Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Inne
Dagplanning bij een viering
Liefste medebruidjes, mijn verloofde en ik trouwen volgend jaar in juni, maar denken toch al na over onze dagplanning. We zouden graag een viering geven, dit kan doorgaan in de tuin van onze feestzaal. Maar hier zit, volgens ons, de moeilijkheid. ...
Locaties - Viering Reacties: 7 4-4-2013 19:49:43

Tine
gezocht: grote kaarsen
Dag bruidjes! Wij trouwen op 6 juli dit jaar en ik ben momenteel aan het nadenken over de versiering van de feestzaal en de kerk. Ik had gedacht aan van die hoge glazen vazen met daarin een grote kaars (ongeveer een 60 cm hoog).  De vazen heb ...
Locatie Reacties: 3 4-4-2013 18:20:20

nele
kledij bruidskinderen
hallo iedereen In de suite zullen bij ons 2 kindjes aanwezig zijn. Tegen dan zal eentje 8maanden zijn, het andere 3.5 j. Graag zou ik 2gelijke kleedjes vinden. Maar daar schuilt net het probleem. In vele winkels (bv zara, c en a, ...) heb je een bab...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-4-2013 16:06:20

nele
bruidsschoenen gezocht!!
hoi medebruidjes Ik ben nog steeds op zoek naar bruidschoenen. Maar ik lijk er geen te vinden die ik zoek. nochtans zijn mijn eisen niet zo bijzonder hoog dacht ik. Een klassiek bruidschoen met ergens een bijzonder detail eraan. Iemand tips?li...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 4-4-2013 16:01:51

Nathalie
kleur accessoires en schoenen
Dag iedereen, Ik heb zondag een kleedje besteld bij esprit voor mijn wettelijke trouw. Ik heb het deze ochtend ontvangen en mijn verloofde en ik vinden het super mooi! Het is een knal rood kleedje. Nu ben ik nog op zoek naar een enveloptasje, gilet...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 4-4-2013 14:52:55

Marieke
Lengte trouwjurk 1ste pas - stress
Lieve bruidjes Gisteren mocht ik eeeeindelijk mijn jurk gaan passen.Hij is gewoon perfect.Moet enkel nog wat smaller gemaakt worden.Nu ben ik wel gaan twijfelen over de lengte.Ik had mijn schoenen mee en de jurk is 1,5cm te lang.Alle onderjurken zijn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 4-4-2013 14:08:51

sara
mama en papa's kindje
hallo, ik ben al zo een beetje bezig met mijn misboekje en ik ben zooooooooooooooo slecht in dingen te verwoorden. Nu ik wil een iets persoonlijkere mis. Waar ook mijn mama en papa in de schijnwerpers staan want ja .... nu is het is mijn kans om i...
Ceremonie Reacties: 6 4-4-2013 13:26:52

Dorien
A4 document => kerkboekje (geplooid) krijgen
Beste medebruidjes. Naar wie zou ik mijn kerkboekje mogen sturen, zodat jullie er een boekje van kunnen maken??? Jullie zouden een hele grote hulp zijn. Want ik heb al zitten klungelen!!!! Laat snel iets weten! Groetjes
Ceremonie Reacties: 15 4-4-2013 12:20:16

Tamara
I give it a year (Film)
Dag medebruidjes en gommen! Gisteren met mijn zus en enkele van haar vriendinnen naar Ladies at the Movies geweest. De film was "I give it a year".  Zoals de titel het zegt gaat het over een pas getrouwd koppel dat niet langer dan een jaar zal ...
Voorbereiding Reacties: 6 4-4-2013 10:50:18

Vanessa
gegraveerde manchetknopen
Hoi iedereen Ik zou graag aan mijn ventje manchetknopen kado doen met zijn initialen erin gegraveerd. Zijn er hier bruidjes die dit hebben laten doen? Kunnen jullie mij een site/winkel aanbevelen? bedankt
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 4-4-2013 10:33:26

nicole
wensboom
Hallo bruidjes,ik wou eens vragen waar jullie die wensboom kopen of huren. Heb er zien staan ,maar de prijs vind ik nogal duur .122cm hoog wit kost 75€ is dat niet veel voor zo'n boompje. kunnen jullie mij helpen. Vele groetjes,Nicole
Ideeën Reacties: 19 4-4-2013 10:23:40

Carolina
trouwen in beeld
hoihoi, voor diegenen onder jullie die nog fotografie of/en film zoeken voor jullie mooie dag... nieuwe website met prijs offerte die je zelf kan samenstellen! http://trouweninbeeld.be/ groetjesss
Locaties - Fotografie Reacties: 0 4-4-2013 10:20:09

Kelly
Van 3 naar 2
Hallo hallo, ... wauw ... ik kan nu zeggen mijn teller staat op 2 cijfers!! Gestart met 3 cijfers, en startend met een 5 ... en nu ineens staan er daar 2 Vandaag nog 99 dagen, wiehaa!! Gisteren ook de 1ste uitnodigingen uitgedeeld aan de schoonoud...
Voorbereiding Reacties: 14 4-4-2013 9:36:49

Siege
Moet ik in paniek raken?!
Dag iedereen! Ik heb een vraag: ik ben een augustusbruidje (17-08)en op dit moment zijn de voorbereidingen een beetje stilgevallen. We zijn namelijk aan het verbouwen en daardoor zijn we niet echt bezig met onze trouw. Graag had ik geweten van jull...
Voorbereiding Reacties: 14 4-4-2013 5:44:04

Reeja
Ik wil... minder?
Ik heb altijd gezegd dat wanneer ik zou trouwen het klein zou zijn: ergens in het buitenland of hier thuis een BBQ maar in ieder geval puur en ongedwongen. Jammer maar helaas was dat buiten mijn vriend gerekend die het allemaal wat groter zag en mijn...
Voorbereiding Reacties: 3 4-4-2013 2:49:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...