Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Rebecca
Een laatste update!
Dag lieverds De aftelklok toont nog 8 dagen en de voorbereidingen lopen op zijn einde. Zaterdag afhalen van mijn kleed (whippie), laatste bezoek aan de zaal inclusief afgeven van alle spulletjes en testen van de muziek in de kerk en de kids laten oef...
Voorbereiding Reacties: 27 18-4-2013 21:46:26

sara
gastenboek
hallo allemaal, even uit nieuwsgierigheid: hoeveel kost jullie gastenboek? Heb vandaag heel de middag mijn gastenboek zelf gemaakt met vragen in en een leuke omslag met onze foto's op. Was wel een werkje maar als het er zo gaat uitzien gelijk het o...
Voorbereiding Reacties: 20 18-4-2013 21:21:36

sofie
fotograaf
Hallo, Hoeveel betalen jullie voor een fotograaf en hoelang? Ben even aan het rondkijken en benieuwd wat de richtprijs zoal is groetjes
Fotografie Reacties: 21 18-4-2013 20:58:41

Ans
Bruidsjurk Cosmobella te koop
Hey bruidjes to be, Aangezien onze dag er ondertussen al een aantal weken opzit en ik eigenlijk geen plaats heb om mijn kleed te houden, bied ik dit te koop aan. Het is een kleed van Cosmobella, maat 36, in gebroken wit. Indien interesse, graag...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-4-2013 20:48:25

Melissa
Verliefd op Bien Savvy-bruidsjurken maar negerns te vinden in België?
Dag mensen Ik ben verliefd geworden op de Bien Savvy-bruidsjurken! Dit modehuis is gevestigd in Roemenië. Ik vind geen adres in België die deze jurken verkoopt! Iemand van jullie een idee?? Ze zijn werkelijk prachtig en heeeeeeeeeeel be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-4-2013 20:33:23

Jo
Bruidsboeket regio sint-niklaas
Hoi, Ik ben op zoek naar een bloemist die bruidsboeketten maakt. De regio Sint-Niklaas! Merciiii!
Bruidsboeket Reacties: 5 18-4-2013 17:46:54

lieselotte
What's in an envelope
Hallo iedereen, ik heb vandaag beseft dat ik enorm gelukkig ben omwille van een envelop... Ik vrees dat dit de symptomen zijn van brides to be? wij zijn al meer dan 1.5 maand op zoek naar de geschikte envelop ( een soort van boekje ) en we hebben z...
Uitnodigingen Reacties: 2 18-4-2013 17:37:24

Veva
Wie zet je waar?
Hoi allemaal, omdat ik toch bezig met de tafelschikking kom ik nu met een tweede vraag: hoe bepaal je welke groep mensen je waar in de zaal zet? Wij hebben tafels die we grofweg kunnen verdelen in de volgende categorieën: - tantes en nonkels (3...
Voorbereiding Reacties: 11 18-4-2013 16:58:49

Evy
Schoenen? Check! :D
Whoop whoop! Vandaag eindelijk de perfecte trouwschoenen gevonden! Het was een lange zoektocht, (ik vind 'echte' trouwschoenen zo lelijk!(elk zijn eigen smaak hé :) ) en ik wilde ook wel een schoen die ik achteraf kon door dragen. Voor de nieuw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 18-4-2013 15:42:55

dries
ceremoniemeester
hoi hoi , we willen graag dat 1 van onze beste vrienden onze ceremoniemeester wordt. Hij heeft dit wel nog nooit gedaan. Maar hij is heel sociaal heeft vroeger altijd in het jeugdbestuur gezeten en heel veel georganiseerd. Hij is nu schepenen in het ...
Voorbereiding Reacties: 5 18-4-2013 15:36:14

Carrie
Praktische vraagjes omtrent viering
Hoi hoi, Gisteren hadden wij ons 1e gesprek met de consulente voor onze niet-kerkelijke viering. Ik zie het super zitten ! Amaai, wat een verademing en mogelijkheden :-) Nu had ik nog een praktische vraag aan mijn medebruidjes : Wij gaan tijdens d...
Locaties - Viering Reacties: 3 18-4-2013 15:02:48

robin
Wanneer uitnodigingen versturen voor trouw op 7 september 2013?
Dag iedereen! Even jullie mening graag :) wanneer zouden wij best onze uitnodigingen versturen voor onze trouw 7 september 2013? Het is juist een moeilijke periode met het verlof é.. Wij hadden gedacht eind juni-begin juli.. of is dat wat vroeg...
Uitnodigingen Reacties: 13 18-4-2013 14:35:15

Chloé
Gezocht: mp3-versie van Yiruma - "A river flows in you"
Dag dames, Voor onze ceremonie ben ik nog op zoek naar een mp3-versie van "A river flows in you" van Yiruma. Ik lees dat veel mensen het hier gebruiken, vandaar mijn vraag. Zelf heb ik geen tijd meer om nog op zoek te gaan naar de CD, en ik ben niet...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 18-4-2013 14:30:44

Greet
Rode loper te koop regio Opwijk
Hallo, wij hebben nog een rode loper liggen van met onze trouw. Spijtig genoeg hebben we hem zelf niet kunnen gebruiken dus hij is zo goed als nieuw. Je mag me mailen voor meer info. Regio Opwijk.
Voorbereiding Reacties: 6 18-4-2013 13:37:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...