Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cassandra
DIY Vingerafdrukboom
Voor wie graag een "vingerafdrukboom" wil als gastenboek, hieronder een link waar je 2 templates kan downloaden in A4 en A3 formaat. Succes mede-bruidjes! X Cassandra http://www.theperfectwedding.nl/blog/2406/diy-vingerafdrukboom
Ideeën Reacties: 11 9-10-2013 14:02:53

tash
4 witte organza stoelstrikken te koop
ons huwelijk is al 18 dagen achter de rug en we hebben hier nog 4 witte organza stoelstrikken te koop.  Ze zijn in perfecte staat, de stoelstrik is ongeveer 19 cm breed en 274 cm lang. Ze zijn ongestrikt, dus je kan er zelf nog alle kanten mee u...
Voorbereiding Reacties: 7 9-10-2013 13:00:18

Severien
Prijs videograaf
Dag allen, normaal gezien hadden we gedacht om mijn oom ons huwelijk te laten filmen maar dat blijkt niet meer te lukken. En dus zijn we op zoek naar een videograaf. We hebben er al één op het oog maar mijn vraag is vooral: hoeveel kost zo...
Video Reacties: 14 9-10-2013 9:01:16

Gwen
prijzen trouwfeest - waaraan kunnen we ons verwachten?
Hallo allemaal, wij zijn gaan kijken bij een feestzaal in Hasselt en wij vroegen ons af of de prijzen een beetje gemiddeld zijn Het zou neerkomen op een 90 euro per persoon voor wie blijft eten 's avonds, daarin zit dan een eerste receptie met hapje...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 8-10-2013 22:43:13

An
Dj DDD (West-Vlaanderen)
Beste bruidjes, Heeft iemand ervaring met dj DDD uit Rumbeke (Roeselare)? Wat is zijn stijl? Graag jullie reacties!  Alvast bedankt.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 8-10-2013 21:50:30

Evy
Bircage veils/visnetsluiers
Dag allemaal, Iemand ervaring met het bestellen van visnetsluiers (hoedjes, bloemetjes,...met kam of speld en een kleine sluier met grote gaten vooraan) via internet? Kunnen jullie websites aanbevelen? Groetjes, Evy
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-10-2013 20:33:43

Melissa
huwelijksreis cabo verde al voor het echte huwelijk ???
hallo iedereen ,  even een vraagje , ik ben vorige week ten huwelijk gevraagd  wij zouden volgende zomer willen trouwen maar hebben nog geen datum vastliggen  nu hebben wij 6 april al een reis geboekt naar cabo verde al een tijdje gel...
Huwelijksreis Reacties: 7 8-10-2013 19:29:56

Melissa
Juwelen
Heb net mijn bruidsjuwelen besteld, namelijk ketting, oorbellen en een armband en kreeg er gratis 6 curlies bij. Super blij! Spannend afwachten tot ze in de brievenbus zitten! Heb wel nog 261 dagen maar probeer de aankopen te spreiden, en de armand k...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 8-10-2013 18:59:29

eva
Welke bruidsschoenen
Hoi dames, Ik kan niet kiezen/beslissen... Graag jullie mening over volgende schoenen... Grtjes http://www.elegantsteps.co.uk/products/Paradox-Pink-Precious-Dyeable-Wedding-Shoes.html http://www.elegantsteps.co.uk/products/Paradox-Pink-Party-Dye...
Kledij - Accessoires Reacties: 26 8-10-2013 15:59:14

inneke
Onze feestzaal
Hey, Helemaal verslaafd als ik ben aan deze site, begin ik nu toch ook meer en meer zelf iets neer te pennen. Eerder stopte mijn verslaving bij het lezen van jullie berichtjes, vragen, frustraties, onzekerheden, happy feelings,.... Af en toe gooi...
Voorbereiding Reacties: 3 8-10-2013 15:10:09

sandrine
bruid vs. bruidsjurk
hoi dames, ben ik de enige die dat doet of toch niet? nu ik mijn trouwjurk al hangen heb naast mijn kast sedert eind Juli dit jaar heb ik zo van die dagen dat ik mijn jurk uithaal en op mijn bed leg,ik zit ernaast en dan droom ik gewoon weg alsof ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 8-10-2013 12:31:18

Mark
fotograaf, aanrader.
Wij zijn vorige maand getrouwd en zijn zeer tevreden van onze fotograaf. hele mooie foto's en fijn samenwerken. we willen hem hier dan ook graag met jullie delen. We vonden hem op aanraden van vrienden die ook erg gelukkig waren. je vindt hem op www....
Fotografie Reacties: 0 8-10-2013 11:50:01

Bo
info over de feestaal hofvanreyen
Nu woensdag in de avond gaan we Hof van Reyen bekijken .. heeft er iemand enige ervaring met deze ? en de prijzen ??  wij zullen met 90 man zijn waar van 20 kinderen ook aanwezig zijn . alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 8-10-2013 11:09:21

Dorien
Op zoek naar een fotolocatie
Liefste bruidjes en gommetjes, wij trouwen in februari. Stilaan zijn wij op zoek naar een fotolocatie. Wij hebben niet zoveel tijd ingecalculeerd voor de foto's, ongeveer een uurtje. Dit is een bewuste keuze. We zijn op zoek naar mooie locaties in d...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 8-10-2013 10:43:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...