Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

lien
Echt niks te doen aan de voorbereidingen...
BRuidjes,Ik heb het al vaak gezegd, en nu ben ik nog maar eens met de neus op de feiten gedrukt: ik heb dus echt geen voorbereidingen te doen voor ons feest he... Voor de uitnodigingen ben ik met niks bezig geweest, en nu ze verstuurd zijn heb ik ook...
Andere Reacties: 6 20-6-2007 13:05:37

Lies
help, mijn kleed ...
Hallo mede-bruidjesBinnen precies 17 dagen trouwen we. Omdat ik zwanger ben, is mijn kleed nog niet in orde. Straks mag ik naar de winkel gaan om nog eens op te meten. Maar ik heb zo'n zenuwen!! Ik vond al dat ze zo kort reageerden toen ik vertelde d...
Andere Reacties: 5 20-6-2007 12:50:16

jennifer
helpen jullie even?
hallo ik zoek een tekst voor in mijn gastenboek te zetten. helpen jullie mij even?groetjes jennifer
Andere Reacties: 4 20-6-2007 12:40:24

Sheron
alternatieve viering
Hello bruidjes,Iemand ervaring met het organiseren van een alternatieve viering (teksten en dergelijke)? En heeft er iemand beroep gedaan op Het Moment, die verzorgen rituelen (geboorte, huwelijk...)Groetjes,SheronVoor voorbeeldjes: sheronneke@hotmai...
Andere Reacties: 0 20-6-2007 12:13:57

marjolijn
overdekte lokatie regio torhout-roeselare
Hallo, weet iemand een lokatie voor foto's te nemen als het regent regio Torhout-Roeselare of in de omtrek. Eventueel een openbaar prieeltje of zo of een half overdekte hang zoals aan de dijk van oostende?We hopen natuurlijk op stralende zon, maar ik...
Andere Reacties: 0 20-6-2007 12:05:32

Wendy
zenuwen!!
dag medebruidjes,hier begint het serieus te korten. Om precies te zijn, staan er nog 2 dagen op onze teller en de zenuwen beginnen nu toch wel serieus op te komen. Ik ben eigenlijk eens benieuwd hoe het met de zenuwen van de bruidjes is die vrijdag...
Andere Reacties: 5 20-6-2007 11:11:18

Petra
Alfabetische lijst genodigden in feestzaal
Hallo iedereen,Ik heb even een vraagje over de alfabetische lijst dat wij moeten maken voor de genodigden zowel voor het diner als dansfeest. Deze lijst is dat per koppel alfabetisch of is dit elke achternaam?Dank jePetra
Andere Reacties: 1 20-6-2007 10:25:19

vanessa
op film
hoi,wij wonen in middelkerke en trouwen op 21september,ik had nog graag een videograaf gehadkan iemand mij zeggen waar ik die vind in de omgeving van middelkerkegroetjes vanessaps:wel aan een redelijke prijs
Andere Reacties: 7 20-6-2007 8:12:46

lies
fotolokatie in en rond Brugge
Hallo,ondertussen is bij ons alles geregeld, het begint ook echt dichtbij te komen (7/7/7)Het enige wat we nog zoeken is een ORIGINELE (lees: geen zee, geen bos) fotolokatie in of rond Brugge.Iemand ideetjes?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 20-6-2007 7:34:13

Valerie
Bruidsaccesoiress
Hoi,Kent er iemand een onlinewinkel van bruidsaccesoires? Heb ooit eens een ardes gezien, maar ken het niet meer!!Groetjes
Andere Reacties: 3 19-6-2007 21:04:52

melissa
schieting
halloop 20.07.2007 stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje. Nu zouden we graag de woensdagavond schieting doen. 1 probleem ik vind nergens het materiaal je hier voor nodig hebt. kan iemand mij hierbij helpen ik woon in Aartrijke (torhout). e...
Andere Reacties: 2 19-6-2007 19:09:45

wendy
Waar trouwjurk laten reinigen?
Hey,Kan er iemand mij een bepaalde droogkuis in Antwerpen of Limburg aanraden om mijn trouwkleed te laten reinigen?groetjes,Een kersvers bruidjeWendy2 juni 2007
Andere Reacties: 2 19-6-2007 18:14:52

Els
prijs opsteekkapsel/bruidsboeket
Hoeveel betalen jullie voor jullie kapsel als je het laat opsteken? Voor knippen en brushen betaal ik bij mijn kapper 32 euro... Maar heb geen idee voor opsteken en had graag geweten wat zo de prijzen zijn om te vergelijken.En wat betalen jullie vo...
Andere Reacties: 9 19-6-2007 16:37:58

stefanie
Uitnodigingen
Wij trouwen op 19 juli 2008. Feestzaal, kerk en fotograaf liggen al vast.We hebben nog meer dan genoeg tijd, maar toch zijn we al eens aan het rondkijken voor o.a. uitnodigingen.De eerste prijzen die we te zien kregen vielen nogal tegen!Redelijk duur...
Andere Reacties: 6 19-6-2007 16:34:20

Evi
Help!!! Dringend binnenlocatie gezocht voor nu zaterdag
Hallo,Wij trouwen nu zaterdag en het weer ziet er verschrikkelijk uit. Wij hebben nog altijd geen binnenlocatie gevonden voor onze foto's te laten nemen. Ik zie het echt niet meer zitten. Kan er iemand mij helpen met het vinden van een binnenlocat...
Andere Reacties: 2 19-6-2007 16:16:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...