Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Véronique
Ik wil iedereen bedanken
Hi mede-bruidjes,Morgen is het eindelijk onze grote dag, hier hebben we zo lang naar uitgekeken.Ik wil jullie allemaal bedanken voor de goede tips en jullie luisterende oor, want ik heb meer dan eens mijn hartje hier op het forum kunnen luchten. Ik ...
Andere Reacties: 20 15-6-2007 8:42:08

Véronique
Peugeot bruidswagen gewonnen voor weekend
Hallo allemaal,Een hele tijd geleden heeft 1 van de mede-bruidjes hier een berichtje gezet dat je via peugeot een bruidswagen kon winnen voor het weekend van je huwelijk.Ik heb mij daar ook direct voor ingeschreven maar dacht dat dit wel niets zou wo...
Andere Reacties: 6 15-6-2007 8:38:10

Kim
Suitekledij
Hallo,Ik ben op zoek naar suitekledij van ongeveer 500 euro, zou ik voor die prijs al iets kunnen vinden? Ik had gedacht om bij Filline in Merelbeke of bij Mia monta in zottegem te gaan.Wat denken jullie? Of kennen jullie andere winkels in deze omgev...
Andere Reacties: 5 15-6-2007 7:06:28

Ewalda
muziek intrede feestzaal?
Hallo medebruidjes,Welk liedje nemen jullie voor bij het binnenkomen in de feestzaal?Groetjes,Ewalda11.08.07
Andere Reacties: 8 15-6-2007 0:38:37

nicky
enorme stap voorwaarts
hey iedereen, het moet er even uit. Ik heb het gevoel dat ik een enorme stap voorwaarts heb genomen in het plannen van de trouw.We zijn onze uitnodigingen gaan kiezen, hebben de tekst opgemaakt. (ik had hier op t forum voor een gedicht gevraagd) Over...
Andere Reacties: 3 14-6-2007 22:24:32

Elke
Elke
dag Elke's,Ik heb het gevoel dat er hier nogal veel Elke's op het forum zitten. (Ik lees juist de reacties op mijn post over ten huwelijk vragen, zelfs nog een Elke uit Aalst!!) Het wordt moeilijk om iedereen uiteen te houden ;-) Ach ja, des te beter...
Andere Reacties: 5 14-6-2007 22:08:49

Vicky
kapster zottegem-oudenaarde zwalm gezocht
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een kapster- kapper in de buurt van zwalm. (ligt tussen zottegem en oudenaarde). Ik ken een goede kapster, maar zij kan enkel maar om 11u en wij zouden om 14u vr de wet trouwen, dus ik vrees (met foto's enzo), dat d...
Andere Reacties: 10 14-6-2007 21:44:34

ann
cadeau ouders en getuigen
Ik ben op zoek naar een (origineel) cadea voor de ouders en de getuigen. Wie heeft er goeie ideeën?
Andere Reacties: 4 14-6-2007 18:45:58

Lies
AFkeurende vriendinnen maken me verdrietig - Onmiddellijk na de trouw aan kindjes beginnen?
Hey!Mijn verloofde en ik zouden heel graag direct na onze trouw aan kindjes willen beginnen. Wij hebben al vrij snel in onze relatie beslist om te trouwen: we trouwen exact op de datum dat we 1 jaar samen zijn.Nu als ik over baby-plannen begin, vinde...
Andere Reacties: 14 14-6-2007 17:43:42

vicky
gastenboek
hallo allemaal,overmorgen is het zo ver !Maar ik had nog een vraagje voor jullie Zet je aan de binnenkant van je gastenboek een gedichtje of iets ?Groetjes Vicky
Andere Reacties: 2 14-6-2007 17:39:53

Mieke
Nog 1 keer slapen
Hallo medeslachtoffers,Morgen is het zover, dan is mijn grote dag daar. Ik hoop vooral dat het weer wat beter wordt dan vandaag, want het is hier aan het gieten. Gelukkig heb ik een witte paraplu en meestal wanneer je een paraplu mee hebt dan regent ...
Andere Reacties: 10 14-6-2007 17:02:18

Nanouchka
lastig gevoel...!
Hey bruidjes,ik zit met een ambetant gevoel. Zondag gaan we nog eens naar onze feestzaal want mijn schoonouders willen de zaal eens zien ( Grote Schuur, de Haan ). Nu, mijn ouders zijn 2jaar geleden gescheiden en hebben beiden iemand anders. Ik heb e...
Andere Reacties: 1 14-6-2007 16:21:06

Elke
ten huwelijk gevraagd?
Hey bruidjes,Ik heb het reeds gezegd, ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd ;-) en ben er zeker van dat er nog zijn ...Hoe heeft je vriend (verloofde ondertussen) je ten huwelijk gevraagd? Is hij een romantische ziel of niet? Ik zal weer met mezelf beg...
Andere Reacties: 21 14-6-2007 16:05:11

sanderijn
voorbeelden speech avondfeest
Hallo,we zijn volop bezig met onze speech voor op het avondfeest. Heeft er iemand nog leuke ideetjes, voorbeelden, gedichtjes,...toch persoonlijk maar liefst niet te emotioneel!
Andere Reacties: 1 14-6-2007 13:48:45

Ibe
The date is set...
Goh ik moet eventjes mijn opluchting kwijt! Eindelijk eindelijk, na veel gepalaver, gepuzzel en gezoek hebben wij eindelijk een datum én zaal gevonden! Het wordt 25 juli 2008, niet de gehoopte datum van 08-08-08 omdat ten eerste er nog iemand v...
Andere Reacties: 8 14-6-2007 12:38:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...