Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Vrijgezellen --> Het is begonnen!
Hallo Allemaal!! Vanmorgen vond ik in de brievenbus 3 enveloppen: 1. Per la futura sposa Hierin zat een sudoku met onderaan de tekst : "de uitkomst = de datum vrijgezellen" (1/6/2013) 2. Para la futura novia Hierin zat een sudoku met onderaan de te...
Voorbereiding Reacties: 8 16-4-2013 9:00:44

Reeja
Suitewagens... hoe ver willen ze rijden?
Hellow,  even een praktische vraag...  De nacht voor het huwelijk slaap ik in mijn ouderlijke huis, dit is ongeveer een uur rijden van ons feest 's avonds. Mijn vriend komt mij dus halen bij mijn thuis... Rijden suitewagens zo ver of doen...
Voorbereiding Reacties: 4 16-4-2013 0:00:50

lynn
Het moeilijkste: de schoenen!!
Dag bruidjes, Mijn kleed is gekozen, ik heb een idee qua haar en make up maar het moeilijkste voor mij zijn de schoenen! Ik wil graag schoenen die ik achteraf nog kan aandoen (dus niet de traditionele satijnen trouwschoen) en ja, de hak mag ook nie...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 15-4-2013 23:24:18

Charlotte
locatie A'pen verlovingsshoot
Hallo iedereen Op 26 april hebben we onze verlovingsshoot gepland. Hopelijk kunnen we de shoot laten doorgaan aan de zee (we houden dan even een relaxweekendje aan de zee, dus als het weer meezit, zou dat ideaal zijn) of Vl...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 15-4-2013 22:58:43

Liselot
Visagiste aan huis die werkt met MAC-producten regio Waregem-Kruishoutem-Deinze
Hallo iedereen, Ik ben nog op zoek naar een visagiste voor 28/06/2013 die bij voorkeur werkt met Mac-producten. Ikzelf gebruik dagelijks make-up en wil op mijn trouwdag echt stralen. Ik zoek dus eigenlijk een visagiste die het beste uit mezelf kan ha...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 15-4-2013 21:10:29

LINDSEY
Canvas inkaderen
Eindelijk zijn mijn canvas foto's aangekomen maar nu blijkt dat 1 canvas de zijkanten wazig zijn gemaakt en en de andere niet . Wat nu wel een probleem is omdat ze samen op een muur hangen en ik kijk er recht op nu dacht ik op zoek te gaan naar een s...
Fotografie Reacties: 4 15-4-2013 20:47:42

Sofie
Het gaat vooruit!! :-)
Nog 81 dagen.. Het lijkt wel dat vanaf er nog 100 dagen stonden het nog sneller vooruit gaat sinds dan... Ondertussen is 'bijna' alles in orde!! Uitnodigingen worden één van deze dagen besteld nadat ik de laatste proefdruk heb gekregen.. De...
Voorbereiding Reacties: 3 15-4-2013 20:21:06

Janina
Trouwkledij
Dag mensen, hebben jullie ideeën waar wij (2 vrouwen) fijne kleren zouden vinden voor onze trouw? Groetjes
Homohuwelijk Reacties: 6 15-4-2013 19:27:23

Ellen
fotolocatie
Is op zoek naar leuke/mooie fotolocatie in buurt van Evergem en omstreken? Wie kan ons enkele tips geven?
Locaties - Fotografie Reacties: 4 15-4-2013 17:57:23

Fien
L'is 't waar? Feestzaal
Iemand van jullie al ervaring met deze zaal en het eten?? Ben benieuwd...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-4-2013 17:40:40

Lies
Kerk Bredene
Is er iemand die al gehuwd is of naar een huwelijk is geweest in de kerk van Bredene? (sas of dorp) Wij hadden al eens een trouw gehad in Aalst van familie en eenmaal in Stene (Oostende). we vonden die van Stene er zo uit steken dat we besloten hadde...
Ceremonie Reacties: 3 15-4-2013 15:45:03

Liesbeth
bedankjes
hoi iedereen nog een goeie 67  dagen en onze dag is daar eindelijk. Maar nu ben ik ideeloos en heb jullie hulp nodig. Hoe bedank je de mensen op het avondfeest? Ik was persoonlijk aan het denken aan bedankpakketjes, maar wat hoort hier in? Ben e...
Ideeën Reacties: 4 15-4-2013 15:06:50

Katrien
Sigaren
Graag zou ik in de mannenwc enkele doosjes sigaren zetten, maar nu zoek ik er een gepast tekstje bij, iemand die mij kan helpen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 15-4-2013 15:02:55

Melissa
Bedankjes
Hallo! Mijn verloofde is een grote metalfan en wij zouden graag onze bedankjes in dat thema doen. Ik dacht aan van die luciferboekjes (zwart) met onze namen op en dan er onder nog een klein tekstje, heeft iemand een idee waar ik dit zou kunnen doen...
Ideeën Reacties: 1 15-4-2013 14:27:45

Bruidje2013
trouwen in het stadhuis van Leuven. Nog iemand????
Ok de stress is officieel begonnen! Net gebeld naar Leuven en gelukkig is daar alles correct geregistreerd dus dat is al in orde. Maar waar ik me zorgen om maak zijn de wagens. Leuven voorziet maar plaats voor 3-4wagens. Wij zullen met 6wagens zijn. ...
Voorbereiding Reacties: 7 15-4-2013 14:24:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...