Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

shannah
schoenen en oorbellen
wil online mijn trouwschoenen bestellen welke 'kleur' zou ik nemen wit of parelmoer?  http://www.xsasashop.nl/bruidsschoenen/nina-fiarucci-bridal/flair-detail deze oorbellen zie ik graag, wat denken jullie? http://www.xsasashop.nl/bruidsacce...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 27-9-2013 13:38:25

Lentl
bedrukte zakdoeken en servietten
Bruidjes en gommekes Weet er iemand waar ik servietten (geen papier) en zakdoek zou kunnen laten bedrukken?  Kwalitatief en niet te duur x
Voorbereiding Reacties: 2 27-9-2013 13:27:28

Magda
feestzaal Ten Boogaerde Kortemark
Op 3 augustus hadden wij een grandioos huwelijksfeest in Salons Ten Boogaerde te Kortemark, alles van begin tot einde tot in de puntjes verzorgd. Nu nog krijgen wij van familie en vrienden die aanwezig waren op het feest super veel lof, heel lekker e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 27-9-2013 9:11:44

Marijke
Extra foto's voor opbouw portfolio
Dag aanstaande bruidjes en bruidegommen, Als studente ben ik al even met fotografie bezig maar trouwfoto's ontbreken nog in mijn portfolio. Moesten jullie zin hebben in extra foto's, eventueel op een aparte dag of ook vb passen van het kleed wil ik ...
Fotografie Reacties: 12 26-9-2013 22:23:22

Emilie
07 09 2013 - All you need is love
Lieve bruidjes, toen ik een kleine anderhalf jaar geleden op dit forum stuitte, had ik niet gedacht dat die hele voorbereidingsperiode zo snel vooruit ging gaan. Zonder er echt helemaal bij stil te staan waren de laatste maanden en weken vliegensvl...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 14 26-9-2013 22:22:42

lynn
Filmticket
Dag allen, Ik zit nu al een tijdje op dit forum ideeën op te doen en heb echt al een paar leuke gelezen! Nu is het echter zo dat er redelijk wat onderwerpen over bioscoopticketje bestaat. Het is zo dat wij ons huwelijk ook in thema film willen ...
Ideeën Reacties: 6 26-9-2013 22:18:14

Wendy
Discobar DSS?
Hallo, Heeft er iemand ervaring met dj's van DSS-BVBA? Feestzaal de hophoeve in Affligem werkt met deze firma. Alvast bedankt voor jullie reactie, Wendy
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 26-9-2013 22:14:40

Jente
Nog 1 maand!
Hoera, volgende maand op 26 oktober is het zo ver! Tot nu toe ben ik eigenlijk totaal nog niet gestresst geweest maar vanavond had ik toch een klein paniekmomentje. Het komt nu echt wel dichtbij! To do bij ons: - Ringen ophalen - Cadeautjes voor ...
Voorbereiding Reacties: 9 26-9-2013 22:10:59

Nathalie
Nog 2 uurtjes te gaan...
Dag bruidjes, Morgen is eindelijk onze grote dag! Ik heb toch al wat zenuwen hoor dus heb mij een cavatje genomen :-) Aan alle bruidjes van morgen, geniet van je dag!! Ik ben er klaar voor! Stiekem zijn we al getrouwd voor de wet vorige week dus ...
Voorbereiding Reacties: 8 26-9-2013 21:52:35

Lentl
Woehoe
Zonet een hele leuke mail in mijn mailbox ontdekt ik heb onlangs meegedaan aan een wedstrijd in het bruidmagazine Loving You. Blijkt dat ik een waardebon gewonnen heb van Bijorca in Antwerpen, ter waarde  van 1000 Euro.  Wilde het ev...
Voorbereiding Reacties: 9 26-9-2013 20:26:14

inge
trouwbeurs 20 oktober in hotel serwir te sint-niklaas
Voor alle bruidjes die nog wat info willen over bruidskledij, ceremoniewagens, bloemen, juwelen,... En dit allemaal in de regio van het waasland. Echt super wij hebben hier vorig jaar heel veel info gekregen. Vooral Monique van bloemen helianthus is ...
Voorbereiding Reacties: 4 26-9-2013 20:21:38

Tiffany
Waar huwelijksreis boeken Bali
Beste bruidjes en bruidegommen :p Onze bestemming om op huwelijksreis te gaan, ligt volgens mij vast. We zijn allebei wel te vinden voor Bali:romantisch, exotisch, cultuur,goed weer,... Ik ben vandaag naar het reisbureau geweest en eerlijk, ik lag b...
Huwelijksreis Reacties: 11 26-9-2013 19:56:20

Stefanie
afvinken
Hey bruidjes Ik heb eindelijk mijn bruidsschoenen gevonden bij Pierre Yves en ik heb daar ook mijn lingerie gekocht. Weer 2 dingen die ik kan afvinken van mijn lijst :-) ik ben super blij en tevreden dat ze zo gemakkelijk zitten zowel de schoenen al...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 26-9-2013 18:08:09

Bianca
FEESTZAAL GEZOCHT
Hoi allemaal, we zijn op zoek naar een gezellige feestzaal in hoeve-stijl waar we ook een ceremonie kunnen houden. We zouden ongeveer een 70tal gasten willen uitnodigen. Ongeveer 30min rijden van Willebroek. Of regio Brasschaat-Ekeren of Zandvliet i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 26-9-2013 16:08:36

cedric
zaal gezocht regio zuid west vlaanderen
Gegroet, we zijn net terug uit het fantastische Bali waar ik mijn aanstaande ten huwelijke gevraagd heb. Nu eenmaal terug in belgenland zijn we dus begonnen met het zoeken naar een feestzaal/hoeve/net iets anders... we zijn niet het klassieke koppel...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 26-9-2013 15:56:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...