Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kris
Bruidsboekt december
Hey allemaal,  Ik trouw in december en ben nog op zoek naar een idee voor men bruidsboeket? Heeft er iemand van jullie een idee? Ik zie graag iets met hout en kleuren blauw.
Bruidsboeket Reacties: 1 6-10-2013 13:27:51

jolien
aanraders!
Een verslagje is niet echt aan mij besteed! Wel wil ik iedereen hier bedanken voor de tips en adviezen. En graag geef ik jullie nog enkele aanraders mee: - Fotograaf Jessica van Glimshot - Traiteur 't saffraantje van Roeselare - DJ jacky aka Feest-D...
Voorbereiding Reacties: 0 6-10-2013 13:01:46

Tanja
JPC Pronovias jurk
Nooit gedacht dat ik zo snel al mijn droomjurk ging vinden. Gisteren naar JPC geweest en een jurk van Pronovias was echt wauw ! Het was liefste opt eerste gezicht, ik voelde mij echt een prinses. Heb het nog niet gekocht. Ik heb nog een afspraak s...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-10-2013 10:00:54

Lentl
liedjes viering
Dames Wat vinden jullie van volgende liedjes voor onze viering? Wordt er gebruikelijk ook een liedje na de eerste lezing gezongen? Vinden jullie het teveel liedjes? Het intredelied ‘Marry You’ van Bruno Mars https://www.youtube.com/wat...
Muziek - Live Reacties: 5 6-10-2013 9:55:49

Kim
Strass stickers action
Whoehoe !!!  In den action onder de hobby artikelen liggen ABC stickers in strassteentjes! Ideaal :-) Voor op schoenen zijn ze wat groot denk ik maar wij gaan ze op de enveloppendoos kleven. groetjes!Kim
Voorbereiding Reacties: 3 6-10-2013 9:17:22

Lentl
Stoelhoezen
Wat denken jullie ervan? Indien we stoelhoezen willen, moeten we 8 Euro per stoel betalen, een extra kostprijs van 720 Euro. Ik vind dit toch behoorlijk veel, wetende dat mijn schoonzus dit voorjaar 6 euro diende te betalen per stoel, zelfde feestzaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 6-10-2013 9:08:53

Sofie
trouwbeurs antwerpen 4, 5, 6 okt?
Is hier iemand al geweest naar de beurs,ik ga vandaag en hopelijk is het een beetje de moeite . Leuke ideetjes opdoen!
Ideeën Reacties: 10 6-10-2013 7:18:19

Wendy
Ervaringen live muziek (Vlaams-Brabant)
Graag ervaringen ;-)
Muziek - Live Reacties: 3 5-10-2013 22:06:08

Sofie
Wedding Dress: check!
Nooit gedacht dat ik zo snel mijn kleed zou vinden, en ook nooit gedacht dat ik in 't lang en in 't wit ging trouwen... Maar eens je zo'n kleed aan hebt... Blij! 't Is een Rembo Styling geworden! Nu wachten tot 8 weken voor het huwelijk voor de eerst...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 5-10-2013 17:58:12

Sarah
Foto's 10/08
Hey allemaal, Omdat ik het erg leuk vind om naar andere hun trouwfoto's te kijken hier ook een link met onze foto's :-) (de leukste zijn voor mij deze na de mis!) http://www.hung.be/sarahpieter/ Groetjes, Sarah
Fotografie Reacties: 14 5-10-2013 12:32:12

Annick
Kledij suite - kleur opgeven?
Hey bruiden, Onze suite telt 16 volwassenen (7 mannen en 9 vrouwen, allemaal koppels maar mijn zus is lesbisch) en 10 kinderen tussen 1,5 en 8 jaar. Wij hebben pas beslist om de kostuums voor de mannen van de suite te gaan huren, zodat we geen kak...
Kledij - Suite Reacties: 13 5-10-2013 10:27:20

sandrine
Kapsel oplossing
Hoi mede bruidjes. Ik ben gisteren naar een andere kapper geweest (nouvelle coiffure marlies) in kuurne. Wat een vriendelijk onthaal jong!!Ik voelde me direct op mijn gemak bij haar. We hebben gepraat over mijn eventuele kapsel en zo hebben we terwij...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 5-10-2013 10:13:44

liz
Bruidsjurk? Check!!!
Hallo allemaal, Ik was normaal niet van plan om alle punten uit onze trouwagenda hier te vermelden, maar dit moet ik toch aan iedereen kwijt. Toen ik naar de bruidswinkel was geweest, heb ik een jurk van Linea Raffaelli gepast en het was meteen pat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-10-2013 8:38:41

tinne
weet het niet goed :(
omdat ik al een keer getrouwd ben geweest en niet meer voor de kerk kan trouwen vind ik dat wel erg voor mijn aanstaande. Maar toch zou ik hem iets van een ceremonie willen geven. je hebt verschillende mogelijkheden maar ik weet het niet goed. heb al...
Ceremonie Reacties: 9 5-10-2013 7:47:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...