Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

evelien
haar laten kleuren + blonde stressen erin kostprijs??
iemand een idee hoeveel je normaal gezien betaald om je haar te laten kleuren en er dan blonde stessen in te laten doen? Ik moet er wel bij zeggen dat het in een kleine gemeente is dat ik zou gaan...groetjes
Andere Reacties: 2 19-6-2007 15:40:59

marjolein
nederlandstalig nummer in kerk
Hallo,bij ons komen er 2 meisjes zingen.Nu heb ik al enkele engelstalige nummers en ik zoek nu n,og enkele mooie Nederlandstalige.Kunnen jullie me helpen?bedankt!
Andere Reacties: 11 19-6-2007 15:13:11

vicky
kent er iemand DJ DDD uit Roeselare ??
heyonze feestzaal ( fabriekspand ) raadt dj DDD uit roeselare aan, heeft iemand van jullie ervaring met deze man ?Is het echt een aanrader ?Blijkbaar draait hij ook vele studentenfuiven; heeft iemand daar weet van jullie kunnen me helpen met m'n besl...
Andere Reacties: 2 19-6-2007 14:49:22

Jenny
fotograaf regio Diksmuide
Hallo iedereen,Kent er iemand soms een goede fotograaf regio Diksmuide? Nemen jullie een fotograaf uit de buurt of betalen jullie veplaatsingskosten? Ik woon namelijk bij Aalst maar mijn vriend is van Diksmuide en de meeste genodigden zijn ook van W-...
Andere Reacties: 5 19-6-2007 13:52:23

lien
receptie-avondfeest: fotograaf of videograaf?
Beste bruidjes,Zoals al vaak gezegd hier op het forum zijn wij al getrouwd in februari maar hebben wij ons huwelijksfeest pas in augustus. Nu dacht ik dat het beter was om op zo'n gelegenheid een videograaf te vragen in plaats van een fotograaf. We h...
Andere Reacties: 3 19-6-2007 13:02:44

virginie
Schieting ? Enkele tips?!!
Hallo, vrijdag geven wij schieting. Nu hebben wij na lang zoeken aan ons poeder geraakt. Maar ik vroeg me af of iemand van jullie wat tips kon geven in verband met het mengen van de twee poeders. Hoe jullie dit gedaan hebben en zo...Alvast bedankt!!
Andere Reacties: 5 19-6-2007 12:48:35

Jessika
Gezocht Videograaf (27/07/07
Hallo,Wij zijn dringend nog op zoek naar een videograaf die voor een schappelijk prijsje (en een mooi resultaat!) ons huwelijk op 27/07/07 wil komen filmen.Het gaat niet om de volledige dag, enkel onze huwlijksmis (15u) zou moeten gefilmd worden, eve...
Andere Reacties: 0 19-6-2007 10:50:00

Freya
tanning
hallo iedereen,weet er iemand een schoonheidssalon in de omgeving van het waasland waar ze tanning doen?GroetjesFreya
Andere Reacties: 3 19-6-2007 10:25:46

Tilly
Fotograaf regio Harelbeke-Kortrijk-Roeselare?
Hallowij zijn op zoek naar een goeie fotograaf in de regio Harelbeke-Kortrijk-Roeselare! Weten jullie iemand of heeft er iemand ervaring? Prijs/kwaliteit?Ik wil echte mooie romantische foto's, iemand die weet waar hij overal op de juiste moment er mo...
Andere Reacties: 4 19-6-2007 9:45:06

olivier
Moderne feestzaal W-VL
Welke zalen zijn er zeer modern en mooi in West-vlaanderen. Meer bepaald streek in de as zuienkerke-Brugge-Torhout-diksmuide. en daaromliggend mag beetje buiten die omgeving liggen maar niet te veel.Het aantal personen is zo'n 80 pers
Andere Reacties: 2 18-6-2007 20:55:32

melissa
fototoestel op tafel
dag bruidjes,om toch enkele foto's tehebben direct na onze trouw zullen op de taefels enkele fototoestellen zetten zodat de gasten foto's kunnen (kwestie van enkele spontane te hebben). nu zoek ik nog een tekstje die je hierbij kan leggen zodat ze de...
Andere Reacties: 5 18-6-2007 16:50:59

Katrien
Eerste pas trouwkleed?
Hallo iedereen,ik heb eens een vraagje.Mijn vriend en ik trouwen op 18 augustus dus binnen exact 2 maanden.Nu vraag ik me af wanneer de eerste pas van een trouwkleed ongeveer doorgaat.Ik heb laatst naar de bruidswinkel gebeld en die zeiden dat ze me ...
Andere Reacties: 13 18-6-2007 16:35:19

Katrien
speech
Hallo,Nu we bezig zijn met de laatste voorbereidingen voor de grote dag: 7/7/7! waren we aan het denken dat wet toch wel een soort bedankingswoordje of ' speech' zullen moeten geven op het avondfeest. We hebben totaal geen inspiratie om hieraan te b...
Andere Reacties: 0 18-6-2007 16:33:19

Katrien
Eerste pas trouwkleed?
Andere Reacties: 0 18-6-2007 16:31:28

Lien
Waarop dansen met ouders?
Hoi bruiden hier ben ik weer met een vraagje: op welk nummer dansen jullie met je ouders (bruid-vader en bruidegom-moeder)? Ik dacht aan 'Thank you' van Dido maar mijn papa is een echte Beatles-fan dus misschien daar eentje van? (niet Hey Jude)Alvast...
Andere Reacties: 1 18-6-2007 16:17:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...