartjes kunnen gemaakt worden, afwerking, echt super!!! Euforie :-)
Voorbereiding Reacties: 1 15-2-2013 17:54:21

AUDREY
rode loper
hallo,weet iemand waar je regio lede of aalst een rode loper kan huren?
Voorbereiding Reacties: 3 15-2-2013 17:46:12

smili
kapster aan huis
ik ben dus ook nog steeds opzoek naar een kapster die aan huis wil komen voor mijn trouwdag op 29juni ... Ik woon in Turnhout.  Visagie heb ik al, maar kapster niet.  Wie weet iemand?? 
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 15-2-2013 17:37:22

Maja
Welk kapsel bij dit kleed?
Hallo iedereen Ik heb dit weekend mijn trouwjurk gevonden! http://www.bestbridalprices.com/beautiful-by-enzoani-wedding-dresses-style-bt134-p-104903.html Maar wat denken jullie? volledig opsteken of half?
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 15-2-2013 17:20:03

Vanessa
En jawel we zitten onder de 200!!!!
Whhaaaaa Ik zie nog 196 dagen op de teller.  Jippie eindelijk is die 2 weg. We hebben even stilgelegen maar nu terug bezig met de voorbereidingen. De viering in elkaar steken, uitnodigingen moeten nog gedaan worden, schoenen gaan passen v...
Voorbereiding Reacties: 2 15-2-2013 16:48:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...