Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
fotolocaties in de kempen
Hallo! Wij gaan op 25 mei trouwen in Kasterlee. We hadden een leuk idee om onze foto's te gaan trekken maar dit kan owv allerlei redenen niet doorgaan! Heeft er iemand ideetjes waar we onze foto's kunnen trekken? (we hadden eerst onze zinnen gezet op...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 17-4-2013 14:07:07

Katrien
hotel Radisson blu Hasselt
Hallo, zijn er mensen die al gehoord hebben of deze locatie de moeite is om foto's te maken?
Fotografie Reacties: 3 17-4-2013 12:08:11

Nathalie
Probleem met de verrassing
Beste bruidjes, Ik heb jullie hulp nodig vrees ik.. Voor onze dag heb ik een super verrassing voor mijn verloofde. Nu zijn wij bezig met onze planning en hij wil een soort draaiboek maken met alle details, wie doet wat, wanneer, waar, ... zodanig...
Voorbereiding Reacties: 5 17-4-2013 12:04:49

Guinevere
Sweater / trui met rits en opschrift BRIDE, waar te vinden of ontwerpen?
Hoi, me again :-) Enig idee waar ik zoiets kan vinden (online of in een winkel)? Liefst niet al te duur, en een model dat in verschillende kleuren beschikbaar is... Ik zou op de dag van onze trouw met mijn sweater naar kapper en schminkster willen g...
Voorbereiding Reacties: 41 17-4-2013 11:57:32

Bea
Uitnodiging sturen?
Hallo, Ik had met kerstmis save the date kaartjes gestuurd.  Nu heb ik al van heel wat mensen vernomen dat ze dan op reis gaan en dus niet kunnen komen.  Sturen jullie dan toch nog een uitnodiging of komt dat raar over?
Uitnodigingen Reacties: 7 17-4-2013 11:48:55

sonja
Online snoep te koop !
zie outlet-avenue.be
Voorbereiding Reacties: 0 17-4-2013 10:36:07

Bruidje2013
Bridezilla is aangekomen.
Bridezilla is aangekomen. Ik weet niet wat het is, maar nu het nog iets meer dan 1 maand is, beginnen de zenuwen hier enorm te komen. En met die zenuwen hebben bridezilla ook hun intrede gedaan. Ik maak me over alles ongerust en ben gewoon niet meer ...
Voorbereiding Reacties: 13 17-4-2013 10:15:50

Guinevere
Wie droeg/draagt er nylonkousen onder haar trouwkleed, zelfs in lente/zomer?
Hoi medebruidjes ! Zoals hierboven dus, mijn vraag : is het echt "not done" als je geen nylonkousen draagt onder je kleed? Mijn moeder gaf mij zo die indruk dat onder een trouwjurk je echt wel nylonkousen moet dragen. Maar ik zie dat niet echt ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 25 17-4-2013 9:48:07

Gwen
Aftelstrook
Iemand een idee war die aftelstrook naartoe is als ze er niet meer is? :) Zo om te tellen hoe lang het nog is voor de trouw. Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 5 17-4-2013 9:20:11

Deborah
Teleurgesteld met trouwjurk (of teleurgesteld met service winkel?)
Ik ben zaterdag mijn kleed gaan passen (was net binnengekomen) en toen ik het aandeed was het naar mijn mening iets te groot. Aan de taille en aan de decolleté. Ook werd het model niet in eer gehouden.. Even de problemen op een rijtje: Wat bet...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 17-4-2013 8:27:22

Michèle
strapless jurk en losse haren
hoi bruidjes to be, even een vraagje... Ik wil mijn haar graag los laten en heb een strapless jurk... Is het mooist dat mijn haar net boven of onder of net op het kleed valt? Maw laten knippen of sparen want nu komt het denk ik net op de rand ;) thx...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 16-4-2013 22:54:37

Shanah
KAPPER AAN HUIS LIMBURG GEZOCHT!!
Hallo iedereen, Ik ben dringend op zoek naar een kapper aan huis die goed is in opsteekkapsels. In limburg (lommel)  Liefst iemand die van te voren ook een proefsessie doet. Iemand een leuke ervaring of een goede tip?? Alvast bedankt! 
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 16-4-2013 22:31:22

Ilse
Dringende oproep
Mijn partner en ik zoeken naar een leuke verwoording om onze gasten uit te nodigen vanaf 22:15. Zij worden verwend met een receptie, dessertbuffet, dansfeest en nachthapjes. We merken dat er bij heel wat koppels mensen afhaken bij een laat avondfees...
Uitnodigingen Reacties: 8 16-4-2013 22:03:43

Evy
Gastenboek
Hallo, Ik was juist wat aan het rondsnuffelen op internet, ideeën aan het opdoen en ik kwam plots iets leuks tegen.  Het gastenboek wat aanpassen naar een soort 'vriendenboekje' van vroeger.  Met dus vragen in waarop de gasten kunnen a...
Ideeën Reacties: 27 16-4-2013 21:42:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...