Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sonia
Zaal vrij van traiteur regio Vlaams-brabant of Brussel
Hallo iedereen, mijn vriend en ik willen graag volgende zomer trouwen. We zijn nog opzoek naar een locatie waar we de catering zelf kunnen doen. We denken er aan om een grote BBQ te doen en een buitenlands buffet.  Iemand enig idee voor een zaal...
Locatie Reacties: 4 30-9-2013 12:30:16

Severien
Save the date
Hoi allen, hebben jullie 'save the date' - kaartjes rondgestuurd of niet? Ikzelf zou het doen aangezien ons huwelijk middenin de zomervakantie valt ... maar ik zou het dan wel enkel digitaal versturen want anders is dat weer een extra kost die er bi...
Ideeën Reacties: 21 30-9-2013 10:47:49

Magda
B&W design-prachtige reportage
met dank aan  Geert en Els voor het maken van de mooie foto's tijdens het huwelijksfeest van Kelly en Mark op 3 aug.  Ze zorgden meteen voor een gezellige en plezante noot waardoor iedereen zich op z'n gemak voelde en alles heel naturel op ...
Fotografie Reacties: 0 30-9-2013 10:32:20

dorien
Schietkanon om trouw in te schieten
Hallo, Wijzelf zijn getrouwd 14/09/2013 en hebben onze trouw ook 'ingeschoten'. Aangezien in België Carbid bij wet verboden is zijn wij een alternatief gaan zoeken. Een schietkanon op gas; je moet enkel een aanvraag indienen bij je gemeente/st...
Voorbereiding Reacties: 1 30-9-2013 10:29:52

marieke
kapsel
Hallo mede bruidjes, Laten jullie je kleed al zien aan de kapster? mijn kapster is namelijk een vriendin van mij en ik wou mijn kleed nog geheimhouden tot de grote dag. Maar nu vraag ik me af of ze dit niet moet zien om te bekijken welk kapsel er goe...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 30-9-2013 10:27:09

Ne
Attest voor de huwelijksreis?
Hoi allemaal, Wat kan je meenemen op reis om aan te tonen dat je net getrouwd bent? (in de hoop iets leuks te krijgen...)
Huwelijksreis Reacties: 2 30-9-2013 8:43:19

STEFANIE
St-Hubert Ronse
Hallo, Heeft er iemand recente ervaringen met deze feestzaal? Kan hiet enkel oudere reacties terugvinden.. Alvast bedankt! Stefanie
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 30-9-2013 5:16:12

margot
mijn trouw 7-09-2013
ik ben niet zo goed in verslagje te schrijven , anders is dat hier een hele text vol hierzo paar fotos van onze trouw https://www.facebook.com/MargotVerbruggen/media_set?set=a.10201454090946846.1073741832.1612652103&type=3
Fotografie Reacties: 6 29-9-2013 23:03:03

Magalie
Disney
Beste bruidjes, ik wou is horen, ik zou graag disney elementen subtiel door onze dag te laten vloeien! Toevallig nog bruidjes ? Groetjes
Ideeën Reacties: 6 29-9-2013 22:57:14

Lieve
Zandkapel in Noorderwijk
Hallo Iedereen ,  Wij zouden graag in de Zandkapel in Noorderwijk trouwen. Kan iemand me helpen met de volgende vragen: - Hoeveel zitplaatsen? - Bij wie moeten we informeren ivm data en ...? - Wie is de pastoor daar ? Is het een kindvriendelij...
Religie Reacties: 2 29-9-2013 22:25:49

Elke
live muziek regio kempen
Hallo hallo. Gelukkig dat ik meer als 1 keer jullie hulplijn mag inschakelen. :) Onze pastoor zou liever geen cd muziek hebben en raad ons aan live muziek te nemen. Iemand goede ideeen voor live muziek regio limburg of de kempen? Bedankt
Muziek - Live Reacties: 10 29-9-2013 21:03:17

Sarah
Voor West-Vlaamse koppels die trouwen voor eind december
Hallo, voor een cursus reportagefotografie is een vriendin nog op zoek naar een huwelijk dat doorgaat vóór eind december. Ze zijn specifiek op zoek naar een huwelijk in het weekend en liefst in de regio Zuid-West-Vlaanderen. Ze zijn in to...
Fotografie Reacties: 2 29-9-2013 19:50:09

marieke
sangria
Ik zou graag sangria geven op ons feest. Mijn gedachte was in de aldi bussen te gaan halen en dan fruit zelf te snijden. Wij verwachten wel 200 personen. Heb helemaal geen benul van hoeveel ik moet voorzien. Iemand hier ervaring mee?
Voorbereiding Reacties: 5 29-9-2013 19:23:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...