Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Michèle
OMG mijn verloofde begint zijn mening te geven.....
beste mede bruidjes... Dat ik in mijn vorige post geklaagd had dat mijn verloofde zich weinig of niet interesseerde in de trouw heb ik mij gisteren serieus beklaagd... Hij ging met zijn mama en papa een kostuum en schoenen zoeken... Het ging een ver...
Voorbereiding Reacties: 3 7-4-2013 9:01:13

stephanie
101 redenen boekje
Wil gewoon even melden dat ik al aan reden nummer 55 zit. Whoehoew we zitten halfweg!!!
Voorbereiding Reacties: 0 7-4-2013 2:45:14

Kathleen
Logo van vistaprint bij druk?
hallo iedereen, ik ben aan het denken om onze save the dates bij vistaprint te laten drukken, maar ik weet niet of dat logo van hen erop gedrukt wordt op achterzijde van kaartje?Want ik heb daar al eens kalender besteld en toen stond dat logo er ook ...
Uitnodigingen Reacties: 6 6-4-2013 22:37:06

Maaike
Iemand ervaring met "de vliegende pastoors"
Hallo bruidjes in spé, zoals je al kunt lezen zou ik graag weten of er iemand ervaring heeft met de vliegende pastoors, het ziet er allemaal heel leuk en apart uit. Normaal wouden wij eerst rent à priest inhuren, na wat verder gezocht te h...
Ceremonie Reacties: 10 6-4-2013 22:21:53

Marjan
decoratie van zaal door ? - drapage...
Hey,  Heeft iemand adresjes of zo van mensen die de zaaldecoratie op zich nemen? Ik zou graag een drapage in de zaal hebben...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 6-4-2013 21:04:59

cindy
gezocht: iemand die ons wil voeren in een cabrio
gezocht : wij zoeken iemand die bereid is ( wel gratis) ons wil vervoeren naar stadhuis , kerk en feestzaal op onze grote dag in een cabrio aangezien ons budget op is zijn we genoodzaakt van gratis te vragen of klein budget ( maar dan wel heel klein)...
Ceremonie Reacties: 0 6-4-2013 20:34:45

tash
gezocht : stolp voor bruidsboeket
Ik ben al een tijdje op zoek naar een stolp om mijn toekomstig bruidboeket nadien onder te plaatsten.  Echter met weinig succes........ Er is een site in nederland maar die is VERSCHRIKKELIJK duur....... Heeft iemand een idee waar we dit zouden ...
Voorbereiding Reacties: 3 6-4-2013 20:00:12

Katje
Accessoires en decoratie gezocht
Weet iemand een winkel zijn waar je allerlei sluieres, tiara's en toffe decoratiestukken vindt ? Je vindt enorm veel winkels in Nederland maar niets in Belgie..
Kledij - Accessoires Reacties: 2 6-4-2013 19:16:56

Nina
Schrik om een kleed te gaan passen
Hoi iedereen, het zal misschien raar klinken en ben waarschijnlijk één van de enige mensen die hiervoor schrik heeft, maar ik zie het echt niet zitten om een trouwkleed te gaan passen. Ik kamp al jaren met een slecht zelfbeeld van mezelf. V...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 6-4-2013 19:02:17

Kaat
Vader-dochter dans
Hallo Bruidjes, Op onze avond zou ik graag een dans doen met mijn vader.. Ik hoor het liedje "I loved her first" van heartland zeer graag... Het jammere is dat mijn vader dit wel zou verstaan, maar veel mensen in de zaal spreken ook geen Engels, ter...
Openingsdans Reacties: 7 6-4-2013 18:29:41

sofie
Bedankingen getuigen + ouders
Hallo Wij zijn nog op zoek naar cadeaus voor onze getuigen en ouders, maar hebben eigenlijk geen idee wat we zouden geven. Hebben jullie tips???? groetjes, Sofie
Ideeën Reacties: 3 6-4-2013 17:40:43

Valerie
Feestzaal gekozen!
Hallo iedereen, Mijn vriend en ik zijn enkele maanden verloofd. Aangezien we voor een "lange" verloving gaan, hebben we op het gemakje verschillende zalen kunnen bezoeken en uiteindelijk hebben we beslist om te trouwen in de Postiljon/Kasteel van Ni...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-4-2013 16:52:55

Dorien
Hoe krijg je kant stijf => voor haarspeld
Beste medebruidjes, Jullie hebben mij al fantastisch goed geholpen. Nu zit ik met volgend vraagje: Hoe krijg je kant heel stijf, zodat dit op een haarspeld kan gekleefd worden. Dit is dan dezelfde kant die terug komt in mijn kleed... Hopelijk kunn...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 6-4-2013 16:39:38

Delphine
Schietkanon regio West-Vlaanderen
Hallo, Wij zouden graag een traditionele huwelijksscheiting doen en daarom zijn we op zoek naar een schietkanon. Ieamand die ons kan helpen? Alvast bedankt. Groetjes
Ideeën Reacties: 2 6-4-2013 15:55:59

Kathleen
zilveren juwelen : waar kan ik deze verkopen
Hallo allemaal, ik heb net mijn juwelenschuifje eens opgekuist en zie dat ik toch nog een aantal ringen in zilver heb liggen van toen ik een klein meisje was. Nu zou ik deze graag verkopen en het geld daarvoor gebruiken voor mijn bruidsjuwelen, maar ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-4-2013 14:26:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...