Nu Online
Momenteel zijn er 263 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Olivia
Scheveningen: ervaring vrijgezellenfeest
Hey We dachten er aan om voor het vrijgezellenfeest van een vriendin naar Scheveningen te trekken. Ik ben er echter nog nooit geweest. Iemand ervaring mee? Groetjes
Ideeën Reacties: 5 11-4-2013 17:16:19

AS
Welke feestzaal / welke catering
Hoi dames, bruidjes, Wij zijn opzoek naar een feestzaal langs A12 E 19, driehoek tussen Leuven - Brussel - Antwerpen. Volgende komen in aanmerking: Faculty club leuven met cateraar Silverspoon, Waerboom in Groot Bijgaarden, De Jachthoorn in Kontich...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 11-4-2013 16:45:20

Saskia
save the date versus uitnodigingen
Hallo iedereen, ik zit met een rare vraag, wij hebben met kerst en nieuw save the date kaartjes gestuurd naar iedereen die gevraagd zou worden nr het diner en avondfeest, degene die nr de receptie gevraagd w en dessertbuffet hebben dat niet gek...
Uitnodigingen Reacties: 7 11-4-2013 16:09:11

Chiara
Misboekje
Hallo medebruidjes Ik ben momenteel bezig aan de opmaak van ons misboekje, maar ik zit een beetje vast. Kunnen jullie me websites geven waar ik mooie teksten op kan vinden? Jullie mogen ook altijd jullie misboekje doorsturen op chiarahauben@hotmail....
Religie Reacties: 7 11-4-2013 15:22:06

Sanne
Burgerlijk huwelijk in Genk, iemand ervaring?
Hallo, Wij zijn maandag onze ondertrouw gaan tekenen, een héél onvriendelijke vrouw wat mij niet veel vertrouwen geeft. Wij trouwen niet voor de kerk, en wou er toch een beetje eigen touch insteken... Is er al iemand getrouwd door Guido Va...
Ceremonie Reacties: 4 11-4-2013 13:36:52

Julie
leuk danscafé Antwerpen - vrijgezellenavond
Hallo allemaal Ik organiseer de vrijgezellenavond van mijn beste vriendin en ben op zoek naar een leuk café/dancing waar ze oldies maar ook hedendaagse commerciële muziek draaien? Kan iemand mij helpen? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 7 11-4-2013 11:55:24

Remke
Help - getuigen vragen
Hey bruidjes en gommetjes Met nog 150 dagen op de teller, moeten wij onze getuigen nog vragen. We weten wie, we weten ook wel dat ze het zullen doen, maar het hoort erbij om dit officieel te vragen. Nu wij zouden dit graag op een heel speciale en...
Ideeën Reacties: 14 11-4-2013 10:54:02

Marlies
kaft misboekje!
Hey bruidjes! Het misboekje is nu klaar, maar ik zoek een toch wel origineel idee voor de kaft.. iemand ideetjes?  Groetjes
Ceremonie Reacties: 9 11-4-2013 10:11:26

Bruidje2013
Wagens versieren
Hoe versieren jullie de wagens? Enkel voile op de hoedenplank vind ik zo weinig :-S Ik zou graag van die linten op de motorkap doen, maar hoe maak je die vast en is er dan geen gevaar dat dit in de motor komt?
Voorbereiding Reacties: 2 11-4-2013 9:48:37

Peggy
Bruidskapper gezocht Antwerpen
Hallo, Ik heb gisteren mijn proefkapsel gehad bij mijn normale kapper. Ik ben anders heel tevreden van haar en heb haar de vrije hand gegeven. Ze heeft mijn haar opgestoken maar op een heel statige manier, al het haar naar achteren en vanachter een ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 11-4-2013 9:21:00

Dorien
Organza Lint gezocht!!!
Hallo allemaal, Ik ben bezig met mijn kerkboekjes samen te stellen. En doe ze samen met een lint van organza. Nu heb dit organza lint een jaar geleden gekocht aan de zee... Weet iemand waar ik dit kan krijgen? Groetjes
Ceremonie Reacties: 3 11-4-2013 9:15:23

Bruidje2013
Afzeggingen
Pff heel veel van onze avondgasten (welkom vanaf 22u30) zijn aan het afzeggen. Ik vind dat echt wel een beetje k*t gezien ik er redelijk van overtuigd ben dat ze wel zouden komen indien het met eten zou zijn. En dan stel ik me de vraag: waarom komen ...
Uitnodigingen Reacties: 30 11-4-2013 9:14:32

An
accentkleur
Hallo, Ik heb jullie hulp nodig. Als basiskleur voor de zaal gebruik ik gewoon wit en zou ik met accentkleur limoengroen gebruiken, voor de nappen enzo, bloemstukken enz. Nu is het probleem mijn kleed is rood, zouden jullie die dan gebruiken of niet?...
Voorbereiding Reacties: 5 11-4-2013 8:18:02

Wendy
DJ LECXS- DJ Limburg?
Hoi! Heeft iemand ervaring met DJ-team Lecxs? Of eventueel andere suggesties van een goede dj in de buurt van Houthalen-Helchteren?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 10-4-2013 23:43:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...