Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vanessa
penshopbelgie.be - super!!
Indien er bruiden zijn die gegraveerde pennen aan hun getuigen willen geven: penshop belgie is een aanrader! Net 2 parkers met onze namen en trouwdatum in gegraveerd ontvangen, het ziet er supermooi uit en dit voor 15 € per pen. Gratis graverin...
Ideeën Reacties: 4 14-2-2013 9:49:46

Thibaut
Kostuum is besteld!
Goeiemorgen allen, Ook even een update van onze voorbereidingen. Gisterenavond mochten we naar D'Longueville in Waregem om de stoffen te gaan kiezen voor mijn trouwkostuum. We waren hier al eens geweest om een richtprijs te krijgen en te zien wat ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 14-2-2013 9:47:39

Jozefien
Budgetvriendelijke bedankjes
Hallo iedereen, Door enkele onvoorziene omstandigheden (i.v.m. kledij, fotograaf) zitten wij nu al over het budget dat wij eigenlijk voorzien hadden. We willen onze gasten niet met lege handen naar huis sturen en zijn daarom nog op zoek naar budgetv...
Ideeën Reacties: 10 14-2-2013 9:34:15

Kirsten
Gewonnen - weddingplanner voor 1 dag
Hallo iedereen! Allereerst een fijne valentijnsdag gewenst! De onze kan alvast niet meer stuk! Net het bericht gerkegen van we de valentijnsactie van Alle Gebeure (Davy Achten) gewonnen hebben! We hebben nu dus een weddingplanner en ceremoniemeester...
Voorbereiding Reacties: 5 14-2-2013 8:49:30

Sandy
Tafelnamen
Beste medebruidjes, Nog maar 2 maanden te gaan en ik geraak er echt niet uit wat betreft de tafelnamen. Ik heb zelf geen hobby's maar mijn toekomstige is DJ en is dus heel veel met muziek bezig. De kleuren van onze dag zijn rood en zwart. Hebben ju...
Ideeën Reacties: 10 13-2-2013 22:42:28

Veva
Live muziek misviering
Hey, ik ben sterk aan het twijfelen i.v.m. de live muziek in de misviering. Ik weet namelijk niet goed welke formatie te kiezen. Naar wat gaat jullie voorkeur uit (let wel hoe minder volk, hoe goedkoper natuurlijk...): - 1 zanger + 1 muzikant (piano...
Muziek - Live Reacties: 9 13-2-2013 22:03:12

Ruth
Happy, happy, happy!!
Dag bruidjes! Nadat ik zoveel twijfels had over mijn bruidsjurk ben ik nu oh zo blij! Ik ben hem vandaag terug mogen gaan passen! En eindelijk had ik een wauwwwwww gevoel vandaag! Oooh, als hij op je maat gemaakt is, is het toch een heel ander zicht ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-2-2013 21:35:25

Mieke
trouwjurk te koop -merk Pronovias - bustier + kant
Hallo allemaal, ik verkoop mijn trouwjurk. (getrouwd maart 2011) De jurk is van het merk Pronovias. Het betreft een kleedje met bustier met kant die uitloopt op het onderste gedeelte van het kleed. Achteraan van die leuke kleine knoopjes. Kleed...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-2-2013 21:33:49

Katrien
Soms wordt het toch een beetje teveel hoor
Hebben jullie dat ook dat jullie soms eens gewoon FOERT willen zeggen of nekeer goe roepen :) De laatste tijd wordt het toch wat teveel van het goede zene, nu het eerste wat me dwarsligt is ik had mijn lingerie gekocht waar ik mijn kleed heb gekocht ...
Voorbereiding Reacties: 8 13-2-2013 20:37:29

Katrien
Locatie (zowel binnen als buiten) voor foto's
Regio Genk / Hasselt Iemand suggesties?
Fotografie Reacties: 5 13-2-2013 20:33:50

Katrien
Buffet of gebracht aan tafel
Hey mede-bruidjes, We hebben zo juist onze menu's bekeken want we gaan in het weekend langs. Toch vind ik het vreselijk moeilijk om te kiezen. Buffet of niet? Bij een buffet heb je meer keuze, iedereen neemt wat hem wil. Maar aan tafel is (lijkt m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 13-2-2013 20:32:54

Cathy
Hof ter Velden? Muziek?
Hey medebruidjes, Zoals de titel al doet vermoeden hebben wij ons oog laten vallen op de zaal Hof ter Velden in Baasrode. Heeft daar iemand ervaring mee? Ook had ik al horen vertellen dat ze met de muziek soms problemen hebben? Dat die uitvalt als ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 13-2-2013 20:26:43

ELS
Op zoek naar DJ in Limburg
Wij zijn nog op zoek naar een DJ. Het zou in de genre moeten zijn van Tom De Groot (hij kan op onze trouwdag niet) Een toffe 30+ fuif dus, met af en toe eens een quickstepke ed voor de ouderen. Iemand ervaring met Tony De Ruyter of andere voorstellen...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 13-2-2013 20:11:41

bella
Nagelstyliste
Hoi, Ik heb nog nooit mijn nagels laten doen maar voor de trouw zou ik dit toch wel eens willen proberen. Ik heb er wel wat schrik voor dat dit wat fake zal overkomen aangezien ik dit nooit doe. Hoe kan ik dit vermijden? Heb hier al veel gehoord of g...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 13-2-2013 20:03:58

Birgit
misboekje liedjes
hallo hallo  onze liedjes die we tijdens de mis willen spelen zijn gekozen, dus nu zou ik ze graag op cd zetten om dan in de kerk te kunnen afspelen. Ik vind alle liedjes terug op iTunes, behalve 1: Mozaiek - wat zie ik je graag. Mijn vriend en...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 13-2-2013 19:53:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...