Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Griet
Hoe vertellen aan ouders en familie
Ik wou graag weten hoe jullie verteld hebben aan jullie ouders en familie dat jullie gaan trouwen?Ik heb een beetje schrik om het te vertellen - alhoewel dat waarschijnlijk nergens voor nodig is :)
Andere Reacties: 10 10-6-2007 12:30:27

Wendi
Ff hartje luchten
Ej meisjes, Vorige week heb ik hier mijn hartje ook gelucht over mijn peter die moeilijk doet. Nu was het de bedoeling dat hij volgende zondag op bezoek kwam om vanalles af te spreken over den trouw. Ons mama heeft hem gisteren nog gebeld om te vrage...
Andere Reacties: 5 10-6-2007 12:23:32

Karen
Balonnen
hey hey,kunnen jullie me helpen met versiering voor de kerkstoelen?Ik had al iets gezien met balonnen, maar waar zou je die ballonnen kunnen vinden van "just married"?pff, hoe dichter die dag komt... ik begin me in alles zorgen te maken, ti...
Andere Reacties: 5 10-6-2007 11:09:14

Mieke
vrijgezellen
Hallo iedereen,Ik zit een beetje verveeld met iets. Mijn zus en vriendinnen zijn al tijdje bezig met het organiseren van mijn vrijgezellen volgende week,ze hebben nog steeds niets gezegd over wat het zal worden en zijn blijkbaar allemaal fier op zich...
Andere Reacties: 1 10-6-2007 10:09:43

veerle
leuke pastoor vlaams brabant
Beste bestekes!We weten in welke kapel we willen trouwen, maar een leuke en vlotte (humoristisch mag ook) pastoor hebben we nog niet gevonden. Ik vind persoonlijk dat een mis voor een groot deel staat of valt door de pastoor. Kent iemand in de regio ...
Andere Reacties: 2 9-6-2007 23:15:12

Vân
Papieren lamionnekes
Hey medebruidjes,Kunnen jullie mij vertellen waar ik papieren lampionnen kan krijgen liefst regio Antwerpen. Als het kan liefst effen, maakt niet uit welke kleur en als het kan zo van die kleine formaten, zo groot als een hand.Ik ben al in de Blokker...
Andere Reacties: 4 9-6-2007 22:20:58

Jona
Kapper gezocht regio Boom-Reet
Hey medebruidjes,Kent er iemand een goeie kapper in de buurt van Boom of Reet voor een bruidskapsel? Ben al naar All Ultima Moda geweest voor een proefkapsel, maar is toen echt niet meegevallen. lieve groetjes Jona
Andere Reacties: 1 9-6-2007 22:01:00

lies
Ons huwelijk van 5 mei
Hey bruidjes!!Op 5 mei 2007 traden Tom en ik in het huwelijk. Voor de vele toekomstige bruidjes, geniet van jullie dag, want hij vliegt voorbij!!Om te tonen hoe leuk het was wil ik jullie graag enkele foto's tonen (3 in totaal)!! Gezien wij é&...
Andere Reacties: 4 9-6-2007 21:54:30

marjolijn
uittredelied
hallo, Wat nemen jullie als uittredelied? Mijn vriend wil 'geef me een kus' van noordkaap. Maar dat doet me zo denken aan x jaar België. Hij wil iets dat niet echt slow is. GroetjesMarjolijn 11/08
Andere Reacties: 11 9-6-2007 20:48:10

Alejandro
haar-stress!!
Hallo,Nog 13 dagen te gaan en het getal brengt mij niet echt geluk...Ik heb kort haar en heb swarovski steentjes gekocht om in mijn haar te doen. Nu hebben ze dat gisteren eens bij mij geprobeerd en het resultaat viel tegen!! Was vrij gewoon, ni zo h...
Andere Reacties: 3 9-6-2007 19:00:55

LIEN
huwelijksfeest in tent???????
Hallo,we hebben al enkele zalen bezocht en het is moeilijk om een keuze te maken.We overwegen eventueel om ons feest in een tent met een traiteur te geven ofwel in een leuke feestlocatie.We denken wel als we ons feest in een tent of in een zaal geven...
Andere Reacties: 10 9-6-2007 18:47:57

Nathalie
vrijgezellen vanavond !
Vanavond heb ik vrijgezellenavond...ik dacht dat ik geen zenuwen had en er gewoon naar uitkeek... maar deze nacht heb ik maar 3 uurtjes kunnen slapen (en ik moest vroeg op want op zaterdagmorgen volg ik nog les),en ik heb al de ganse dag een serieuze...
Andere Reacties: 3 9-6-2007 16:56:49

Els
partybus vrijgezellenavond
Dag iedereenIk ben op zoek naar een partybus voor vrijgezellenavond. Het liefst niet te duur ik weet dat dit zeker bestaat voor een schappelijke prijs. Heb vorig jaar een bus gehuurd voor 175 euro maar vind spijtig genoeg die persoon zijn gegevens ...
Andere Reacties: 2 9-6-2007 11:06:58

Vân
Witte tanden door aardbeien?
Er wordt gezegd dat je je tanden witter kunt maken door aardbeien te pletten en die dan op je gebit te wrijven.Heeft iemand dit al eens uitgeprobeerd? En is het echt de moeite?Dan zou het nu de moment moeten zijn, de aardbeien staan echt overal in de...
Andere Reacties: 3 8-6-2007 23:48:04

An
Tand abces
Hallo bruidjes, nog één week ben ik verwijderd van m'n trouwdag en gistere opgestaan met tandpijn,voor alle zekerheid naar tandarts gebeld en blijft het het begin van een abces te zijn,heb nu antibiotica gekregen en binne een grote maand mo...
Andere Reacties: 5 8-6-2007 23:29:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...