Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
vrijgezelle
hey toekomstige bruidjes zijn jullie nog opzoek naar een leuk idee voor je vrijgezelle ik heb wel een leuk idee elke vrouw wil wel mooi zijn ik ben consulente bij jafra cosmetica wij geven workshops aan huis wat houd het in de gastvrouw (dat za...
Voorbereiding Reacties: 0 9-4-2013 12:13:11

Charlyn
DJ Yargo
Hallo Maandag 22 april  hebben wij een afspraak met DJ Yargo. Zijn er mensen die ervaring hebben met hem? Alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 9-4-2013 11:15:02

Carrie
Verlovingsshoot : de foto's
Ze zijn er.... Na veel speurwerk op internet, had ik een deel leuke ideetjes voor de foto's.... Wie wil, mag eens piepen : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201016587483157.1073741826.1421378475&type=1&l=7edc465063
Voorbereiding Reacties: 16 9-4-2013 10:26:09

vicky
getuigen
hallo medebruidjes en gommetjes. nu heb ik even een vraagje, voor het wettelijk huwelijk mag je 4 getuigen hebben, elk 2. Nu is mijn vraag of deze 4 ook allemaal getuige mogen zijn in de kerk. Alvast bedankt.
Religie Reacties: 3 9-4-2013 8:55:36

kimberly
kapsel voor de grote dag !
nu al weekje geleden dat de kapster is langs geweest . men haar was prima gedaan maar nu begin ik te twijfelen ,opgestoken is mooi maar ik heb lang haar mss toch nog iets anders proberen ? mss met de haren los pfff wat is dat toch moeilijk ! 
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 9-4-2013 6:34:47

kimberly
misboekje!
gisteren is de  pastoor langs geweest om ons boekje samen eens te bekijken voor we het drukken . blijkbaar hebben we goed werk geleverd en mag het worden gedrukt het was allemaal prima .wat een opluchting was dit ,terug iets dat al gedaan is en ...
Voorbereiding Reacties: 6 9-4-2013 6:31:38

CHRISTEL
rood kleed :-)
ik heb mijn jurk laten maken in gouda bij alberto jurk op maat en wou een rode niks probleem je kiest je jurk en kleur daar wat je maar wil en alles op maat gemaakt ben nu 4 weken terug  eerste keer geweest eind april eerste maal passen en met z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 8-4-2013 22:50:08

Lieve
Ervaring met zowel Het krekelhof (Hasselt) en Hof te Rhode?
De zaal is nog niet definitief gekozen; ik denk dat ik bindingsangst heb. Wie heeft er ervaring met Krekelhof en/of Hof te Rhode? Wie kan beide zalen vergelijken? Ik ben nog wel niet in krekelhof geweest, maar is dat een ruime zaal (voor 100 perso...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 8-4-2013 22:44:18

CHRISTEL
planning huwelijk
stress stress :) ik heb mijn dag al beetje gepland hopelijk loopt alles goed  7 u opstaan - 8u ontbijt aan huis geleverd voor mij en aanstaande :-) 9u verzorging kapsel en makup 11 mijn poetsvrouw komt helpen met aankleden en verzorgt onze gaste...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 8-4-2013 22:39:38

Lieve
Feestzaal : hoever van jullie thuisadres ligt jullie feestzaal; is afstand een keuzeparameter?
Ik vraag me dus af hoe ver jullie gekozen feestzaal ligt van jullie thuisadres?  Heeft de afstand jullie keuze beinvloed?  Zouden jullie je gasten een half uur langer laten rijden of houden jullie rekening met het aantal km's?  
Locaties - Feestzaal Reacties: 24 8-4-2013 22:35:05

jennyfer
mini schilderezels gezocht!!
hallo ik ben op zoek naar kleine-mini schilderezels om mijn menu op te kunnen plaatsen voor aan de tafels je vind er 'genoeg' maar aan 5euro stuk is mij net teveel iemand ergens goedkoop gezien ??? dank u groetjes
Ideeën Reacties: 13 8-4-2013 22:10:07

tania
vrijgezellen
Mede bruidjes weer eens een vraagje..Ze wilden voor mij een vrijgezellen organiseren volgend jaar,  Maar dit zou per persoon 70€ kosten..Ik weet nu al dat sommige dit geld niet hebben voor vrijgezellen,Dus nu willen ze dit jaar een pr...
Voorbereiding Reacties: 5 8-4-2013 21:08:45

Jessica
binnen en buiten locatie regio mechelen
Hey, We zoeken nog locaties voor de foto's. .. Iemand toffe ideeën? We hebben ook 2 kindjes wat leuk kan zijn Voor een toffe locatie. De oudste is wel nog maar 3 jaar.
Locaties - Fotografie Reacties: 2 8-4-2013 21:02:39

Lies
Couperose - zonnebank, goed idee?
Dag bruidjes, Ik ben in een lichte paniek aangezien ik gezien mijn lichte huid al eens dringend zou moeten beginnen met een zonnebankkuur (licht opbouwend natuurlijk). Maar nu heb ik sinds een jaar redelijk wat last van couperose waarbij zonnebank ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 8-4-2013 20:24:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...