Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Korte tekst gezocht voor gastenboek???
Kunnen jullie mij helpen? Wij gebruiken onze initialen in hout als gastenboek, maar ik had graag een tekstje bij geplaatst? thx
Ideeën Reacties: 8 16-4-2013 21:31:00

Sofie
Cultuurfabriek Ronse
Hallo, Heeft er iemand ervaring met de Cultuurfabriek in Ronse? Kostprijs? Wat zit inbegrepen in de prijs?Alvast bedankt!Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 16-4-2013 21:07:28

marijke
nieuwsgierig naar intrede zaal
Bruidjes, De titel zegt het zelf, op welk liedje komen of kwamen jullie binnen in de feestzaal? Hier willen we gaan voor een uptempo nummer momenteel staan volgende op het lijstje:  feel this moment (pittbull en christina Aguiliera), We fou...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 19 16-4-2013 19:12:00

Evy
Instrumentale muziek voor binnenkomst bruid.
Hey mede bruidjes, Gisteren zijn we samen gekomen met onze viering meester, en die gaf ons de tip om bij het binnenkomen van de bruid een instrumentaal liedje te kiezen zodat alle ogen dan naar de bruid gaan, en dat de meesten dan toch niet naar de...
Voorbereiding Reacties: 11 16-4-2013 16:53:20

Cynthia
Huwelijkskus
Hey hey, Iemand een tof idee om de huwelijkskus nog specialer te maken? Dacht aan confettikanon op "het moment"  maar vrees dat ze dit niet zo leuk zullen vinden in de feestzaal. Graag leuke tips.... Thanks
Ideeën Reacties: 3 16-4-2013 15:40:41

Veva
Gezocht: hotel te Hasselt voor bruidsnacht
Hoi allemaal, Wij zijn nog op zoek naar een hotel te Hasselt om onze bruidsnacht door te brengen. Ook de ouders en broers en zussen zullen hier blijven slapen. Nu kennen we wel allemaal de grote ketens in Hasselt, maar ik wou aan jullie vragen of er ...
Voorbereiding Reacties: 11 16-4-2013 15:21:30

Femke
kleed nog niet binnen
Hey Dames  onze trouwdatum is 7-09-13 ik heb men trouwkleed besteld op 29-09-12 normaal moest ik vrijdag 29-4 gaan passen ik heb toen gebeld om te vragen of het niet wat vroeger kon maar ze vielen precies uit de lucht: ze vroegen wat is je bon n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 16-4-2013 14:04:24

Michèle
Personeel
Hallo mede bruidjes en gommetjes :) ik heb eens een heel ander vraagje...wie van jullie werkt ook met een zaal en aparte traiteur? kunnen jullie ons "personeelsprobleem" oplossen? Het zit zo... vanaf 23u (na het dessertbuffet) zitten wij met een gro...
Voorbereiding Reacties: 3 16-4-2013 13:57:27

Debbie
Drank receptie
Hoi, na onze viering geven we op het binnenplein een receptie (2uur) waar de mensen broodjes krijgen en iets om te drinken. We zouden enkel cava, fruitsap en water schenken. Heeft er iemand een idee hoeveel flessen/liters we van elks moeten voorzien ...
Voorbereiding Reacties: 2 16-4-2013 13:09:30

Claudia
Mooie tuin?
Hallo! Wij zijn nog op zoek naar een mooie tuin of bos om onze viering te houden. Iemand enig id in de buurt van Peer/Bocholt/Lille?
Locaties - Viering Reacties: 5 16-4-2013 13:07:05

Caroline
vervoer bijna ok
Heb daar juist gebeld gehad met de mensen van het vervoer.... De optie is genomen en nu nog even bespreken met men toekomstig ventje... Nooit gedacht dat ik zo goedkoop er vanaf zou komen... Niet super goedkoop maar toch minder dan mijn op gestelde b...
Voorbereiding Reacties: 11 16-4-2013 12:39:11

Sofie
Ceremoniemeester Spreutel Oscar (linden) of Van Malcot (lubbeek)
Hallo, Heeft er iemand ervaring met één van volgende ceremoniemeesters: Ceremoniemeester Spreutel Oscar (linden) of Van Malcot (lubbeek)? Groetjes,
Ceremonie Reacties: 0 16-4-2013 11:34:48

Ann
Bord met namen en datum
Hey medebruidjes, wij hadden graag een bord met onze namen en datum gehad om aan de voordeur te hangen en om daarna mee te nemen naar de zaal. we vinden deze heel mooi: http://www.etsy.com/listing/90267746/vintage-save-the-date-sign-wedding-sign?ref=...
Voorbereiding Reacties: 2 16-4-2013 10:04:05

sofie
goed weer besteld
Dag mede 20 april bruidjes en bruidegommen... We hebben alvast goed weer besteld voor zaterdag, maar men kon mij enkel niet garanderen dat het ook op tijd geleverd werd . Wij wensen jullie alvast (ook) een fantastische dag toe! Liefs
Voorbereiding Reacties: 5 16-4-2013 9:14:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...