Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annekatrien
Trouwjurk chek!
Ik ben vandaag gaan kijken naar trouwjurken. Was nog niet gepland voor nu al te bestellen maar het eerste kleed dat ik paste was er direct bam op, dit is het. Nog andere kleedjes gepast maar dat eerste kleed was het toch. Dus dit dan maar direct best...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 28-9-2013 12:06:51

ine
trouwjurk kiezen
Ik weet even niet goed wanneer ik mijn trouwkleed moet gaan uitzoeken, aangezien ik nu 10 weken zwanger ben en op de trouw een kindje heb van 2 maand. Is het beste dat ik nu al echter een kleed ga zien omdat dat soms lang duurt voor je ze hebt maar ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 28-9-2013 10:03:44

Liesbeth
Fotolocatie(s) Oosterzele-Scheldewindeke-Balegem-Herzele
Iemand mooie fotolocaties in de bovenstaande omgeving aub?
Locaties - Fotografie Reacties: 3 28-9-2013 8:46:55

L & E
Aanrader: Couture Robel Roeselare
Wij zijn vandaag onze bruidsjurken gaan kiezen in de Robel in Roeselare! Direct goed ontvangst en ze luisterden naar wat we wilden. Ze hebben dan ook een ruime collectie! Voor elks wat wils! We hadden er ook voor gekozen om elkaar niet te zien en da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 27-9-2013 22:34:57

kristel
ervaring feestzalen
Iemand ervaring met volgende feestzalen: - Hof ter Velden Dendermonde - Feestzaal Roxy Nieuwkerken Waas - Otorongohoeve Wetteren - Bourgondisch Huis Mol Vinden jullie dat de afstand een rol speelt bij het kiezen van een feestzaal? Is 1u rijden te d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-9-2013 20:33:24

Annabel
bedanking
Hallo iedereen, als bedankje zullen wij een win-for-life-kraslootje geven met een tekstje bij: wij hebben vandaag het groot lot gewonnen. En jullie...?  Ik heb echter geen idee hoe ik dit best kan presenteren / verpakken. Ik heb gondeldoos...
Voorbereiding Reacties: 10 27-9-2013 20:22:26

Kim
Huwelijksreis Amerika
Hallo,  we hadden graag op huwelijksreis geweest naar Amerika. We hadden gedacht : een paar dagen New York ofzo en dan de rest van de dagen naar Miami en Las Vegas. Maar waar zouden we daarvoor het best zijn om te boeken/informeren?&nb...
Huwelijksreis Reacties: 9 27-9-2013 19:19:21

sonja
Wat nog allemaal??
Dag bruidjes, ik ben al wat verder met voorbereidingen. Heb al trouwkleed, schoenen en juwelen, trouwringen, feestzaal, receptiezaal, ondertrouw is gedaan, ceremoniemeester en bruidswagen. en met fotograaf zijn we aan het onderhandelen... Kostuum heb...
Voorbereiding Reacties: 4 27-9-2013 19:17:33

Elen
DRINGEND: muziek 2de&3de dans
Hi Bruidjes, 7 dagen op de teller. Ik krijg het warm elke keer als ik er naar kijk. Vnvd afspraak met de DJ en we hebben nog geen liedjeskeuze gemaakt wat betreft de muziek na onze openingsdans, dus wnr ik me mijn grootvader dans (dad not in the pic...
Openingsdans Reacties: 5 27-9-2013 17:40:01

Jolien
allerlei vraagjes: trouwkleed passen?!
Hey, Wij trouwen begin juni en de tijd is gekomen om uit te kijken naar een trouwkleed. Heb al bijna alle mogelijke collecties van heel wat merken bekeken op internet, maar vind er weinig waarvan ik zou zeggen: 'dat zou mijn trouwkleed mogen zijn!'....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 27-9-2013 14:59:39

Lentl
Leuke site
Bruidjes en Gommetjes Ik ben het internet wat aant afschuimen en ben op een leuke site gekomen en wilde deze met jullie delen. De tweede link is voor een paraplu te laten bedrukken voor een schappelijke prijs http://www.kossiesdesign.nl http://www...
Voorbereiding Reacties: 0 27-9-2013 14:18:01

Ine
Tafelnamen hoe uitdelen/laten weten aan de mensen?
Hallo allemaal , Eerst wilde ik niet werken met tafelnamen en kaartjes en al dat gedoe.Maar eigenlijk is dit al bijna noodzakelijk.Hoe gaan jullie hiermee te werk?Wij wilden tafelnamen nemen die iets voor ons betekende zoals : waar ten huwelijk gevra...
Ideeën Reacties: 7 27-9-2013 13:57:09

Katrien
nog 1 jaar!
binnen exact 1 jaar trouwen wij!  Ik hoop op zo'n mooi weer zoals vandaag.Ik zou wel graag willen weten of ik een beetje op schema zit.wat ik al heb:-zaal-kerk-fotograaf-visagiste-bloemiste-bruidskindjes + hun haaraccesoires-grafisch ontwerper o...
Voorbereiding Reacties: 5 27-9-2013 13:56:57

tinne
locatie vorselaar-herentals
heeft er iemand ideetjes voor de foto's in de regio vorselaar-herentals-grobbendonk?
Locaties - Fotografie Reacties: 12 27-9-2013 13:42:35

tinne
kadotje bruidskindjes
ik ben al even op zoek naar een origineel kadotje voor men 2 bruidskindjes (2 meisjes). 1 van de meisjes is men dochter en het andere meisje is van vrienden,de leeftijden zijn 8 en 6. ik wil ook niet gewoon een beer geven want wil echt iets speciaal ...
Ideeën Reacties: 3 27-9-2013 13:38:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...