Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Carolina
huren tafels/stoelen/verlichting...
hoihoi mede bruidjes, wij hebben onze zaal al gekozen, maar die krijgen wij helemaal leeg. dus moeten wij die nu vullen met tafels /stoelen/verlichting/decoratie... hebben jullie toevallig adresjes of website's van zaken in west vlaanderen die zo'n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 3-4-2013 0:03:18

cathy
the-shubar.co.uk bruidsschoenen ontvangen :-))))
ik was opzoek naar bruidsschoenen en had al enkele winkels gedaan om te passen,de beste waren voor mij van het merk clarks + omdat ik nogal een breedte voet heb.de gene die ik  het liefst zag vond ik niet in het kleur die bij me jurk paste,en da...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 2-4-2013 23:08:59

Stephanie
Amiga Breda/John & Ann Eindhoven
Hallo bruidjes, Binnenkort wil ik eens in beiden zaken gaan kijken, mede omdat ze allebei veel pronovias-jurken hebben. Ik heb eens rondgekeken op internet en vind hele tegenstrijdige recensies van de winkels.  Iemand ervaring met een van deze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 2-4-2013 21:27:41

Eve
Heliumfles of opgevulde balonnen kopen?
Hey bruidjes, Na de kerk willen we graag balonnen oplaten. Wat zou het voordeligste uitkomen:zelf heliumfles kopen en balonnen laten vullen door vrienden of opgevulde heliumbalonnen kopen? Iemand een idee qua prijzen of andere leuke alternatieve...
Ceremonie Reacties: 5 2-4-2013 21:04:28

vicky
LOUNGE BAR wel of niet ?
hallo allemaal, we zitten in een dillema... we zijn bezig met de laatste voorbereidingen van ons huwelijk ( 23/08/13) van de catering. en we hebben natuurlijk iets heeeel moois gezien.... de catering ( me nonkel FIVAT CATERING BRUGGE) heeft ons voor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 2-4-2013 20:21:50

Evy
bruidsmake-up
Hallo mede-bruidjes, Ik trouw op 14/09/2013 en ben nog op zoek naar een visagiste (liefst aan huis). Ik heb al contact gehad met Tinka, maar helaas had zij al een afspraak op mijn trouwdag... Hebben jullie nog ideetjes? Is voor regio Vilvoorde (Vlaa...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 2-4-2013 19:28:05

cindy
amateur/hobbyfotograaf gezocht voor huwelijk 10/08/201
gezocht amateur/hobby fotograaf gezocht voor huwelijk op 10/08/2013 regio west vlaanderen kustbeperkt budget graag van het moment aan de deur tot openingsdans intresses stuur maar oferte op op het volgend emailadres cindyenbirger2009@hotmail.com mv...
Fotografie Reacties: 10 2-4-2013 19:22:12

stephanie
Misboekje
Zijn er mensen die hun misboekje eens zouden willen doormailen naar mij? Je zou er mij super veel plezier mee doen. Xxx
Voorbereiding Reacties: 9 2-4-2013 19:11:55

flo
zaal gezocht, low budget...
Wij zoeken een zaaltje om ons trouwfeest in te geven. Niet te duur... maar wel gezellig. het hoeft echt geen sjieke zaal zijn, maar wel iets met een beetje charme (in een bos? een oud mooi gebouw?). geschat aantal personen: 100. Iemand een leuk idee?...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-4-2013 18:55:01

astrid
uitnodigingen
joepieeeeeeeeeeeeeee, mijn uitnodigingen en kaartjes zijn toegekomen en ze zijn SUPER !!! ben zo fier en zo blij... Daar zijn we ook al vanaf... Nu nog de menukaartjes en de omslag voor het misboekje ontwerpen...
Uitnodigingen Reacties: 8 2-4-2013 18:15:24

Sofie
Over tafelthema's en bedankjes
Het is toch een heel gedoe eigenlijk hé..  Ik dacht de tafels in te delen in snoepjes en hier ook bedankjes van te maken. Nu ben ik er aan aan het denken om de tafels wel degelijk in te delen in het snoepthema.Maar als bedankje hoorde ...
Voorbereiding Reacties: 2 2-4-2013 17:14:11

Ann
Gedichtjes
Beste medebruidjes, Mijn literaire talenten zijn helaas niet zo uitgebreid als een aantal onder jullie. Wij zijn nog op zoek naar een aantal gedichtjes. We hebben nl een boomgastenboek (de gasten moeten hun naam noteren in de blaadjes), wegwerpcamer...
Voorbereiding Reacties: 4 2-4-2013 16:40:13

Bruidje2013
wagendecoratie
wij gaan onze eigen wagens gebruiken voor de trouw.Eerst rij ik mee met mijn vader, maar na de trouw met mijn echtgenoot. Welke wagen wordt er dan in principe versierd? Waar kan je deze versiering kopen? Ik zie wel graag 2 linten die in een V over d...
Voorbereiding Reacties: 2 2-4-2013 15:56:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...