Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marijke
help!!! verlovingsring verkleurd
Hallo iedereen,Ik zit met een heel vervelend probleempje. Mijn verlovingsring is aan het verkleuren. Mijn vriend heeft deze gekocht bij een juwelier in sint - Truiden. Hij is van wit goud en is volledig geel aan het worden. Ik vind dit zo verschr...
Andere Reacties: 11 16-6-2007 10:43:52

Marijke
wanneer trouwringen bestellen?
hoi hoi iedereen,Ik vroeg mij al een tijdje af hoelang op voorhand je de trouwringen moet gaan kiezen/bestellen... In de meeste 'weddingplanners' staat dat je dit best 6 maanden op voorhand doet. Dit lijkt mij nogal vroeg, wij hadden gedacht aan 2 m...
Andere Reacties: 8 16-6-2007 10:41:47

amalia
Uitnodigingen
Hallo,Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken. Heeft iemand hier ideetjes? Of kan iemand mij een website bezorgen waar ik voorbeeldjes vind van uitnodigingen?Alvast bedankt,Amalia
Andere Reacties: 1 16-6-2007 9:40:35

Christel
Vandaag de grote dag
Hallo mede bruidjesamai, na een jaar en een half hier elke dag verschillende keren te komen zien, en veel raad gekregen te hebben van jullie is het vandaag zover. (maar ik kan het nog niet geloven)Ik ga proberen alles zo bewust mogelijk te beleven en...
Andere Reacties: 5 16-6-2007 6:34:56

fabienne
gemeente HAM
hallo wie trouw de 07/07/2007 in HAM
Andere Reacties: 1 15-6-2007 16:58:36

melissa
stress
hallo nog 35 dagen te gaan maar nu heb ik al volop stress. hoe het komt weet ik niet want alles is bijna klaar. gisteren zijn we naar onze dj mogen gaan en vanavond mogen we naar de fotograaf. daarna moet enkel nog mijn proefkapsels hebben en nog een...
Andere Reacties: 2 15-6-2007 16:26:05

Daisy
ceremoniemeester + vervoer
Hoi bruidjes in spé!Heeft er iemand ervaring met of ervaringen gehoord over B-Lux?Groetjes,Daisy3/11/2007
Andere Reacties: 0 15-6-2007 15:57:28

Kelly
Trouwringen!!!
Collega bruidjes,Gisteren zijn we onze huwelijksriggen gaan bestellen!Nu waren we achteraf aan het praten over onze ringen enzo... een vriendin zei me dat een trouwring gedragen wordt aan de linkse ringvinger, terwijl ik dacht dat de ring rechts werd...
Andere Reacties: 6 15-6-2007 14:42:19

Anne
kostenplaatje van trouwfeest
hallo allemaal.Mijn trouwfeest is ondertussen twee weken achter de rug. Toch zou ik graag nog even jullie advies willen.Ons trouwfeest was een klassiek trouwfeest:- trouw voor de wet en de kerk- receptie voor kennissen (ongeveer 100 man)- voor vriend...
Andere Reacties: 29 15-6-2007 14:41:07

sabien
bruidsauto
hallo, voor ons huwelijk zijn wij nog op zoek naar een witte, crème of donkergroene retro MG cabrio. Weet iemand waar wij dit kunnen huren ? Of andere ideeen voor een toffe auto voor het bruidspaar ( liefst een retro tweezitter, geen limo )?groe...
Andere Reacties: 1 15-6-2007 14:03:47

Marianne
Vervoer
Hallo,ik trouw op 13/10/2007 in Herentals en wij zijn volop bezig met de voorbereidingen. We hadden een limo gehuurd om ons, onze ouders, onze getuigen en de broer van mijn vriend te vervoeren. Hij heeft twee broers en een ervan is getuige, we willen...
Andere Reacties: 5 15-6-2007 13:41:35

Sheron
Oude Kantien Heverlee
Beste bruidjes,Alle ervaringen welkom!!! Wij zijn van plan om de 4-gangen menu te nemen...Groetjes,Sheron 02 februari 2008
Andere Reacties: 2 15-6-2007 12:02:50

Natacha
Bruidjes 07 07 07
Hallo,het komt dichterbij!!!!Ik heb soms vlagen van zenuwen en dan weer niet. Mijn vriend en ik dromen er bijna elke nacht van bij mij is er altijd iets mis bvb. kleed is er niet, de mis is verplaatst, iedereen komt niet af jaja!Morgen (hebben we sti...
Andere Reacties: 9 15-6-2007 11:22:43

Elke
Twijfels???
Hey bruidjes, We zijn nu nog 1 jaar ongeveer verwijdert van onze grote dag. En soms heb ik zo m'n twijfels, ik heb precies schrik. Ik vraag me af, hadden jullie dit ook, zo lang op voorhand? Of zit er nog iemand zo met die gevoelens? En hoe gaan jull...
Andere Reacties: 6 15-6-2007 11:14:09

Els
Start gebruik pil (Yasmin)
Hey bruidjes,Persoonlijk ben ik geen voorstander van het pilgebruik omdat het niet echt natuurlijk is maar toch ben ik sinds gisteren gestart met de pil Yasmin.In het verleden (een 3-tal jaar geleden) heb ik ook al pogingen ondernomen om een pil te n...
Andere Reacties: 13 15-6-2007 9:04:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...