Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
vrijgezellen
Gisteren heb ik de eerste instructies ontvangen voor mijn vrijgezellen. Moet binnen 2 weken (de zaterdag) om 11u mijn mail checken. En de dag begint om 13u. En ik moet 3 l vers geperst fruitsap en 14 cupcakes klaarstaan hebben :-) Dat belooft... ...
Voorbereiding Reacties: 4 14-4-2013 8:15:47

Remke
Een originele manier voor tekstboekjes gezocht!
Hallo Hallo Ik heb weer een vraagje. Onze ceremonie is in de tuin en de teksten hebben we allemaal zelf geschreven, alles is heel persoonlijk, teksten die recht uit het hart komen. Wij zijn niet zo'n fan van een boekje te geven, dat is zo afgezaagd...
Ceremonie Reacties: 6 14-4-2013 4:01:45

lesley
traiteur gezocht regio hoboken, wirijk hemiksem...
hallo mede bruidjes en gommetjes, morgen nog 5maanden en we trouwen ;) eigenlijk is bijna alles geregeld maar nu beginnen we te twijfelen over de traiteur... heeft er soms iemand van jullie een goede ervaring met een traiteur hier in de buurt???&nbs...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-4-2013 18:31:57

Emmy
Kostprijs naaister
Hallo, het is nog een beetje vroeg voor mij om al op zoek te gaan naar een bruidsjurk, maar ik kan het toch niet laten om al wat opzoekwerk te doen. Ik wil graag een korte witte trouwjurk ,A lijn tot op de knie . Ik heb al leuke modelletjes gezien o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 13-4-2013 16:58:47

Cynthia
Vrijzinnige huwelijksviering.
Dag allemaal. Is er iemand die me kan of wil verder helpen? Ik ben bezig met de vrijzinnige viering te schrijven. Gezien we niet voor de kerk trouwen, doen we het ook op deze manier. Ik zit echter een beetje vast. De inspiratie is verdwenen. :-( ...
Ceremonie Reacties: 3 13-4-2013 16:48:50

Lynn
Kleine kerk of kapel provincie Antwerpen
Hallo iedereen, Voor onze kerkelijke viering zijn wij op zoek naar een klein kerkje of kapel in de provincie Antwerpen. Kent er iemand zo'n locatie? We willen namelijk onze viering kleinschalig houden, en daarom vinden we het leuker dat de kerk wat k...
Locaties - Viering Reacties: 4 13-4-2013 16:38:55

Nathalie
kleedjes voor leeftijd 16 jaar
Hallo, Mijn stiefzus zal 16 jaar zijn op onze trouw. Voor onze kerkelijke trouw is zij nog op zoek naar een mooi kleedje, liefst bustier of zo. Het mag max 250 euro kosten. Weet er iemand soms winkels zijn in de buurt van Gent? We gaan zaterdag ...
Kledij - Suite Reacties: 4 13-4-2013 16:31:37

Tim
Misboekje: bezinningtekst en eerste lezing
Druk bezig met het trouwboekje in elkaar te steken! Tips voor een mooie niet religieuze eerste lezing en bezinningtekst zijn meer dan welkom!! Super bedankt op voorhand!
Ceremonie Reacties: 4 13-4-2013 15:40:17

Dorien
Gezocht: Vaas Wensboom
Hallo allemaal, Graag had ik beroep op jullie gedaan. Wie heeft er een wensboom gehad en wil hiervan zijn vaas verkopen aan mij??? Of heeft een foto van een wensboom met vaas. Weet zo niet goed welke grootte ik juist moet aanschaffen!!! Dank je wel...
Voorbereiding Reacties: 5 13-4-2013 13:19:01

Sabrina
juwelen bruidsmeisje
Hallo allemaal, Hebben jullie enig idee waar ik een kettinkje en armbandje kan vinden voor mijn dochtertje/ons bruidsmeisje? Het zou in felgroen moeten zijn. Oorbelletjes vond ik al bij JBC. Alvast bedankt voor jullie tips! groetjes, Sabrina
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-4-2013 12:30:30

Veva
Tafelindeling
Hoi allemaal, ik ben op mijn gemak aan het prutsen met de tafelindeling. Nu stoot ik op een paar kleine problemen: de tafels zijn allemaal rond met maximum 12 personen die eraan kunnen. De feestzaal heeft me laten weten dat 13 net nog kan, maar dat ...
Voorbereiding Reacties: 12 13-4-2013 11:52:08

Annelies
GRATIS allerlei boeken (loving you, bruid, trouwen) te Langemark
Dag bruidjes, Wij zijn reeds getrouwd van 4 augustus 2012. Ik heb nog allerlei dikke boeken liggen van Bruid, Loving you, Trouwen,Bruidskapsels.. Ideaal om ideeën op te doen voor je bruidskapsel, make-up, kledij,.... thema's Iemand interesse, ...
Ideeën Reacties: 1 13-4-2013 10:14:05

kla
Iemand ooit getrouwd in chateau de la rocq?
Ik vind op dit forum slechts één iemand die er getrouwd is. Is er nog iemand die ervaring heeft met deze trouwlocatie? Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 13-4-2013 8:24:39

Samira
Trouwalbum zelf maken... Iemand een idee welke (gemakkelijk) site?
Hallo, wij gaan ons fotoalbum zelf maken. Heeft iemand al ervaring met bepaalde sites die gemakkelijk zijn? Ik vind het ook belangrijk dat het er toch wel uitziet als een trouwalbum. Groetjes
Fotografie Reacties: 10 13-4-2013 0:01:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...