Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cedric
Ervaringen fotograaf
Hello Heeft er iemand van jullie ervaring met fotograaf "Video-Foto-Service" in Lommel of Robby Bolleyn Fotografie?Wij zijn deze mensen op een beurs tegengekomen en beide spraken ons wel aan.Misschien kan jullie ervaring ons wel helpen in het maken v...
Fotografie Reacties: 6 5-10-2013 1:12:46

sofie
link voor foto's gelukt!!
http://krisvanexelhuwelijksfotograaf.wordpress.com/2013/10/02/sofie-en-bart-aalst-2/ Ja! het is gelukt en gevonden! hier dan uiteindelijk toch wat foto's van onze trouw. De raarste staan er ook tussen maar kom :p nog is dikke merci aan Kris (van Exc...
Fotografie Reacties: 6 4-10-2013 22:28:34

Maaike
trouwuitnodiging vistaprint
Hallo Heeft er iemand ervaring met trouwuitnodigingen van vistaprint?  Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 10 4-10-2013 19:21:13

Silvie
Morgen een kleed kiezen!!!
Dag dames  Ik ga morgen kijken voor een trouwjurk bij Maxim's Couture in Aarschot. Hebben jullie al ervaring met deze winkel? Ben niet van de magerste en ben wel bang dat ze geen jurken hebben in mijn maat. Bedankt! Silvie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 4-10-2013 18:50:28

joyce
nog MAAR 3 weken !!!! wat vliegt de tijd !
Op het begin leek het nog zover weg maar nu is het nog maar 21 dagen zo spannend. Alles is geregeld en is rond.  Kleed hangt thuis, de ringen zijn er, kleedjes bruidskindjes in orde, ballonnen kerk in orde, zang in orde dj in orde zaal in orde e...
Voorbereiding Reacties: 3 4-10-2013 17:57:43

Keke
Uitnodigingen origineel en betaalbaar
Dag iedereen Ik ben zo een beetje bezig met de uitnodigingen. Ik wil wel iets origineels. Op internet vond ik zo van die puzzeluitnodigingen of per flessenpost maar het is nogal duur voor iets dat waarschijnlijk in de vuilbak belandt... Iemand ande...
Uitnodigingen Reacties: 5 4-10-2013 17:44:42

sonja
Dagindeling
Ik twijfel over onze dagindeling. Wij trouwen om 13.45u. Einde is dus voorzien om 14u. Wij gaan s'middags niet meer eten omdat we s'avonds om 18 u al aan avondfeest beginnen. Eerst receptie en dan eten en daarna een feestje (er zijn maar 45 genodigde...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-10-2013 16:51:49

inneke
Schoenen...help!
Hoi dames, Ik heb gekozen voor de jurk Alexa van maggie sottero. Kan iemand me helpen bij de schoenkeuze. Ik heb een moeilijk kleed gekozen om gepaste schoenen te vinden. Alle hulp is welkom. Alvast bedankt,
Kledij - Accessoires Reacties: 10 4-10-2013 16:10:23

Lentl
Bedankingen
Heb vandaag de bedankingen ontvangen, flessenopener met persoonlijke bedrukking.  (Bedankt, onze namen en huwelijksdata) K'ben heel blij met het resultaat en zo krijgen de genodigden toch een blijvend presentje mee naar huis. &nbs...
Voorbereiding Reacties: 0 4-10-2013 15:31:05

Marijke
Verliefd op kleed!!! Kan niet meer wachten!! :) :)
Ik ben zooooo verliefd op mijn kleed, kijk bijna elke dag naar de fotootjes :) Het grappige is: we gaan volgende zomer trouwen en hebben enkel nog maar het kleed! Geen zaal (wel eentje op het oog), en niks anders. Maar van het kleed ben ik volle...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-10-2013 14:27:26

Annabel
Dringend openingsdans gezocht!!!
Dag iedereen, ik heb jullie hulp nodig! Wij zoeken al meer dan een jaar naar een openingsdans, maar niets die ons echt aanspreekt... Nu begint het echter heel dringend te worden. Ten laatste volgende week zondag moeten we onze keuze doorgeven aan de ...
Openingsdans Reacties: 13 4-10-2013 12:15:30

Joke
04/10/2014
Nog exact één jaar! Woohoo! Sorry, moest het er ergens uit smijten. ;)
Voorbereiding Reacties: 8 4-10-2013 10:21:45

Dorien
Als het dan echt moet...
Liefste bruidjes, morgen trouwt mijn toekomstige schoonvader voor een tweede keer. Versta me niet verkeerd, daar ben ik niet op tegen. Mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn moeder trouwde voor een tweede keer en ik ben dol op mijn stiefvader. Ook zi...
Ideeën Reacties: 8 4-10-2013 9:14:00

Wendy
Te koop: prachtige outfit voor bruidsmeisje (maat 92/ 2 jaar)
Hoi, wij verkopen de volledige outfit van ons dochtertje. Ze was bruidsmeisje op onze trouw. Alles is dus 1x gedragen. De outfit omvat: - prachtig mouwloos jurkje met band van parels/swarovski-steentjes (Blue Bay) - 3/4 legging (Il gufo) - bolera (I...
Kledij - Suite Reacties: 0 4-10-2013 7:53:07

kelly
Pfff :-(
Hallo dames Het hoort hier mss niet maar wou eventjes mijn hart luchten Gisteren naar de brillenwinkel voor men proefpakket lenzen , wou het eens proberen Het ging eigenlijk nog redelijk goed , alleen het uithalen ging moeilijk Mijn links oog z...
Voorbereiding Reacties: 12 4-10-2013 7:33:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...