Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Charlyn
Beetje gedemotiveerd...
Hoi iedereen... Ik zit met een dubbel gevoel.. Graag zou ik vanalles in orde brengen voor ons huwelijk in maart volgend jaar.. Maar eigenlijk ben ik nog met alles veel te vroeg nog hé. Onze zaal en fotograaf ligt vast, volgende week gesprek met...
Voorbereiding Reacties: 11 18-4-2013 13:09:38

Kim
Ford Mustang
Wie kan ons helpen?  We zoeken een blauwe of witte Ford Mustang als bruidsauto.Iemand ideetjes? Websites?  Thankyou!! 
Ideeën Reacties: 3 18-4-2013 12:07:20

Samira
Iemand ervaringen met feestzaal the loft (WPC) in Hoeselt?
Hallo, zoals de titel al zegt wil ik eens polsen naar ervaringen in de janssenzaal van de loft? Hoe is het eten? De bediening? DJ, enz.... Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 18-4-2013 11:21:22

anouk
Kapsel met spaanse sluier
Hallo meisjes, Ik heb een spaanse sluier bij mijn kleed, zo een sluier met kant... De sluier steek je vast met een soort kammetje, en normaal schuif je het boven je kapsel, zodat de sluier het kapsel bedekt. Ik vind het trouwens niet mooi als de slu...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 18-4-2013 11:06:46

Jozefien
Wat is jullie favoriete duet?
Beste trouwertjes, Ik ga met een collega-zanger een aantal duetten opnemen en wil graag weten welke jullie heel mooi vinden , gebruiken in jullie viering en dus graag zouden horen!Laat maar komen, ik ben benieuwd :-)Alvast bedankt,Jozefienwww.josephi...
Muziek - Live Reacties: 9 18-4-2013 11:02:44

sara
Suitekaartjes bij uitnodiging: help?
Zou ik jullie om een beetje hulp mogen vragen? Ik ben op zoek naar een tekstje voor op de suitekaartjes te zetten. We trouwen om 14u voor de wet en ons dansfeest begint om 20u30. Tussendoor krijgt de suite de gelegenheid om eventueel naar huis te g...
Uitnodigingen Reacties: 1 18-4-2013 10:55:58

Ann
kapper polsen naar ervaringen
hallo iedereen, even polsen naar de ervaringen van anderen met volgende kappers... xantippe in brugge sanké in kortrijk ik heb krullen en heb een beetje zenuwen voor kappers :-) alvast bedankt voor jullie reacties!
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 18-4-2013 10:30:19

Stéphanie
'noodkit'
Hey daar, Wij zijn van plan om zo een soort noodkit op de wc's te zetten voor de gasten. Maar wat steken jullie hier allemaal in? We heben voor de mannen nu: gel condooms pleisters Deo veiligheidsspelden muntjes kam labello zonnecrème Aftersu...
Voorbereiding Reacties: 11 17-4-2013 21:49:13

Jolien
Felixpakhuis
Hey, iemand ervaring/referenties over een trouwfeest houden in het Felixpakhuis?
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 17-4-2013 21:40:40

Katrien
Drukke, maar leuke dag
Vandaag was een drukke maar leuke dag, proef laten doen voor mijn haar mijn kleed gaan halen en het was mooi, had mijn twijfels, maar toch ben ik blij :) Bij de priester nog eens, morgen achter trouwringen en laatste keer bij dj :) Nog 23 dagen, en d...
Voorbereiding Reacties: 5 17-4-2013 21:17:31

Jessie
Mooi suitekleedje van Linea Rafaelli te koop
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/avondjurken-feestkledij/suitekleedje-linea-rafaelli-36-38-150869218.html?plaats=1
Kledij - Suite Reacties: 0 17-4-2013 20:31:42

Stefanie
kapster + visagiste gezocht regio Erpe-Mere
Hallo iedereen Volgend jaar in mei treed ik in het huwelijksbootje en ik ben hier en daar al eens aan het rondkijken om een kapster en visagiste te zoeken die aan huis wilt komen. Zo ben ik meer op mijn gemak op de grote dag . Hopelijk komen e...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 17-4-2013 20:04:03

Ellen
Valérie De Roeck - Aalter
Dag bruidjes, Heeft er iemand ervaring met Valérie De Roeck uit Aalter als visagiste en/of om het haar te verzorgen? Graag zoveel mogelijk ervaringen!
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 17-4-2013 17:00:20

Bruidje2013
gedichtje gastenboek
Ik heb hier ooit een topic zien staan met een gedichtje om het schrijven in een gastenboek te bemoedigen, maar via google vind ik het niet terug. Iemand een idee van zo'n gedichtje?
Voorbereiding Reacties: 3 17-4-2013 15:50:05

Jolien
Feestlocatie Barcelona Meeting (Antwerpen)
Hey, Iemand ervaring/ referenties over een trouwfeest in 'Barcelona Meeting'?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 17-4-2013 15:24:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...