Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

heidi
Maggie Sottero
Dag medebruidjes, Ik vind de jurken van Maggie Sottero gewoonweg PRACHTIG! Vooral de jurken "Reese", "Colby" en "Aliyah" vind ik mooi. Weet er iemand waar ik deze kan kopen of huren ,mag in België of Nederland zijn? Ik zag al op verschille...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-4-2013 11:36:52

Bruidje2013
En hup hij is vertrokken op vrijgezelle
Zonet mijn verloofde uitgezwaaid die op vrijgezelle vertrokken is. Wat zou ik vandaag graag een vlieg zijn  Nog enkele weken geduld en het is mijn beurt 
Voorbereiding Reacties: 6 6-4-2013 11:25:29

Nathalie
bloemen
Mijn toekomstige is juist vertrokken naar zijn mama. Hij gaat samen met zijn mama (want zij betaalt het :-) ) achter de bloemen. Wel heel leuk, want ik had graag gehad dat de bloemen zelfde kleur zouden hebben als onze uitnodiging. Maar onze uitnodi...
Voorbereiding Reacties: 7 6-4-2013 9:30:40

Ann
Site/blog
Hallo allemaal, Hebben jullie een site of blog waar je je belevenissen rond jullie huwelijk op zetten? Lijkt me wel een leuk idee... en mag ik dan ook eens een voorbeeldje zien van iemand? En wat raden jullie aan? Site of blog? alvast bedankt! x A...
Voorbereiding Reacties: 9 6-4-2013 8:55:55

Nathalie
Aponi.be mooie jurken voor een hele schappelijke prijs
Hoi medebruidjes! Een vriendin van mij trouwt op 4 mei 2013 en zij heeft (omdat het huwelijk heel snel geregeld is) haar trouwkleed besteld op www.aponi.be  en ik heb het een paar dagen geleden gezien en het is gewoon prachtig!!! Dit zijn geen ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 5-4-2013 21:51:07

Siege
Boudoir fotografie regio Leuven - Aarschot
Hallo iedereen, Weet iemand een fotograaf in het Leuvense of richting Aarschot voor een boudoirsessie? Alvast bedankt. Groetjes,  Siege
Ideeën Reacties: 4 5-4-2013 21:36:23

tania
verrassingsact
Ik heb - nog maar eens - een vraagje.. Een vriendin van mij trouwt 6 september 2013,En zij hebben elk 2 getuigen (4 getuigen in totaal dus),Waaronder ik en nog een vriendin van mij..Maar wij wilden een verrassingsact of iets origineel doen ofz..Hebbe...
Ideeën Reacties: 7 5-4-2013 21:27:05

Lynn
Cadeau vr consulente huis van de mens?
HelloWie van jullie trouwt er met huis van de Mens? En kopen jullie een cadeautje voor de consulente? Aangezien ze hun diensten gratis aanbieden, maar er toch veel tijd insteken wou ik hen toch graag bedanken..Groetjes Lynn
Ideeën Reacties: 3 5-4-2013 20:01:53

Pieter
Een oproep voor iedereen
Hoi, Ons thema is tijd. We zouden graag met allerlei verschillende kleine klokjes werken. Onze vraag was dan ook wie er klokken en wekkers heeft die hij/zij niet meer moet hebben (liefst zo klein en authentiek mogelijk) of heeft een idee waar we er v...
Ideeën Reacties: 4 5-4-2013 19:46:39

Sofie
DJ Fonzie Oostnieuwkerke
Hallo bruidjes! Heeft er iemand ervaring met DJ Fonzie uit Oostnieuwkerke? Ik heb deze dj nog nooit zien of horen draaien. Kan er mij iemand helpen? Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 5-4-2013 19:45:36

Eline
Probleempje misboekje
Hey hey! Ik heb net mijn misboekje eens afgeprint zoals Kelly in een vorig bericht haddoorgestuurd. Nu zit ik met het probleem dat ik op het einde 2 witte bladzijden over heb. Zijn er nog mensen die dit voorhebben/hadden? Hoe lossen jullie dit op of ...
Ceremonie Reacties: 9 5-4-2013 18:30:23

fabienne
Willen jullie even liken dank u
hey zoals de titel het al zegt willen jullie deze link aanklikken en dan de foto liken en delen ik kan er een citytrip meewinnen en daar wij waarschijnlijk niet op huwelijksreis gaan zou dit leuk zijn alvast bedankt https://www.facebook.com/photo.p...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 5-4-2013 15:53:30

Dorien
gastenboom
Hallo, wij dachten als gastenboek aan een boom waar de mensen hun vingerafdruk opzetten http://www.etsy.com/listing/112861981/large-elm-design-the-original-hand-drawn? Denken jullie dat dit teveel gesmodder meebrengt? Hoe zouden jullie dit praktisc...
Ideeën Reacties: 4 5-4-2013 15:37:58

Annina
wat denken jullie? + soorten gravures?
Hoi Wij zouden ipv een traditionele huwelijkskaars kiezen voor een olielamp. We zouden hier graag onze namen en huwelijksdatum in laten graveren. wij kwamen uit op deze: http://www.onuitwisbaar.nl/olielamp-burn-rond.html Nu zag ik dat ze op metaal...
Ceremonie Reacties: 3 5-4-2013 14:59:36

sara
mijn oma
hier ben ik weer met een vraagje!! Ik trouw op 7 juni 2014. dit is nu net de verjaardag van mijn overleden oma. Nu is mijn vraag: ik denk dat ik hier wel iets over ga zeggen in de kerk. vinden jullie dit een goed idee? of niet? en hoe zoudden jullie ...
Ceremonie Reacties: 12 5-4-2013 13:31:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...