Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
bellenblazers
Hallo! onze beste vrienden trouwen volgende week en ik ben op zoek naar bellenblazers voor bij het buitengaan van de kerk (er mag niet met rijst worden gegooid). Waar zijn deze goedkoop te vinden? in de action mss? en zijn deze altijd te verkrijgen ...
Ideeën Reacties: 11 8-4-2013 19:59:55

Thibaut
Saartje zoekt de liefde ?
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen! Mijn vriendin zou graag het verhaal van "Saartje zoekt de liefde" gebruiken in het misboekje. We hebben dit verhaal op internet gevonden en zo in het misboekje geplaatst. Nu zou ik ze zeer graag verrassen doo...
Ceremonie Reacties: 13 8-4-2013 19:48:12

Kristel
misboekje, met nog 95 dagen op de teller
Met nog 95 dagen op de teller is het misboekje zo goed als klaar. Wil iemand van jullie het eens nalezen? Zet je e-mail hier dan maar onder. Bedankt!
Ceremonie Reacties: 17 8-4-2013 19:47:36

Annina
intredelied? zoiets?
als " als ze lacht"? Of beter wat meer ingetogen?
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 8-4-2013 19:17:57

Annina
marc cohen : true compagnion / welke dans hierop?
hoi Na heel lang zoeken zijn we eindelijk op eeen nummer uitgekomen dat we beiden mooi en geschikt vinden. Nu vraag ik my af : is dit dansbaar en zo ja,,hoe?
Openingsdans Reacties: 2 8-4-2013 19:15:32

Evy
Eerste keer naar de pastoor
Hallo, We moeten woensdag voor de eerste keer naar de pastoor. Ben toch wel nerveus. Wat vraagt de pastoor zoal? Ik weet helemaal niet aan wat we ons mogen verwachten. Groetjes
Religie Reacties: 2 8-4-2013 18:49:01

Helena
Aantal personen in Abbaye de Nizelles of Orangerie de Beauval?
Dag medebruidjes en bruidegommen, Een vraagje ivm de grootte van de zalen: Wegens grote familie en veel vrienden zullen er ongeveer 100 personen komen voor enkel receptie, 150 personen voor het diner en 20 personen extra voor het dessertenbuffet e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 8-4-2013 17:31:57

Evelien
Zoek niet langer naar een fotograaf: GLIMSHOT!!
Nu ons huwelijk een paar dagen voorbij is, wil ik dit toch even meegeven. Wie op zoek is naar een zeer goede, professionele fotograaf: Glimshot (Jessica Michielsen) is echt super! De dag was prachtig! De foto's achteraf stonden de dag nadien al onli...
Fotografie Reacties: 7 8-4-2013 17:29:31

Tine
Blanc Fixe Drongen, nog steeds problemen met geluid?
Dag medebruidjes! Wij zijn nog volop op zoek naar een zaal, Blanc Fixe in Drongen lijkt ons heel leuk. Aangezien er in 2011 en 2012 heel wat te doen was rond vergunningen die niet in orde zouden geweest zijn en geluidsoverlast, vroeg ik mij af of iem...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 8-4-2013 17:10:38

Rebecca
Wat als...
Wat als een bruidje zilverkleurige cowboylaarzen onder haar kleed draagt? Wat als het trouwkleed vooraan lang en achteraan kort is? Wat als de gasten van ellende aan de overkant van de feestzaal op konijnen gaan jagen en die braden boven de theelicht...
Voorbereiding Reacties: 18 8-4-2013 17:09:42

Lieve
Etiquette, schmetiquette ?
Liefste forumgenootjes Gisteren hebben we ons eindelijk eens gezet aan het kostuum van mijn prins. Schandalig laat eigenlijk, maar dat was zo een van die dingen op het todolijstje die "toch wel goed zouden komen". Erg toch hoeveel aandacht naar ons k...
Kledij - Bruidegom Reacties: 10 8-4-2013 13:26:24

Kelly
Kousenband, ringkussen en limegroen haaraccesoire te koop!
Hallo, We zijn ondertussen bijna 2 jaar getrouwd en zijn mama en papa geworden van een flinke zoon, nu is het tijd om een paar spulletjes weg te doen. Zoals de titel het al zegt hebben we een kousenband met een blauw strikje op (ideaal voor het...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 8-4-2013 13:18:12

Kathleen
sluier kopen of kan ook huren?
hellookes iedereen  ik zou graag een sluier dragen bij mijn droomkleed  maar ik heb geen idee of het mogelijk is om een sluier te huren ? ik vind het echt zo ontzettend mooi maar zo'n prachtige sluier met kant kost meteen toch al ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 8-4-2013 13:16:43

NANCY
Teller op 11 dagen.... bijna zover!
De teller staat op 11 dagen en de zenuwen staan op springen! Van genieten is er echt geen sprake. Niet dat we gaan veranderen van gedacht of zo hoor, maar we verlangen tot die dag voorbij is. Er zijn zoveel dingen waar we rekening mee moeten ho...
Voorbereiding Reacties: 13 8-4-2013 13:02:49

Elien
Gezocht: (tweedehands) Enveloppendoos Hartvorm
Voor ons huwelijk op 13 juli 2013 ben ik nog op zoek naar een enveloppendoos in hartvorm. Ik had zo eentje in de AVA gezien, maar 80 euro vond ik toch wel veel geld om die maar één keer te gebruiken. Verkoopt iemand zijn gebruikte enveloppe...
Voorbereiding Reacties: 7 8-4-2013 12:53:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...