Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

nele
rozenblaadjes
Hallo bruidjes,Ik mag zaterdag naar het huwelijk van één van mijn beste vriendinnen.Vroeger gooide men rijst bij het buitenkomen van de kerk, maar naar het schijnt is de rijst vervangen door rozenblaadjes.Maar waar kan ik dat vinden????Alva...
Andere Reacties: 5 11-6-2007 20:31:51

Wendy
slingers gezocht
Mijn trouw is volgende week vrijdag al en we zouden nog graag hartslingers hebben om ons huis te versieren. Weet er iemand nog een winkel in provincie Antwerpen? Alvast bedankt!Groetjes,Wendy
Andere Reacties: 2 11-6-2007 20:10:23

Mieke
Mama's
Hallo, nog 4 dagen op de teller. Vrijdag is het dus zover. Zelf valt het nog mee van de zenuwen, maar mijn mama ... De ganse familie komt samen bij de ouders van de bruid, bij mijn mama dus. Maar ze is zo zenuwachtig. Alles moet piekfijn zijn bi...
Andere Reacties: 1 11-6-2007 19:25:10

Sophie
CEREMONIEMEESTER : wie, hoe lang en prijs ?
Hoi medebruidjes, Ik had graag van jullie geweten of jullie een ceremoniemeester kiezen? Zo ja, wie, hoelang en aan welke prijs? Dank je welSophie18.04.2008
Andere Reacties: 5 11-6-2007 19:19:38

Jenny
schoonouders
Dag toekomstige bruidjes,Heb echt een dipje vandaag. Sinds we aan mijn schoonouders verteld hebben dat we gaan trouwen hebben ze mij al verschillende keren teleurgesteld. De avond dat we het vertelden vroeg mijn schoonvader al of trouwen eigenlijk we...
Andere Reacties: 10 11-6-2007 12:56:40

Karen
checklist
Hey bruidjes,wij werken op onze trouw zonder ceremoniemeester. Een vriendin van ons neemt die taak wat op zich. Nu begin ik in paniek te geraken dat ik een heel deel ga vergeten. Hebben jullie soms iets op lijsten staan waar de ceremoniemeester zich ...
Andere Reacties: 2 11-6-2007 11:51:11

Saskia
DRINGEND GEZOCHT! schiettoestel en poeder
HoiIk ben dringend opzoek naar een zo'n toestel waar je mee schiet en ook het poeder ervoor. Wij organiseren namenlijk nu zaterdag 16 juni al onze schieting. Mijn broer zijn vriend zal kijken voor het nodige, maar nu begin ik te twijfelen en te denke...
Andere Reacties: 4 11-6-2007 10:33:40

Tine
Wat vinden jullie??
Hoi bruidjesik heb een vraagje ivm het communielied. Vinden jullie het kunnen dat dit eventueel Rood van Marco Borsato is? Het zit namelijk zo. Wij zijn al van vorig jaar beginnen plannen aan ons huwelijk en mijn liefste nicht (= beste vriendin) heef...
Andere Reacties: 12 11-6-2007 10:15:34

Christel
noodkit, bericht van op forum
Hallo bruidjes, bij ons staat de teller op 6 dagen , zaterdag is het onze beurt en helaas geven ze slecht weer, maar ja we zien wel , dat kan nog veranderen.Onlangs had hier iemand een bericht gepost van de dingen die je zou moeten meehebben op de tr...
Andere Reacties: 4 11-6-2007 8:43:25

melissa
schrik om toekmstige schoonmoeder
nog 40 dagen te gaan. de zenuwen beginnen nu toch wel te komen ze. ik moet nogthans niet veel meer doen maar ik heb schrik dat ik iets vergeten ben of dat ik de dag zelf iets zal vergeten. maar waar ik kris ons het meest zorgen overmaken is zijn moed...
Andere Reacties: 3 10-6-2007 23:07:21

Evi
Help ik kan die gedachte van regen op onze trouwdag niet uit mijn hoofdje krijgen
Hallo lieve medebruidjes,Over 12 dagen is het zover, dan is het eindelijk onze dag. Ik kan het zo moeilijk geloven dat ik dan al ga trouwen, de laatste 3 maanden zijn echt gevlogen. Ik ben heel erg blij dat het bijna zover is, maar ik heb het ook w...
Andere Reacties: 8 10-6-2007 23:03:40

Griet
voorbeelden misboekje
hallo, ik moet nog beginnen aan mijn misboekje, we hebben nog 110 dagen te gaan. Ik zou graag zo veel mogelijk voorbeeldjes zien dus wie wil mag zijn boekje doormailen naar griet.n@hotmail.comAlvast bedankt hé.Groetjes
Andere Reacties: 2 10-6-2007 21:54:41

Kirsten
Wij zijn getrouwd!
Onze trouwdag was ronduit fantastisch!!! Het weer viel al bij al nog goed mee en de zenuwen ook. Alles is prima verlopen en we hebben van alles volop kunnen genieten! In de voormiddag zijn we foto's gaan nemen en dat hebben we voor een groot deel ...
Andere Reacties: 6 10-6-2007 16:39:24

heidi
bruidskindjes wettelijk huwelijk
Hallo,mijn vriend en ik trouwen in november. We trouwen enkel voor de wet. Ik weet niet goed hoe het dan gaat met de bruidskindjes, lopen die ook voor zoals in de kerk en kunnen zij ook de ringen brengen.Of is dit de gewoonte niet?Als je enkel voor d...
Andere Reacties: 4 10-6-2007 13:32:04

Veerle
Lingerie BJEM
Hey! Ik ben op zoek naar de lingerie van BJEM. Dat merk heeft lingerie met opschriften als "just married", "honeymoon",...Ik heb hier al op het forum gelezen dat in Genk er een winkel is die het verkoopt en aan goedkopere prijzen,...
Andere Reacties: 1 10-6-2007 13:15:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...